Hellup!! Namen gezocht met een B.....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Hellup!! Namen gezocht met een B.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-02 09:29

De geiten gaan volgende week bevallen en ik heb nog nauwelijks leuke namen weten te vinden met een B...... Frusty

De B lijkt makkelijk maar is dat zeker niet...Er zijn namen genoeg als Beekje en Boukje enzo, maar..... Misselijk Misselijk Misselijk Yak !

Dus wie helpt me, leuke namen met een B?? Liefst wel nederlandse namen want ik fok nederlandse landgeiten en vind het wel leuk om dan niet al te exotische namen te gebruiken. M'n stalnaam is "van 't Boshuus" dus het totaal wordt .........van 't Boshuus, dat moet dus wel een beetje klinken.... Haha! Haha!

Thanx !!!!!

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-02 23:53

Wow, wat een keus heb ik ondertussen al!!!!

Gaaf!!

Een vrouwtjes geit is een geit en een mannetje is een bok...Sommige mensen noemen een vrouwtje wel net als bij een schaap een ooi, maar wij hebben het eigenlijk altijd over geiten en bokken....

Jongens, (en meisjes natuurlijk Haha! ) hartstikke super dat jullie zo met me meedenken wat namen betreft, want ik vind het elk jaar weer een drama om ze te moeten bedenken, waar bokt al niet goed voor is.... Knipoog Knipoog

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-02 10:52

ja idd, landgeiten..... Haha! Haha!

Als het goed is verwachten we hier 6 tot 8 lammetjes........Ik ben zo nieuwsgierig wat er allemaal gaat komen, vanaf morgen mogen de eersten komen....*spannend* Wie weet duurt het nog een week, maar ja, dat weet je nooit....

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Babootje, Claudia81, DotBot, HarmanyL, Jacksie, JoT, JudithGigi, Lalidan, LWDaisy, ManonGrr, Mariett, Mondy, nathe, Nientsje, Rianneko, Sanne_zepp, SannevZ, sinnekinne, Sylke104, XxMariellexX en 78 bezoekers