Vrienden of niet????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
andalusier
Berichten: 132
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Lisse

Vrienden of niet????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 21:13

Hallo allemaal!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het zit namelijk zo. Mijn zus woont in spanje,ze is getrouwd met een spanjaard. Vorig jaar zomer ben ik goede vrienden geworden met de neef van mijn zwager. Ik ging weer terug naar nederland maar ik stuurde die neef vaak een mail en hij mij. Vorig jaar ging ik in spanje kerst vieren met mijn zus, zwager en ouders en toen kwam die neef elke dag langs. Hij wist dat ik een vriend had, heb ik nog steeds, maar het ging die periode even niet lekker. Ik weer terug in nederland, en we bleven contact houden, voor mij was het een goede vriend geworden. Nu ben ik weer in spanje, stage lopen in een hotel voor school. Ik heb het nog steeds met mijn vriend en hij is hier pas langs geweest. En het rare komt nu, die neef laat niks meer van zich horen!!! En ik dacht dat we vrienden waren. Telkens als ik hem bel moet hij of dit of dat doen. Snappen jullie er wat van?????? Verward

Alvast bedankt!!! Knipoog

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:14

Misschien heeft hij zelf even een moeilijke tijd?
Of wou hij jou graag hebben.. (klinkt lekker vriendelijk)
maar merkte dat jij je eigen vriend niet liet gaan?
Ehm.. Er zijn zoveel redenen te bedenken..
misschien kan je het vragen aan je zus, die woont daar immers..

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:20

Ik zou het proberen hem op de man af te vragen. Weet je meteen of het echt een vriend is of niet. Als jullie vrienden zijn kan ie het je uitleggen en kan ie ook niet een smoes verzinnen dat ie iets anders moet doen. Dus schraap je moet bijelkaar, want zo te horen was het een aardihge vent, en het zou zonde zijn om door misschien wel een misverstand een vriendschap te verliezen!

Offtopic: ik denk eigenlijk ook dat dit topic niet hoort bij KH, maar eerder bij AM!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:30

Van KH naar AM Lachen

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:22

Hij is jaloers