Morgen naar Bonaire !

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
serenatje
Berichten: 233
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: rhoon

Morgen naar Bonaire !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 11:38

Hallooo,
Ja morgen is het dan zover..dan ga ik naar bonaire om 1 jaar daar te gaan werken ( misschien langer maar dat zien we dan wel)
Ik heb er vreselijk veel zin in...alhoewel het nu wel eng dichtbij is!
4 maanden geleden d88 ik nog van oooo, nog 4 maanden dat duurt nog wel ff maar nu dan ineens morgen.... Knipoog koffers staan klaar.
Van het paard van men zus afscheid nemen, van men kat, men hond vanavond dan krijg ik het toch wel erg benouwd..en op vakantie men familiee...creepy hor!
Maar zone kans krijg ik nooit meer en laat ik dus ook niet gaan!!!

Gelukkig kom ik wel bij kennisen te wonen die wonen tegenover men oude huis...dus heb ik in iedergeval wel bekende om me heen, en heb er ook veel zin in om men vriendinne daar weer te zien...na 9 jaar....dan merk je dat de tijd gaat snel zeg!!

Ik ga er werken in de horeca bij 1 van hun bedrijven, kan ook zijn dat ik bij de bar op een steiger gaat werken dat lijk me helemaal tof, of gewoon in het restaurant ( wat ik nu in nederland doe)!

Ik had me eigenlijk voor een politie opleiding ingeschreven...( nu niet meer) omdat ik nog te jong ben voor "de"opleiding ging is dus het brugjaar doen, wat handig is dat ik de politie opleiding ook in curaqau kan doen en dan duurt het maar 9 maanden in plaats van 5 jaar.
( incl brugjaar) er zitten dus wel een hoop voordelen aan

Ik wou dit jullie gewoon ff vertellen had ik ff zin in!!! Haha! Haha!

groetjes serena!!!:D

[edit] Capslock en overtollige leestekens uit titel verwijderd
Oscar [/edit]

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:40

Oooh! Wat gaaf! Bonaire is zo verschrikkelijk mooi! Geef de ezels bij het donkey sanctuary een knuffel van me, dat zijn zulke schatjes (mocht je daar komen)!! Ik denk dat je het wel naar je zin gaat hebben daar, Heel veel succes en plezier toegewenst!!!!!! Haha!:D:D

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:44

Jaloerssss!

serenatje
Berichten: 233
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 11:51

Amberto schreef:
Oooh! Wat gaaf! Bonaire is zo verschrikkelijk mooi! Geef de ezels bij het donkey sanctuary een knuffel van me, dat zijn zulke schatjes (mocht je daar komen)!! Ik denk dat je het wel naar je zin gaat hebben daar, Heel veel succes en plezier toegewenst!!!!!! Haha!:D:D



Hahahahha, ik zal ze een knuffel geven:P
Bedankt Haha!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:15

serenatje schreef:
Hahahahha, ik zal ze een knuffel geven:P
Bedankt Haha!

Jaa, daar ben ik ook geweest, bij de ezels.... heb er een weekje gewerkt! Geef ze allemaal + eigenaren (Marina en Ed) een hele dikke knuffel van mij... namens Jessie.
Het is al weer een tijdje geleden, maar ze zullen vast nog wel weten wie ik ben. Lachen

Heel veel plezier in Bonaire... 't is er echt mooi!

serenatje
Berichten: 233
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 13:28

Jessie88 schreef:
Jaa, daar ben ik ook geweest, bij de ezels.... heb er een weekje gewerkt! Geef ze allemaal + eigenaren (Marina en Ed) een hele dikke knuffel van mij... namens Jessie.
Het is al weer een tijdje geleden, maar ze zullen vast nog wel weten wie ik ben. Lachen

Heel veel plezier in Bonaire... 't is er echt mooi!


Heyyy, ooo wat leuk je dat je er heb gewerkt!!:D ook al is het een weekje je kent meestal gelijk heel het eiland ( zo groot is het niet) ahhah
Ik zal het ff opschrijven al sik ze misschien tegen kom, je weet maar nooit. dat zal ik het zeker zeggen!!! Ik weet of je het ken maar ik ga bij het restaurant seaside(zeezicht) werken met daar tegen over
karel-beachbar op een steiger!! misschien ken je het!
Ja het is het idd heel erg mooi vooral duiken!! schijnt 1 van de mooiste plekken te zijn om te duiken helaas toenik er wooonde was ik er te jong voor, ik heb wel zwemles in de zeegehad Haha! Knipoog hahahahah
voor mij was dat ook duiken want ik zat vaakgenoeg onder water te kijken of er niet een waterslang ofso onder de stenen vandaan kwamen Tong uitsteken
Het is leuk om er met iemand over te praten die er ook is geweest!!!

serenatje
Berichten: 233
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 13:32

kan ik gelijk vragen aan jullie! weten jullie of je daar ook ergens kan paardrijden!!:D dat zal ik namenlijk heel erg missen men pa wist het niet zeker!!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 13:41

hahaha, oooh, ik ben nou zó jaloers op jou! Ik wil er ook weer eens naar toe. Ik was toen wel pas 11 jaar hoor (Ik ben nou 16), dus écht werken kun je het niet noemen. Maar ik was er wel iedere dag om de ezels te verzorgen... poetsen, fles geven aan de veulentjes, voeren etc. Geweldig vond ik het! Lachen
Ik heb er toen ook heel veel gesnorkeld... super, al die tropische vissen enzo... Pling

Heel veel plezier alvast en een fijne vlucht er naar toe! Hou je ons op de hoogte vanuit Bonaire? Haha!

serenatje schreef:
kan ik gelijk vragen aan jullie! weten jullie of je daar ook ergens kan paardrijden!!:D dat zal ik namenlijk heel erg missen men pa wist het niet zeker!!

Geen idee... ik ben er geloof ik wel een tegen gekomen en dat was volgens mij een gangenpaard. Lachen

serenatje
Berichten: 233
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 14:05

hahahahah!! je moet gewoon daarnaartoe komen jo! leuk man! houden we gewoon een boktmeeting op boniare...NOG VRIJWILLIGERS.. hahahah!
Dat is ook echt heel erg leuk om te doen lijk mij die ezels verzorgen!!
ik was 8 jaar toen ik er woonde en nu dus ook 16! lang geleden ook wel weer mar herrinner me der wel veel van!
Jaaaa, ken je de papegaaivis, die vind ik nu nog zooo mooi! hahah
Ik zal jullie zeker op de hoogte houden, lijk me leuk, ook als ik er natuurlijk tijd voor heb, moet namenlijk wel 6 dagen in de week werken 8 uur perdag..!! horeca he Knipoog haah, ik heb 1 foot van mij met een bruin groot paard! dat is er in iedergeval 1 hahaha

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 14:40

Veel plezier daar, het is er prachtig, ben er 8 jaar terug een weekje geweest, was super!

serenatje
Berichten: 233
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 14:53

Naz schreef:
Veel plezier daar, het is er prachtig, ben er 8 jaar terug een weekje geweest, was super!



dankjewell OK dan! straks komt men collega waarmee ik 3 jaar heb gewerkt afscheidnemen:( maaaar misschien kom zei ook in september Schijnheilig Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Schijnheilig

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 15:02

Hee leuk dat je naar Bonaire gaat! Ik zit nu op Curacao voor stage en ik ga 22 juli voor 3 daagjes naar Bonaire om te duiken! Nou, heel veel plezier daar, misschien zie ik je nog!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 15:06

lekker!! ik ga over zeven dagen naar de dominicaanse republiek 16 dagen lang!!! Haha! jij veel plezier iig!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 15:41

serenatje schreef:
Jaaaa, ken je de papegaaivis, die vind ik nu nog zooo mooi!

Jaaa, dat was toen mijn "Lievelingsvis" (Hoe erg! *LOL* ). Ik zou zo in het vliegtuig willen stappen en naar het tropische paradijs gaan. Je moet in ieder geval echt even langs de ezels bij Marina. Haha!

serenatje
Berichten: 233
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 21:49

hey ioedereen heeel veel plezier, men pa haalt het internet ervan af over 10 sec dus ff snel antwoorden!!

ik zal jullie missen en de ezels en de papegaai vissenjullie de groeten doen

ooo hij doet het nu!
Doeiiiii(K)(K)(K)(K)

serenatje
Berichten: 233
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 21:49

kuszzzzzzzxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

serenatje
Berichten: 233
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 21:50

marieketencate schreef:
Hee leuk dat je naar Bonaire gaat! Ik zit nu op Curacao voor stage en ik ga 22 juli voor 3 daagjes naar Bonaire om te duiken! Nou, heel veel plezier daar, misschien zie ik je nog!

als je dan komt kom dan naar het seaside restaurant en vraag naar serena....ik moet nu echt gaan doeiii

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 22:06

He wat ontzettend wijs joh en behoorlijk dapper ook. Vlieg je met de KLM? Mijn zusje moet morgen nl werken(stewardess) en vliegt naar Curacao, mss dat ze op Bonaire een tussenstop hebben?? Zoja, mijn zusje heet Pamela en heeft donkere krulletjes(Indisch uiterlijk). Mocht je dus trek hebben in wat lekkers of je willen upgraden naar buissinesclass, kan zij je mss erdoor sluizen(gebeurd wel vaker nl).
Heel veel plezier, ben best jaloers, hoop ook gauw te gaan, of Bonaire of weer naar Curacao.

serenatje
Berichten: 233
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 20:22

haiiiiiiiiiiiiiiii ik zit er dan hor mensen!!!
Het is hier heerlijk werk hier lekker je krijgt elke dag je tip waneer je gewerkt heb elke dag ongv 20 gulden ( drukke dagen het dubbelde)
6 dagen in de week dus pw 120 gulden!! lekker man en dan nog per maand men salaris!!!! hmmmmmmmmm sparen voor een paard in nederland!
Ik heb al lekker veel gesnorkeld en veel ezels gezien en per ongeluk ECHT 3 papegaai vissen gevangen! gelijk terug gegooit hor!
Het water is helderrr en zit lekker af en toe na men werk bij karels beachbar om een cocktailje te drinken!!! beter kan niet! ik deel samen met een collega me appartement heerlijk jo!
MENSEN JULLIE MOETEN KOMEN. vooral om te duiken ik ga weer moet zo werken!!!, kussssssss, en mis de paarden wel! maar de ezels maken het hier ook goed hor! doet gewoon net of het een paard is en voer ze! hahaha
dussssssssssssssss serenatjeeee

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:24

Wauw lekker zeg!
Nog veel plezier op Bonaire Lachen

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:25

Zo, dat klinkt allemaal goed! Nog heel veel plezier daar! Lachen

serenatje
Berichten: 233
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 20:25

hahaa dankje wel zal wel lukken gr serena

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:26

Bah ik ben jaloers Schijnheilig Bloos

Heel erg veel plezier daar meis!! Genier ervan! En wel foto's plaatsen he!!! Knipoog

serenatje
Berichten: 233
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 21:23

hallloooooooooooooooooooooo!
Jaaaa, ook al zit ik in bonaire en heb ik het druk...jullie kan ik niet vergeten natuurlijk! ik leer nu al aardig wat papiament lachee!
Je hoort de hele tijd....ee dushi...en conta bayy....en uhmm bong..hopy bong..haha moetcho awa...( veel water als het weer es geregend heeft!)
Maar ik ga weer ben wel vrij vandaag maar ga maar weer ff shoppuhh!""

Doeggggggggggggggggg...en vanavond feetstuuuuuuh!

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:27

OMG ik wil wisselen van plaats! Jij hier in belgie, en ik daar in Bonaire, is dat geeen mooi voorstel Tong uitsteken