Het is definitief, ik ga 1 April verhuizen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Het is definitief, ik ga 1 April verhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-02 14:49

Ja, zoals al eerder vermeld, zou ik binnenkort waarschijnlijk gaan verhuizen. Nou, met ingang van vandaag is het zeker!

Ik zie er als een berg tegenop als ik me alleen al bedenk wat voor een werk en geregel het met zich meebrengt. Pfffff....
Ik heb zelf al verhuiskaarten ontworpen, welke nog de deur uit moeten, ik moet nog alles inpakken, uitzoeken, weggooien, naar de rommelmarkt enz. enz. Eigenlijk heb ik in dit alles geen enkele zin! Boos!
Ik weet gewoonweg niet waar ik moet beginnen.

De bedoeling is dat ik dus 1 April in mijn nieuwe huisje woon.

Voor diegenen die mijn nieuwe adres willen, stuur mij even een pb. Dan stuur ik je mijn verhuiskaartje even door. Lachen

Ps. Iemand nog tips voor het verhuizen?


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-02 14:53

Ik ga er in eerste instantie toch alleen wonen, dus gaan de katten met mij mee. Mochten de katten toch wel problemen geven dan zoek ik voor eentje in ieder geval (maar daar denk ik al heeeeeeeel lang over) een plaatsje ergens op een boerderij. Maar uiteraard hoop ik dat alles goed gaat en dat ze er daar niet zo'n troep van maken als hier. Lachen

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-02 15:05

Het wordt inderdaad het kaartje met de stippen.. ik heb er al heel wat (zo'n 100) afgedrukt, ik moet ze nou alleen nog uitsnijden, in enveloppen stoppen, adresseren en versturen. Pffff...

Wat as. dinsdag betreft, stuur me maar ff een pb over hoe laat enzo. en wat de planning is.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-02 15:39

Ik ben heeeeeeeeel lief Schijnheilig Dus Dees komt vast en zeker helpen *LOL*
Die suikereekhoorns van me gaan uiteraard ook mee. Lachen Maar ja, daar vraagt niemand naar *LOL*

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-02 21:55

Btw... Maaike en Cody.. komen ook helpen. Dat bewijst maar weer dat ik wel lief genoeg ben Lachen Schijnheilig


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-02 23:23

Nou, ik ga dus geen vrachtwagen huren.. heb ik het geld niet voor... Verdrietig Anders huurde ik er wel eentje en dan met verhuizers erbij... kan ik lekker toe gaan kijken *LOL*

Helaas.. ik moet het doen met een normale auto en de bus van mijn vriend. Wel moet ik een lift huren om buiten neer te zetten, want al mijn meubels moeten via het balkon naar beneden. Dat wordt dus weer een lekker drama! Dus als er nog kerels zijn die willen helpen met het zware sjouwwerk.... graag.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-02 23:34

Zo'n vrachtwagen huren is mij toch echt te duur.. dat ben ik bij lange na niet kwijt als iedere keer heen en weer rijden in mijn auto en de bus van mijn vriend. Wel kan ik gratis van die boedelbakken huren. Dus dat scheelt ook weer.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-02 17:58

Klopt inderdaad... we hebben samen gewoond. We hebben drie en een half jaar samen gewoond en zijn door allerlei omstandigheden toen apart gaan wonen. Nu wonen we twee en een half jaar gescheiden (zo'n 100 meter verderop) van elkaar.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _KimmeL, agesus, Annemiekev, Boheme, cariena1, colinneke, ComscoreBot, Duhelo, GrapeshotBot, grizzlybear, hagelslag, Karma_k, Keizerinnnn, linoleum, ontherun, Petunia27, Pien63, Rupser, s1993, Sabine, sassefras, Summerfly, wiifke, xAlice en 44 bezoekers