havo 4, en nu?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 16:56

Ik denk dat je beter Havo-4 nog een jaartje kan doen....
Ik ben zelf (zoals je misschien nog wel weet Knipoog) in 4-Vwo blijven zitten, tuurlijk baalde ik er op dat moment ook gigantisch van en moest ik ook afscheid nemen van een leuke klas. Maar achteraf gezien ben ik ontzettend blij dat ze me toen niet over hebben laten gaan (ik was ook bespreekgeval en dat was dus ook net op het randje), ik had dan in de 5e en 6e zoveel goed moeten maken dat ik het waarschijnlijk uiteindelijk toch niet in één keer gehaald had. En in mijn nieuwe klas heb ik ook weer heel veel leuke mensen leren kennen
Succes ermee iig!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 17:57

Lijkt me heel verstandig om dit jaar over te doen Ook al zou je nu misschien wel op het randje over mogen.
Zoals je zelf al aangeeft heb je het dan volgend jaar lekker rustig en een stuk makkelijker. En het jaar daarop ook omdat je dan met goede cijfers aan de 5e kunt beginnen Lachen

Succes!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 18:07

Niet als je de basis mist Charlotte....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 18:28

Charlotte schreef:
In havo 4 ben je absoluut niet met de basis bezig, in havo 5 weer iets meer. Examens komen op je basis kennis aan, scholen geven namelijk allemaal met andere methodes les; hoe zouden ze dat ooit kunnen toetsen op een landelijk examen?

Als ze de 1e 3 jaren heeft gehaald, en het nu weer haalt kan ze het makkelijk. Of ze zou moeten blijven zitten als ze aanzich zelf twijfeld.


Buiten de cijfers mis je natuurlijk wel heel veel basis. In de 4e krijg je toch echt veel belangrijke examenstof.....
Maar alle scholen passen natuurlijk hun lesmethode aan aan de examenstof

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 19:29

mandyy schreef:
mANDY zegt:
ik denk dat ik toch maar moet blijven zitte..ik weet het niet meer
Mandy zegt:
anders heb ik wel lage cijfers voor havo5 al hea..
R I C K, D I C K B E D A N K T zegt:
tsjah..
R I C K, D I C K B E D A N K T zegt:
kzou gewoon voor de 5e gaan
mandy zegt:
maar als je het dan niet haalt
en je doet het weer overnieuw...heb je weer die cijfers van havo4
dus haal je het waarschijnlijk weer nie denk ik dan
R I C K, D I C K B E D A N K T zegt:
dan kan je nog ee jaar havo 5 doen en als je t dan nog niet haalt kan je avondschool en het alsnog halen
Mandy zegt:
jah das ook wel waar.. maarja ik weet het ook niet meer hoor
R I C K, D I C K B E D A N K T zegt:
ga gewoon over
Mandy zegt:
haaha wil je zou graag weer bij me in de klas
R I C K, D I C K B E D A N K T zegt:
ja


Tja, verschillende meningen zal je altijd blijven horen. Maar doe waar jij je het beste bij voelt. Persoonlijk zou ik veel liever 4 havo over doen, dan 5 havo (als al die mensen die je wel kende helemaal van school zijn) en avondschool doen als laatste redmiddel, neuh dan liever de 4e over.
En als ik jou berichtjes zo lees, is dat ook wat jij het liefste doet Lachen

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amarins2, Bytespider, Condor, Foreverkliek, girlyggirl, Googlebot, Lalladidoo, lina1998, nafkedemi, Petra_O, xoranlover, YandexBot en 218 bezoekers