Moet me verplicht van maaike voorstellen, dus bij deze

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kippetje

Berichten: 456
Geregistreerd: 29-01-02
Woonplaats: Ede

Moet me verplicht van maaike voorstellen, dus bij deze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-02 20:44

Hoi iedereen,

Ik ben Kim, en ik moet me van Maaike verplicht voorstellen, dus bij deze. Maaike is een volledig verslaafd bokker, dus vandaar.
Over mezelf heb ik niet zo veel te vertellen, maar ik heb wel een leuke pony genaamd Nimm, dus dan zal ik het daar maar even over hebben.
Hij heet dus Nimm en is bijna 15 jaar oud (wordt ie in mei) Het is een hengst en hij staat bij Jurga op stal (paard van nog een bokker). Hij heeft weet ik nu hoefkatrol maar is inmiddels niet meer kreupel. Haha! Haha!
Daarom is beweging heel belangrijk, en sta ik hier dus sinds vrijdag vorige week op stal. Hier krijgt hij namelijk weidegang en op zijn vorige stal was dat niet mogelijk. Ik merk al veel verandering bij Nimmetje, hij is weer rustig (net zoals altijd) maar nu een tevreden rustigheid. Ipv. dat hij wel rustig was, maar meer een beetje afgestompt. Hij straalt helemaal uit dat hij het hier naar zijn zin heeft.
Het is een arabiertje, maar dan wel een die heerlijk rustig is. Nou ja, gek doen kan hij prima hoor, maar te druk is hij gelukkig niet.
Nou ik hoop dat maaike nu een beetje tevreden is Clown
groetjes van Kim en Nimm

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 20:47

jeeeeeeh goed geluisterd!!!!1 Haha! Haha! Haha!

nu is t alleen nog voor bijna iedereen de grote vraag hoe wij elkaar kennen maar daar moeten ze zelf maar achter komen!!!

en kim niet verslaafd raken he anders kan ik niet meer bokken als jij hier bent, moeten we vechten! Haha! Knipoog }>

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 09:50

Kim, welkom!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 10:07

Maaike schreef:
nu is t alleen nog voor bijna iedereen de grote vraag hoe wij elkaar kennen maar daar moeten ze zelf maar achter komen!!!

jemig maaik niet van die makkelijke vragen stellen hoor (kim is de vriendin van maaike der broer)

WELKOM Kim en Nimm
leuk dat je der ook bent. wordt maar niet zo verslaafd als maaike want das echt niet goed voor je Haha!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 11:50

heyyy welkom enne veel plezier op bokt Pling nl.!!!!!!!!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 18:32

welkom ja hoor je hebt voldoende vertelt Knipoog
laat je snel foto's zien?

Party!! veel plezier! Party!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 03:17

Hee, krijg nou wat, daar hebben we Kim ook!!!! Welkom Kim!!! Fijn dat je het zo naar je zin hebt bij ons op stal met je Nimm (viel niet op hè, dat ik je graag op stal wilde hebben *grin*) Lachen . Als ze bij mij komen boktmeeten kunnen ze dus ook jou meteen meeten grinnik. Leuk!!!! Haha! En ja, over die stoere hengst van je, da's gewoon een toppertje. Onze Fjord-wannabe. Tong uitsteken
Ik zat ff te bokken, zie ik opeens, 'ik moest me van maaike voorstellen....' staan, dus MOEST ik ff kijken en ja hoor, mijn stalgenote op Bokt! Wat is die wereld toch klein.... Knipoog
Bokze en zie je gauw!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 00:35

Foto's van Kim en Nimm zijn vandaag gemaakt.. ze komen eraan !!! Lachen