mondhygienist(e)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 18:04

De eerste keer heeft ze mijn tandvlees verdooft, nu ik elk halfjaar voor onderhoudsbeurt ga is het niet nodig. Is dus niet eng.


Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 20:50

Nimber schreef:
Vaak gaan ze je tanden kleuren.
met rode vloeistof.na het spoelen blijft dat rode op alle plekken zitten waar nog plaque zit.zo kun je zelf zien hoe goor je mond nog is als je dus niet goed poetst.

daarnaast maakt ze heel erg uitgebreid schoon,tand voor tand.De meeste mensen zijn zo ongveer 25 + omdat het dan wat moeilijker is tandsteen te voorkomen. maar als je moeite hebt met goed schoonmaken of je bent jonger en hebt veel aanleg voor tandsteen word je vaak doorverwezen.

Wij verwijzen vrij veel door omdat het tijd scheelt en in die tijd kun je weer bij andere mensen gaatjes vullen etc.


Dat met die vloeistof doet die van mij niet, wel tand voor tand schoonmaken natuurlijk.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, bente_sat, Bowo, Britta31, chocky84, DotBot, ellen05, heidy_wilco, HELder, MerleSimone, Mirre1415, Miss_Mii21, mooney, ontherun, Roos_h, Saintelette, sunshine, Unoo, Zwerte en 62 bezoekers