Soms kan je zus toch wel lief zijn..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 22:42

wat doe je die boom aan zeg.

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 22:57

Dat vind ik wel lief Lachen
Moet nog zien dat mijn broer een foto van mij op z'n kamer zet Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 23:00

Oh trouwens: mijn andere zus heeft gewoon voor haar trouwen een foto van mij met lijst gekregen. Staat mooi op het dressoir Schijnheilig
Met die zus heb ik wel een minder goeie band dan met mijn kleine ukkepukkezusje ( Tong uitsteken ), waarom weet ik eigenlijk niet. Maakt verder ook niet uit, met mijn broer heb ik ook een stuk minder contact, je kunt niet alles hebben he?

ArubaSma

Berichten: 187
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 09:52

Ik heb een zusje waar ik helemaal nie mee kan opschieten al van kleins af aan niet wij zijn totaal verschillend en dat bots. En heel soms doen we wel wat leuks maar dat is snel afgelopen dat duurt denk ik maar 10 min.
En veders heb ik nog een broertje van 5 en een zusje van 1 maar hun zijn nog veelste klein om te kijken of ik met ze op kan schieten

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 12:36

Mijn zusje kan best lief zijn. Soms gedraagt ze zich echt als een verwend nest of puber (kan zijn omdat ze misschien puber is Haha! )

Maar over het algemeen gaat het meestal wel goed, alhoewel ik haar soms echt moet aansporen om de stal te doen van d'r paard en d'r spullen netjes op te bergen Boos!

Af en toe heb ik ook het idee dat ze van een heel andere planeet komt...

Maar ja, ze is wel lief. Moet morgen naar de keuring dus zij gaat vanmiddag mijn pony wassen voor me Lachen
(m'n moeder heeft de trailer gewassen en m'n pa is zo lief om me te brengen. Ik heb best wel geluk ze zijn allemaal wel lief Haha! )
M'n vriend is ook lief Lovers

(misschien moet ik ook maar eens een beetje lief gaan doen Haha! )

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 12:51

Mijn echte zus kan aardig zijn maar ze bemoeid zich met te veel dingen en zeikt veels te veel.....erg irritant o ja en ze is een wandelende krant....
Als ik iets vertel krijg ik niet eens zelf de kans om het mijn vader te vertellen maar belthij alweer op, wat hoo ik nou??
grrrrr Boos!

mn stiefzussen zie ik niet vaak maar kan ik goed mee overweg....
En mn kleine halfzusje......die s wel lief....

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 16:11

*kruipt onder het bureau vandaan*
Het is altijd leuk om te lezen dat je zus je gemist heeft als je een weekje weg bent geweest Haha!
Soms kan ik Laui echt niet zien, maar meestal kunnen we het prima vinden. En die 'ruzie's' van ons zijn meestal ge-wel-dig. Het leuke is dat wij vaak orginele scheldwoorden gebruiken: aangebakken pannekoek! Tong uitsteken
Deze week kwam Laui trouwens in veel verhalen die ik vertelde voor, we doen best veel samen Haha!