christine verongelukt

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

christine verongelukt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 22:30

Gisteren is mijn oud kamergenoodje verongelukt met de auto. We hebben samen op deurne gezeten... Het doet me enorm zeer, het was zon lieve meid, en nog zo jong. Waarom is dit leven zo oneerlijk..... Dinsdag is de mis en ik wil er graag heen maar weet nu al dat ik mezelf niet in kan houden met de tranen... Zijn er mensen die haar kende?

You hear what you wanna hear, just say what you wanna say...


muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 22:34

dank je.

You hear what you wanna hear, just say what you wanna say...

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 15:54

Pipo schreef:
Wat verschrikkeljik! Sterkte ermee!

Welk jaar zat ze in Deurne?

Ze is daar twee jaar klaar nu

You hear what you wanna hear, just say what you wanna say...

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 19:37

sofiekexxx schreef:
wat erg...veel sterkte! ik zit met je in meid Ach gut

Nee ze zat een jaar onder mij, dus je hebt haar niet meer gekend. Maar morgen is de begrafenis ik hoop dat er veel mensen hun eerbetoon zullen geven door er te zijn. Maar dat zal zeker zo zijn, want ze was een super lieve meid Huilen

You hear what you wanna hear, just say what you wanna say...

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 19:38

crossmonster schreef:
he bah wat een naar bericht !

ik moet haar ook hebben gekend... ze zat in het eerste jaar van deurne toen ik in het laatste zat. en ook langeraap kom ik regelmatig

we beseffen vaak niet hoe kort een leven kan zijn
geniet van elk moment.... het kan zomaar over zijn ...

ik wens famillie en vrienden alle sterkte van de wereld toe
en muiltje,imker, en de rest die ook naar de mis gaan, heel erg veel sterkte ....

sorry dit was de quote waarop ik wilde reageren

You hear what you wanna hear, just say what you wanna say...

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 19:19

Mickey schreef:
Jeetje Muiltje...
Ben je nog geweest?

Ik snap dat het heel moeilijk voor je is geweest. Zeker door andere bekenden/vrienden die in het verleden ook dmv een auto ongeluk om het leven zijn gekomen.

Meis, als het nodig is moet je me bellen hè
Ik spreek je morgen ook nog wel.
Strekte en een knuffel van mij.

Ik ben erg blij dat ik er geweest ben. Al vrij snel aan het begin van de mis hield ik het niet meer droog. Er werd muziek gedraaid van Antonie kamerling en marco borsato. Dat zijn nummers die wij op de kamer helemaal grijs gedraaid hebben. Ik zat naast anne een meisje bij haar uit de klas van toen. Lot en yvon en mijn vriend waren er ook bij. Het was een heel ontroerend moment. Het waren mooie en echte woorden die over haar gesproken werden. Eigenlijk heel weinig over het ongeluk zelf maar wel over hoe zij was. Het laatste gedeelte was veel berust op het geloof, iets waar ik minder waarde aan hecht maar waar andere misschien een hele goede houvast aan hebben. Lieve kleine malle christine, ze begon net alles op een rijtje te krijgen, hoewel ik afscheid heb genomen doet het me nog steeds heel zeer...... En MICKEY ook al mijn oude verdriet kwam boven maar ik merk dat de pijn daarvan minder heftig word, hopelijk zal het met chris ook zo gaan Verdrietig

You hear what you wanna hear, just say what you wanna say...

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 19:21

rockey schreef:
heej Bianc,

Een jongen die bij ons op stal werkt , was haar ex, hij vertelde het me laatst, echt triest, ze was nog maar erg jong, hij was ook naar de mis gegaan en vertelde over haar paard Max als ik het goed heb, dat die alles voor haar was, en dat ze een hele grote zwart wit foto hadden bij haar kist en bij de ingang, van hun samen, echt zo zielig!

nog erg veel stertke!

Dank je, ik heb die foto niet eens gezien als ik heel eerlijk ben, maar ik was er ook niet helder die dag

You hear what you wanna hear, just say what you wanna say...

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 17:38

imker schreef:
Ik weet niet waar je zat, maar van waar wij zaten was er een (mooie) lichtval op de kist en alle bloemen, waardoor de lijst spiegelde. Ik had ook pas na een half uur gezien dat er een foto op de kist stond. .


Wij waren vrij laat dus zaten achter de banken op stoelen die ze later bijgezet hadden.

You hear what you wanna hear, just say what you wanna say...

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 20:24

ja zo is ze echt he

You hear what you wanna hear, just say what you wanna say...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Denise_, Amparo, Ania, AnnetteFlame, C_estmoi, Geerten, GoogleAdsense, Knollboll, Lalidan, meniekske, MissBambi, noordje, Petunia27, Plus_en_Min, Rooss_24, Selina, Steppe, Tatjanaa, xoranlover en 49 bezoekers