M'n kat heeft vergiftiging

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

M'n kat heeft vergiftiging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 14:03

Of hoe je dat ook zegt Verward
Vanmorgen om half 6 kwam die naar binnen ging die naar mn moeder deurs om haar wakker te maken.. Hij miauwde kei hard en viel de hele tijd om Verward En ik werd er ook wakker van, kwam me moeder binnen dat ze ging werken en naar de dierenarts ging met Dizzy(kat)..

Ik 5 min later opgestaan om te gaan werken, toen sliep hij.. maar toen hij mij zag lopen ging hij weer kei hard schreeuwen Verdrietig

M'n moeder de dierenarts gebeld toen de praktijk open ging en om half 11 kon ze terecht.

Blijkt dat hij vergiftiging heeft opgelopen,de andere 2 katten van ons hebben een vlooienbandje en kan zijn dat hij daar hun heeft gewassen of dat er iets anders gebeurd is vannacht(katten moeten bij ons snachts altijd naar buiten anders schijten ze het hele huis vol)...

Vlooienbandjes van de andere meteen verwijderd. Dizzy heeft nu antibiotica gekregen en moet een paar dagen in een aparte kamer blijven en vooral veel drinken.. Gaat het niet beter deze dagen moet hij terug naar de dierenarts en aan het infuus.. Ik hoop dat hij er boven op komt!

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 14:05

Ik hoop het ook voor je.
Pas geleden is mijn katje vergiftigd door een bepaald persoon.
En ik denk niet dat het verstandig is om je katten anar buiten te doen midden in de nacht.
Juist in de nacht zijn alle katten die nu dood zijn van ons, vergiftigd...

Maar strekte ermee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 14:06

Stertke ermee, ik hoop dat het goed komt. Ach gut

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 14:08

Pff naar hoor.. onze kat is op klaarlichte dag vergiftigd door iemand en heeft het ook niet overleefd.. helaas gebeurt dit vaker.. te vaak..
Ik hoop voor je dat het goedkomt..

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 14:08

Antibiotica tegen vergiftiging??? Dat is wel erg apart.
Het is veel veiliger om een middel als Frontline tegen de vlooien te gebruiken. (en nog veel beter ook!)

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 14:08

frostwood schreef:
En ik denk niet dat het verstandig is om je katten anar buiten te doen midden in de nacht.
Juist in de nacht zijn alle katten die nu dood zijn van ons, vergiftigd...


Ik ben het er ook niet mee eens dat ze snachts naar buiten moeten,ik probeer ze altijd binnen te houden stiekem *LOL*,maar m'n ouders willen dat omdat ze geen zin hebben om hun behoeftes overal in huis terug te vinden


Bedankt iedereen... Ach gut