'Oor-afsluitklepjes-piercing'...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 15:13

NoaC schreef:
Hmmm, hoe wou je dat met je werk doen dan?
In het begin zal je ze toch in moeten houden.....toch? Schijnheilig


Zit ik ook te denken, maar hier kunnen ze me niets meer maken Bloos!

En tegen de tijd dat ik hier wegben, zijn ze genezen en kunnen ze er wel uit Knipoog

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 15:14

batje schreef:
Als je het doet, laat ze dan vooral prikken en niet schieten.. Ten eerste is het onhygienisch, ten tweede gevaarlijk omdat er kraakbeen splinters los kunnen komen.
Volgens mij doet prikken ook nog eens minder pijn Lachen


Dat hoorde ik ook over bovenin je oren en je neus, maar dat heb ik ook allemaal laten schieten. Er is hier in Utrecht een piercingshop waar ze ze schieten.

chillaxing

Berichten: 3954
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 15:28

Ik wou het eerst ook, maar het leek me nog al pijn doen dus had ik er maar 1 in me kraakbeen gedaan. Kheb dr nu 2 in me kraakbeen Tong uitsteken

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 15:30

ik had gehoord dat het erg gevaarlijk kan zijn daar te piercen

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 15:33

Maar dat wordt over zoveel piercings gezegd...

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 15:39

ja klopt zal eens navragen bij diegene, je ziet het wel steeds meer daar een piercing, vind het wel leuk eigenlijk

lovesoscar

Berichten: 50
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: katlijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 15:42

Een vriendin van mijn moeder heeft er ook een.
Die zegt ook dat het niet z'on pijn diet.

lovesoscar

Berichten: 50
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: katlijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 15:42

doet

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 15:43

Denk dat ik binnenkort dan maar de stoute schoenen aantrek...

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 23:38

Yep ik heb er dus ook een
Ik heb em wel laten schieten maar hoorde achteraf dat je het beter op de orginele manier kunt laten piercen(gewoon door prikken dus)ook weer ivm het kraakbeen.
Het schieten deed bij mij net zo zeer als in de oorlel,het is eigenlijk meer de schrik dan de pijn die je voelt Haha!
Heb wel een hele dag een gloeiend heet oortje gehad,je kon er wel een ei op bakken zo heet Tong uitsteken Haha!
Bij mij is ie wel een paar keer ontstoken geweest,maar de laatste weken ging het super goed helemaal geen last meer,totdat mijn knollie op het idee kwam om me even een dreun te verkopen met zijn hoofd precies tegen die piercing aan Verward hoe krijg je he voorelkaar,dus toen begon ie wel weer een beetje te ontsteken,heb em goed ontsmet en het gaat nu weer OK dan!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 08:39

Mauwie schreef:
Uitgegroeid??? Hoe ziet je oor er nu uit dan?
Heb op internet erover gelezen en toen was die oor van iemand best een beetje misvormd geworden Scheve mond


me oor zie6t er weer gewoon uit Haha! eerst zat er een klein spleetje in van waar het gaatje zat mij nou is het weer gewoon

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 08:51

Quellian schreef:
Klopt, maar ik ben nog steeds niet echt een voorstander van pijn... Haha!


wara heb je ze allemaal dan??
Piercing`s ???
(neej, ik ben niet nieuwschierig Schijnheilig )

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 09:17

Bij mij op stal heeft iemands man een eigen piercingshop. We hebben het er toevallig gisteren nog over gehad. Piercen is véél slimmer dan schieten. Als ze schieten, dan komen er allerlei stukjes krakkbeen los en die gaan dus door je oor (rond het stuk waar geschoten is) heel veel mensen krijgen daar pijnlijke ontstekingen van. Hij zei bij mannen ongeveer 90%!!! Bij vrouwen minder. (dit is bij het gaatje helemaal bovenin je oor) Het gaat dan vooral om de eerste weken dat je hem hebt. Ik heb zo'n gaatje bovenin mijn oor, ik ken inderdaad wel erg veel mensen die aan de achterkant van hun oor een bult hebben. Daar zit dan dat kraakbeen! Ik zou ze dus (voortaan) altijd laten piercen. Hij zei inderdaad ook dat dat deel van je oor (dat binnenstukje) het gevaarlijkst is om te laten schieten, daar heb je nog meer kans dat het fout gaat...

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 10:17

En het is gevaarlijker bij ontstekingen omdat het heel dichtbij je gehoorgang zit. Daar kun je blijven slechthorend of doof van worden.

Maar ja, elke piercing heeft z'n risico's, ik heb ook wel eens over deze gedacht, maar ik vind het te onpraktisch, en er zitten voor mij teveel risico's aan.

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 19:18

Je kunt er volgens hem inderdaad doof van worden, dat klopt...

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 19:38

Ik wil ook al een tijdje een piercing daar laten schieten.
Ik heb er 2 bovenin gehad, nu nog eentje, die andere is dichtgegroeid.
Daar leek me ook wel erg leuk en dan een klein piramidetje ofzo

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 19:57

Robijntjuhhh heeft deze piercing ook, misschien kun je haar erover pb-en?

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 22:13

voor zover ik weet mogen officiele piercingwinkels die aangesloten zijn bij weet ik het wat, een of ander veiligheids iets of zo, niet eens schieten. idd ivm kraakbeen. Juweliers mogen in oren geloof ik ook niet meer schieten.
Ikheb er 1 in mijn wenkbrauw, gewoon laten prikken. in mijn oren (ook boven in) heb ik ze laten schieten en dat was veel minder prettig! Maar dit lijkt me sowieso pijnlijk!

Vue
Berichten: 8851
Geregistreerd: 03-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 23:10

zit er ook over te denken zoeen te nemen... net een klein diamante erin ofzo is best leuk Lachen maar wil ook nog tweede gaatej e navelpiercing, bla bla bla Tong uitsteken

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 00:28

Mijn dochter heeft daar ook een piercing. Volgens haar deed het geen pijn om hem te latten zetten!

Toen hij er net in zat, had ze zo´n oorbel van chirugisch staal, met zo´n dopje erachter.
Bij het wisselen, glipte dat dopje uit d´r vingers en schoot die in de gehoorgang Tong uitsteken ! Gelukkig had de dokter het er weer snel uitgevist Clown !

Nu heeft ze er zo´n neuspiercing in zitten, met zo´n gebogen dingetje eraan!

krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 12:59

Hee ik heb er een....alleen die van mij is niet gepierced maar gewoon geschoten maar ik heb er nooit last van gehad. Na het schieten brandde het wat maar ja dat was ook gewoon zo met oorbellen. Ik had ook gehoord dat het heel erg pijn deed maar dat viel mij enorm mee!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 13:08

denk dat je sowieso niet uit kunt gaan van hoe anderen het ervaren hebben. Bij de een doet t ontzettend veel pijn terwijl de ander niets voelde. Ik voelde van mijn wenkbrauw piercing ook niet zo veel, terwijl anderen me verteld hadden dat hete cht wel pijn zou gaan doen!
Ik zou alleen het risico niet nemen als de kans bestaat dat je er doof vankan worden! Dan maar geen sieraadje in mijn oor! (heb overigens 7 gaatjes in mijn oor... Haha!)

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 09:41

asjoe4ever schreef:
wara heb je ze allemaal dan??
Piercing`s ???
(neej, ik ben niet nieuwschierig Schijnheilig )


Gewoon m'n oren, bovenin m'n oor, neus, navel, wenkbrauw, tong en tepels... Haha!

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:59

Ik heb hem ook. Al een jaar of 4.
Heb ook twee gaatjes bovenin mijn oor laten schieten, en mijn pieletjes-piercing (kende de naam van het pieletje niet, maar dat is dus tragus?)
laten piercen (prikken) dus.

Ik moet zeggen dat mijn geschoten oorbelletjes veel meer zeer deden dan die piercing. Ook heb ik bovenin inderdaad onwijze bobbels erachter gehad, en bij die piercing niet.

Al met al viel het reuze mee, ik kon er de eerste nacht meteen al op slapen! Ik was ook gewaarschuwd, maar ik kan het me nu eigenlijk niet meer herrinneren of ik veel pijn heb gehad, zegt dat genoeg?

Dus: Gewoon doen, maar niet besparen op de kosten, en lekker laten piercen. Je lijf is je wel wat waard toch? Succes!

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 10:00

Trouwens, tepels lijken mij pijnlijker! ieuw!! Scheve mond