nieuw plaatje...nie zo boeiend hoor!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

nieuw plaatje...nie zo boeiend hoor!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-02 20:21

hoi hoi, ik heb daarnet een nieuw plaatje als avater bij mijn naam gezet. Ik had eerst een forever friends maar ik dacht ik wil toch iets met een Tinker...en het liefst bewegend...nou lief he??is ie een beetje leuk??

*LOL* groetjes *LOL*



Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-02 20:27

oh ja...dat had ik dus ook....ik was um gewoon zat... Haha! Wat voor eentje ga je der dan nemen??

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-02 12:05

Hoi, thnx dat je um zo leuk vind!!Eerlijk gezegd heb ik geen idee meer waarvan ik um heb.... Verward Maar ik wil het je wel ff uitleggen!!Als je een leuk plaatje op een site ziet staan...zoals bijv. deze die ik heb...klik je met je rechtermuisknop op het plaatje en dan bij eigenschappen van het plaatje. Dan zie je zo'n URL staan. Dat kopieer je dat en zet je dat bij je profiel helemaal onderaan neer. Als het goed is doet ie het dan...zoniet dan is misschien je plaatje te groot...of is de URL ongeldig... Huilen Dan moet je nog maar ff verder zoeken...ik hoop dat het lukt!!!!!succes!!

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-02 20:12

Alsjeblieft!!Leuk plaatje hoor!!

*LOL* groetjes *LOL*

trouwens bedankt voor de leuke reacties....ben der blij mee Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ellen05, iirrssjjee, Jojoju, Lestrange01, Pova, rosalie_a, singa, Sorriso, Swift, Thats_Me, xU_Blinghx, zonnebloem18 en 151 bezoekers