Balen, ik kan geen diploma krijgen in Maart.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Balen, ik kan geen diploma krijgen in Maart.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 11:05

Huilen Hier baal ik echt van ik heb 1 tentamen weer niet gehaald. Ik had er keihard voor geleerd maar het was weer zo'n raar tentamen. We moesten heel veel stof leren en uiteraard werden de meest pietluttige feitjes gevraagd. En dan uiteraard op zo'n manier die lekker vaag was omdat de leraar zelf definities had zitten maken.
Het leek wel alsof het was gemaakt om ons te laten zakken ipv te testen of we de stof begrijpen.
En elk antwoord wat je fout gaf betekende meteen een punt aftrek.
Hier baal ik echt van. We moesten met een man of 30 het tentamen herkansen en daar zaten ook al mensen bij die wel waren afgestudeerd en alleen nog dit tentamen moeten halen om een diploma te krijgen.

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 11:10

wat poedersuiker voor je!!!!! ik hoop dat je de herkansing wel haalt!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 11:44

Oh, daar ben ik ook zo bang voor!
Ik moet alleen nog een tentamen Engels met woordjes en grammatica. Die woorden zijn het probleem niet, maar die grammatica....

En ik ben nu dus net begonnen met mijn afstudeeronderzoek.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 14:50

Da's mooi *(%7676
Ik had ook een tentamen niet. Maar bij ons mocht je 1 tentamen per jaar met je andere cijfers compenseren (moest je wel boven een 4 hebben).
En dus tegenover een 4 een 8.
Gelukkig had ik een paar extra vakken gedaan (t/m 3e jaar vakken van 4 afstudeerrichtingen gevolgd). en was het bij mij helemaal geen probleem....
Hebben jullie geen compensatieregeling (die ze NIET promoten natuurlijk....) Ik zou ff je opleidingsboek goed doorbladeren.
Heel veel sterkte met je her!