gesproken met onze buuf...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-01 17:34

Ik had vanmiddag even met onze buurvrouw gesproken. Ze was bij de DA geweest en die had gezegd dat er wel 95 % kans was, dat MKZ nu al op het eiland was of snel zou komen....

Wel weer een vaag verhaal dus. Ik weet niet of dat waar zal zijn, misschien spreek ik hem vandaag of morgen nog wel, dan zal ik het nog eens navragen. Pfff... "als" dat waar is, dan kan ik Trees alvast een spuitje laten geven. Hoeft de RVV (hoehetenzeookalweer?) het niet te doen.
*BAH* Ik kan me trouwens niet zo goed voorstellen dat een DA over zoiets uitspraken doet. ZOu het dan toch een broodje aap verhaal zijn? Ik hoop het maar!

(achja, ik schijf het hier maar weer eens neer, heb niet zoveel mensen om hier over te praten, vandaar.)



jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-01 17:52

Ahaaa... geen IDEE wie dat is. Ik beneen tijdje op die Nieuwsgroep geweest en daar zat ie altijd en eeuwig te stoken en te klieren. Ik heb werkelijk geen idee wie dat is. Heb ook nooit meer als 3 of 4 berichtjes met hem gewisseld.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-01 21:15

Neee!!! Absoluut niet familie of vrienden van mij hoor!! Hij geeft alleen maar van die rare antwoorden, helemaa niet leuk!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: angrywolf, chanelle14, desi92, ellen05, Frieke84, ingvdh, Malissaa1, ogidni, Roosch, SamElisa, SentiBot en 58 bezoekers