Lekker ruikende make-up, echt een tik!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Lekker ruikende make-up, echt een tik!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 15:05

Ja ik heb volgens mij echt een tik opgelopen en vraag me nou af of ik de enige ben...........

Heb net mijn nagels zitten lakken en kwam er dus achter dat ik geen nagellaklucht rook maar een hele lekkere perzikgeur Haha! niet zo'n vies luchtje die om je heen blijft hangen maar echt lekker Het zijn de nieuwe juicykleurtjes van Lancome, echt helemaal toppie OK dan!

Nou moet ik zeggen dat ik normaal als ik make-up uitzoek voor mijn werk ik er erg op let op bijvoorbeeld mijn lippenstift wel lekker smaakt Bloos Ja als ik dan toch 12 uur met iets op me gezicht moet lopen moet het wel een beetje lekker ruiken en proeven Haha! Zoals de juicytubes van Lancome, daar eet ik dus echt mijn eigen lippen van op Kwijl

Iemand die daar ook zo op let of kopen jullie maar gewoon raak?!

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:34

Nagellak heb ik nooit op, maar als ik lipgloss koop wil ik ook zeker weten dat ie lekker smaakt

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:36

ik gebruik daarom graag de makeup van Boursios. Deze ruikt heerlijk en is daarnaast niet op dieren getest. De juicy's van Lancome vind ik ook erg lekker.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:37

Ja ik ga echt geen stinkspul op mn gezicht smeren. Haha!
Ik doe het dus automatisch!
Als de mascara/lippenstift/foundation whatever in de winkel stinkt hoef ik m niet hoor. Haha!
Maar van lekker ruikende nagellak heb ik nog nooit gehoord. Tong uitsteken

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:52

Fonnie schreef:
Ja ik ga echt geen stinkspul op mn gezicht smeren. Haha!
Ik doe het dus automatisch!
Als de mascara/lippenstift/foundation whatever in de winkel stinkt hoef ik m niet hoor. Haha!
Maar van lekker ruikende nagellak heb ik nog nooit gehoord. Tong uitsteken



haha, fonnie weer hoor ( die weer voor mij antwoord Schijnheilig )

eigenlijk let ik er zelf niet echt op...

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:04

Hmm, die nagellak moet ik hebben!
En ik kijk er ook altijd wel een beetje naar, ik ga geen stinkspul op me smeren Tong uitsteken
Volgens mij is het grootste deel van mijn make up geurloos..

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:10

geurloos dat was het woord dat is zocht...
Het stinkt niet maar is ook niet lekker ik moet er volgende keer eens op gaan letten.

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:34

nou bij oogschaduw enzo dan let ik er niet op.. maar ik heb wel altijd lipgloss van bourjois omdat ie lekker ruikt (en omdat dat een van de weinige is waar ik tegen kan Tong uitsteken)
die nagellak is wel super trouwens! moet ik ook hebben...
duur zeker Tong uitsteken

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:18

Ik heb een hekel aan vieze lippenstift. Die van Chanel is echt bah Boos!
Voor de rest maakt het me niet zoveel uit, is de geur wel het laatste waar ik eisen aan stel Haha!

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:19

ja maar tis wel mooi meegenomen als ie lekker ruikt/smaakt/whatever toch?

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 19:19

Deze nagellak bedoel ik Haha! Ik heb de kleur blauw en oranje, ze zijn niet echt super dekkend maar als je ze 2 of 3 keer over elkaar heen lakt dan wel

AfbeeldingAfbeelding

Ook lekker trouwens zijn deze zeer lekker ruikende lipglossjes Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:22

Ik gebruik qua make up alleen maar Chanel, oogschaduw, blush, lippenstift en ( hoe heet die zooi ook al weer.........waar je je hele gezicht mee insmeert Haha!)
Het enige waar ik een ander merk van heb ik de mascara, ik had altijd lancome maar nu heb ik helena Rubinstein.......dat is echt fijn spul!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 19:28

Ik heb eigenlijk alles van Lancome, maar meer ook omdat ik van andere dingen uitslag krijg Boos! Soms baal ik er wel een beetje van dat ik niet eens een lekker goedkoop spulletje kan kopen want nu ik voor mijn werk veel make-up moet gebruiken stijgen de kosten ook!

Overigens heb ik wel van Rubinstein de foundation allen vind ik hem niet zo lekker ruiken

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:30

Ja dat vroeg ik me al af, wat kost die makeup nou?? ik heb ook een gevoelig huidje en zou ook wel eens foundation willen gebruiken als ik weer een aanvalletje heb van hormonen.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:37

Ze moeten een keertje een foundation uitvinden die niet naar diesel stinkt. Estee Lauder is de enige waar ik tegen kan en die stinkt nog het ergst van allemaal. Juicy tubes heb ik ook, die zijn super. Ik vind nagellak altijd wel lekker ruiken hoor. net zoals meer vluchtige stoffen trouwens - bv thinner

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 19:40

SAKKIA schreef:
Ja dat vroeg ik me al af, wat kost die makeup nou?? ik heb ook een gevoelig huidje en zou ook wel eens foundation willen gebruiken als ik weer een aanvalletje heb van hormonen.


Lancome is niet een van de duurste maar toch nog redelijk prijzig. Je moet ongeveer rekenen op 25 a 30 euro voor een goede vloeibare foundation maar aan de andere kant droogt het goedje niet snel op in het potje en blijft het onwijs lang goed en je doet er echt heel lang mee Het proefmonster wat ik heb gekregen vorig jaar is nu pas op en daar heb ik meer dan 6 maanden mee gedaan, da's ongeveer 1/3 van wat er normaal in een verpakking zit dus reken maar uit Knipoog

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:43

oh dat is idd wel erg lang, misschien toch vrijdag maar even kijken. Kunje bij de douglas wel halen neem ik aan??
Misschien direct even schooien om een proefmonster Knipoog

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 19:46

SAKKIA schreef:
oh dat is idd wel erg lang, misschien toch vrijdag maar even kijken. Kunje bij de douglas wel halen neem ik aan??
Misschien direct even schooien om een proefmonster Knipoog


Ik heb zelf deze en ben er echt super blij mee Blijft goed lang zitten en slaat niet al te mat uit, gewoon een natuurlijke kleur maar dekt wel goed

Afbeelding

En uiteraard schooien naar proefmonsters Haha! Ik vraag altijd om zonnebrandmonsters of foundation of cremmetjes, parfum heb ik zo'n uitgesproken smaak in dat ik al die geurmonsters niet eens gebruik.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:52

Nee geurmonsters gebruik ook nooit. Maskers vraag ik ook nog weleens om, maar ik zal eens even vragen als ik er ben, zal gewoon zeggen dat ik een gevoelig huidje heb en dat ik het eerst uit wil proberen, voordat ik tot een aankoop overga Haha!