Wie gaat er morgen ook naar Metallica??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Wie gaat er morgen ook naar Metallica??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 19:17

Hoi, ik ga morgen dus naar metallica.. jaja ik weet dat het een beetje laat Blond is maar gaan nog meer mensen van bokt hier naar toe?

pubelia

Berichten: 9991
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 19:20

ik zou wel willen gaan maar ik heb geen kaartjes!! Huilen

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 22:11

misschien te laat ervoor maar op marktplaats staan nog steeds kaartjes te koop.. als je iemand kan bellen zou je het miss morgen nog op kunnen halen op tijd Verward

pubelia

Berichten: 9991
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 23:00

nee kan ik niet meer organiseren!

welk album vind jij het beste??

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 23:08

pubelia schreef:
ik zou wel willen gaan maar ik heb geen kaartjes!! Huilen

idem Knipoog

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 23:22

De vorige keer zijn we ook op de bonnefooi gegaan,en buiten bij het geldredome (we zaten nog in de auto) hebben we 2 kaartjes (staanplaatsen) voor 40 eurries per stuk gekocht en snel naar binnen,en hebben we ons naar voren toe gewringt hahaha Haha! ,super concert!!
Ik heb metallica al een stuk of 7x gezien mijn eerste concert was dat ik 14 was (ben nu al een ouwe bok van 31 Tong uitsteken )
Ik was vroeger helemaal wous van kirk hammet (gitarist) hahaha.
Morgen gaan we ook op de bonnefooi,en zal vast wel weer lukken om binnen te komen,maar we gaan alleen voor de staanplaatsen.

pubelia

Berichten: 9991
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 23:32

maar die kirk speelt er toch niet meer? Verward

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 23:49

Kirk wel, Jason niet Knipoog
Ga niet, hoef Korn en Slipknot niet te zien en bovendien ga ik geen 40 pleuro betalen voor een kaartje.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 23:51

Tuurlijk ga ik niet! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 00:02

poeh ik zou ook wel willen, maar helaas geen geld, geen tijd....
en ik zou dan ook zeker wel gaan voor koRn en slipknot!

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 00:05

Korn en Slipknot zuigen toch alleen maar... Ga daar echt geen geld voor uitgeven, is zonde Knipoog

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 00:14

ik heb vorige week nog een kaartje weten te regelen en ga morgen ook heen!! Moet nog een lift terug regelen, maar dat komt wel goed! Heb al wel vast een beschermengeltje gevonden! Brutus gaat me beschermen heb ik besloten! Alleen hij weet het nog niet!!

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 22:26

pubelia schreef:
nee kan ik niet meer organiseren!

welk album vind jij het beste??


vind ze allemaal wel goed eigenlijk.. MoP, Ride en Kill denk ik wel..


ik vond slipknot en korn niet zo erg bijzonder maandag, metallica was echt gaaf!
Kstond trouwens helemaal voorraan dus kon alles perfect zien.. sta ik daar, staat ineens die clown van slipknot voor m'n neus, t*ring wat is die eng zeg, had hem aangeraakt, heel z'n kleren waren nat van het zweet en stinken dat ie deed nie normaal zeg haha

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 22:33

Ik vond Slipknot live echt goed! En ik wil de bas van korn, met de bassist van Metallica... OK dan!
Ik stond gelijk achter de dranghekken in het 2e vak, aan de linkerkant van het podium. Heb nog ruzie gehad met een of ander opgefokt gastje! Die was vervelend. De beveiliging was het publiek in gedoken omdat er een paar van die oude mannetjes stonden te knokken. Dus dat gastje achter mij vond dat ie mij wel even plat kon drukken, waar ik het niet mee eens was. Heb me afgezet tegen de dranghekken om weer lucht te kunnen krijgen. En toen werd ie boos! Hij heeft me keihard op me rug lopen meppen!!

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 22:38

zo lekker is zoiets zeg.. bij ons viel het best mee, 1x werd er gevochten maar dat was snel weer afgelopen.
ik had wel nog bijna ruzie met een meisje voor een plectrum haha.. en er was nog een jongen van de tribune afgevallen en werd met ambulance weg gebracht sommige dachten eerst dat ie dood was maar hij leeft nog wel.. hij wilde proberen om in het veld te komen als het goed is..

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 22:48

he, als jij vooraan stond, stond je toevallig naast een kale jongen van ongeveer 25 jaar??

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 23:01

nee volgens mij niet... ik stond wel vooraan maar dan een beetje aan de rechterkant

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 23:04

Die jongen maakte een beste klap anders hoor, hij probeerde via het gordijn naar beneden te glijden. (net als in de film) Denk dat het zeker 10 meter was wat in naar beneden klapte. Hoorde de volgende dag ook dat ie alleen zijn been geblesseerd had. Ik dacht ook dat ie het hoekie om was hoor. Beste album... tja, MoP vind ik toch de beste maar ik vind al die ouwe allemaal wel goed. De eerste keer Metallica voor mij was tijdens aardschokdag in de ijsselhallen. Anno 1984/85 denk ik.... (oei wat voel ik me ineens weer oud.) Ben tot nu toe elke keer nog geweest. In 1990 vond ik helemaal geweldig, toen zijn we met hun wezen stappen in de Irish Inn hier in Zwolle.

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 23:11

Zeg je nou dat je met Metallica ben wezen stappen????
ja die jongen is als het goed is ook nog met z'n rug om stoelen geklapt, die heeft echt geluk gehad dat ie alleen wat aan z'n been heeft.

Wentos

Berichten: 3021
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: De Achterhoek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 23:20

Ik was er ook.. Vond het erg gaaf, vooral Metallica Haha!
Wij zagen dat ook van die jongen. We hadden via een connectie bij de security gehoord dat ie met 2 ambulances was afgevoerd en buiten bewust zijn was. Dus ik dacht, wow, best wel erg.. Maar dat viel allemaal heel erg mee.

Lees ook goed dat je met Metallica ben wezen stappen?? *jaloers, jaloers, jaloers*

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 23:25

Wentos schreef:
Lees ook goed dat je met Metallica ben wezen stappen?? *jaloers, jaloers, jaloers*


ja hè las het volgens mij ook toch wel goed.. ja ik ben ook JALOERS!!!

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 23:25

Citaat:
Zeg je nou dat je met Metallica ben wezen stappen????


Ja, maar toen waren ze nog niet zo beroemd hoor. Concerten met 8000 man ofzo. De drummer is trouwens echt maf... en mén wat konden die lui zuipen zeg....

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 23:30

lol
Tsja, verhaal van hoe Jason erbij gekomen is eh
Kon alle nummers spelen, én hun drinkniveau bijhouden Knipoog

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 23:31

annegti schreef:
Ja, maar toen waren ze nog niet zo beroemd hoor. Concerten met 8000 man ofzo. De drummer is trouwens echt maf... en mén wat konden die lui zuipen zeg....


zo wat had ik daar graag bij willen zijn zeg! ja lars is idd maf haha
ben echt jaloers!! Haha!

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 23:32

jason speelde eerst niet onverdienstelijk bij flotsam en jetslam.... Moet ik eerst op zolder gaan zoeken naar de LP....