Vandaag alweer zes jaar...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Vandaag alweer zes jaar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-02 15:56

Vandaag is het zes jaar geleden dat ik een relatie kreeg met mijn vriend. Ik ben iemand die zoiets toch wel speciaal vind en hier veel waarde aan hecht. Mijn vriend daarentegen maalt hier niet zo om en vind het allemaal heel gewoontjes. Toch wil ik iets leuks voor hem doen. Een cadeau geven bedoel ik daar niet onder. Heeft iemand nog leuke originele ideeen? Ik doel daarbij niet op ontbijt op bed enz. en geen dingen met teveel rompslomp er omheen. Daar houdt hij namelijk absoluut niet van.



Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-02 16:04

Een kaartje is wel wat.. lekker simpel, maar toch met betekenis. Weekendjes weg gaan helaas niet, Rene moet altijd 's nachts werken en houd daarom ook niet zo van uitgaan.

Iemand nog meer suggesties? Lovers

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-02 16:05

Dat bodypaint is overigens ook wel wat... al wandel ik niet zomaar door de bijenkorf... *LOL* Es kijken of ze dat hier ook kennen.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-02 16:29

Tja, er eens tussenuit met zijn tweetjes lijkt mij ook wel wat, maar helaas zit dat er niet in vanwege zijn werk.
Lekker koken kan ik proberen, maar aangezien hij zelf kok is, is het uiteraard nooit goed genoeg, maar het gaat om het idee.
En zo'n gezellig avondje.. is hier ieder weekend al, dus dat is helaas niets bijzonders.. tot nog toe is dus die bodypaint en/of kaartje het beste idee.

Enne Jura.. een prestatie is het zeker.. dat kan ik je verzekeren.. helemaal met ons.. *LOL*

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-02 16:35

Jura schreef:
Oh wat ideaal een vriend die kok is! Haha!



Tja, zeker ideaal... als hij eens voor je kookt....
Helaas gebeurt dit zelden Verdrietig

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-02 19:15

Snik snik... Verdrietig Als ik jullie ideeen zo bekijk..heb ik maar een saai leventje.... Verdrietig Foto's hebben we niet, uitgaan doen we nooit, uit eten gaan wel wel eens... Verdrietig Verdrietig

Ik geloof dat ik maar eens bij een sexshop ofzo langs moet voor die bodypaint Haha!

Btw. bodypaint is verf om op lichamen te verven. Hier een aantal voorbeelden...

Afbeelding

Voor de wat oudere kijkers..
http://www-public.tu-bs.de:8080/~y0010654/BODYPAINT.jpg

Afbeelding

Afbeelding
[/img]

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-02 13:29

Ik weet het al wat ik hem ga geven.

Toen wij elkaar net leerden kennen zijn we eens naar de efteling geweest. Daar is toen een foto van ons gemaakt op een paddestoel. Echt een leuke foto met van die verliefde gezichten en ik 25 kilo lichter als nu.. Knipoog

Toen wij nog samenwoonden en alles niet zo goed meer ging heb ik eens die foto naast het bed gezet en er een briefje opgeplakt waarop stond... wordt het ooit nog weer zoals toen?
Nu gaat het weer zoals toen, dus lijkt me dit wel toepasselijk.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-02 17:20

Ja, ja.... jullie stiekemerds!!!! Lachen Nou, dat zit allemaal wel goed hoor... daar hoeven jullie je geen zorgen om te maken...
Overigens.. dit wordt regelmatig onderhouden, zou niet best zijn als dit maar eens in de zes jaar zou gebeuren Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie