Nog maar net getrouwd en nu al...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Nog maar net getrouwd en nu al...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 09:17

Ik wil er niet teveel over uitweiden, maar gezien hier veel lieve mensen zitten die hebben meegeleefd naar mijn huwelijk toe, wil ik ze ook melden dat het helaas na krap 15 maanden alweer over is.

Teveel problemen, er is teveel gebeurd, wij stoppen ermee.

Pijn, heel veel pijn. We houden nog heel veel van elkaar maar kunnen op het moment allebei niet meer. We moeten even aan onszelf denken.
Dus... we gaan uit elkaar.

Dit is dus ook de reden waarom ik de laatste tijd afwezig was, waarom ik bij SheDevil en UkkiepukkY in huis woon, waarom ik geen wedstrijden rij op het moment (en ook geen Almelose-Ruiterdagen).

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!



Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 09:31

Cassidy schreef:
Dit is niet leuk...is de breuk definitief? Als jullie nog heel veel van elkaar houden, valt er niets te repareren? Ook niet als jullie even tijdelijk uit elkaar gaan? Hebben jullie hulp gezocht?

Heel veel sterkte...


Definitief... dat weten we niet.
Ik moet eerst heel veel problemen op een rijtje krijgen, ik moet eerst zelf weer door willen gaan, een keer zelf vechten en niet altijd alleen maar steun zoeken bij anderen.

Ja, we willen de scheiding nu wel doorzetten (zijn al in vergevorderd stadium) en ik ga ook verhuizen en mijn leven op poten krijgen.
We houden contact en we zullen het wel zien voor de toekomst.

Maar god... wat mis ik hem als ik alleen in bed lig, als ik zijn stem hoor dan komen de tranen heel snel uit mijn ogen...

Een scheiding gebeurt volgens mij nooit zonder ruzie, ook bij ons niet. Maar ondanks alle problemen hou ik nog zoveel van hem.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 14:21

Bedankt allemaal voor de lieve woorden.
Ik weet het, mijn leven is niet voorbij, maar wel een heel erg mooi deel van mijn leven. Soms lijkt het allemaal erg makkelijk en dan doet het weinig pijn, maar als ik alleen zit dan doet het zoveel pijn. Nu ook weer, tranen prikken achter mijn ogen...

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 11:46

Carolinef schreef:
ja ja allemaal heel treurig maar is het misschien niet zo dat jullie te snel zijn getrouwd zonder er echt heelmaal achter te staan?

vind sowieso in het algemeen dat er maar vrij snel wordt getrouwd zonder dat er echt wordt nagedacht over de beloftes die je elkaar aflegt, want er kan zo snel als er wordt getrouwd ook weer worden gescheiden, flitscheidinkje hier en daar.
je komt altijd veel pieken en dalen tegen maar het is juist om daar, zeker als getrouwd stel zijnde weer uit te komen en boven op te kunnen klimmen, en geloof mij, ik weet echt wel waar ik het over heb!

Blablabla, dit zijn echt opbeurende woorden, dit is echt wat iemand in mijn situatie wil horen!

Ja, het was een goede keuze om te trouwen, ja we stonden er helemaal achter. Op dat moment was het gewoon allemaal goed.

Er is in een jaar gewoon erg veel gebeurd waardoor het gewoon niet fijn meer loopt. Moeten we dan door beloftes ons hele leven lang bij elkaar blijven en elkaar ongelukkig maken? Volgens mij is de belofte elkaar gelukkig maken veel meer waard, dan maar zonder elkaar.

En wat boeit jou het of wij samen vechten en eruit komen en er bovenop klimmen? Je moet het wel met zijn 2-en doen en als 1 van de 2 het niet aankan dan houdt het al snel op lijkt mij.

Trouwen is makkelijker dan scheiden lijkt wel. Want trouwen kan je nog gratis doen, scheiden kost een hoop geld. En er zijn geen kinderen en geen koophuis mee gemoeid, dus gelukkig scheelt dat een hoop.

Misschien een tip om je de volgende keer een beetje in te leven in plaats van met goed bedoelt advies te komen waar we toch niets aan hebben, we zijn immers al getrouwd en bezint eer ge begint gaat hier niet meer op.

Wij hebben geen spijt van het huwelijk, zien het niet als een fout. En al was dat het wel... heb jij dan nooit dingen gedaan die achteraf anders uitpakten dan dat je had gehoopt????

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 12:27

Sonja schreef:
Kleintje, ik geef je helemaal gelijk hoor. Liever gelukkig zonder dan ongelukkig met.
MAAR: je geeft zelf al aan dat jullie een zwaar jaar achter de rug hebben. Heeft het geen kans meer als jullie een tijdje rust inbouwen? Of zijn de factoren van het afgelopen jaar nog niet uitgeschakeld?
Jullie zijn immers niet voor niets met elkaar getrouwd, dus die basis van liefde is (was?) aanwezig....

Al met al een rotsituatie. Sterkte meis. Ach gut


De liefde is er nog wel. Maar hij kan gewoon even niet meer. Ik moet gewoon zelf wat problemen oplossen. Ik moet sterker worden, op eigen benen leren staan en niet steeds wegvluchten. Het is iets wat ik zelf moet doen. Hij kan me wel weer helpen, maar ik moet nu gewoon zelf erachter gaan staan. Hij sluit niet uit dat het ooit weer goedkomt, maar nu gewoon niet.

De factoren zijn dus nog niet uitgeschakeld. Ik ben aan het vechten tegen gebeurtenissen uit het verleden en ik ga hier heel sterk uit komen. Ik ben hard bezig met professionele hulp. Niet makkelijk... maar het gaat me lukken.

Bedankt voor je lieve woorden.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 17:19

Dank je wel Kimmetje.

Met mij gaat het inmiddels al een stukje beter.
We zijn wat afstand aan het nemen, proberen vrienden te worden en dan zullen we het wel zien voor de toekomst.

Nog een paar weken en dan verhuizen, mijn eigen leven krijgen en daar heb ik wel erg veel zin in!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Anoukjuuuhh, IASCrawler, judith_irene, LiannePuthzy, XxMariellexX en 138 bezoekers