op vakantie in Kroatië?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:16

Ik kom er net vandaan !!
En ik ben zwaar jaloers want het is er geweldig !!
Porec is echt mijn favo stadje ter wereld geworden Lovers

Tja ik heb echt niets dan goed te melden Haha!
Eten is daar erg goedkoop (pizza's zijn er heerlijk Tong uitsteken ), voor 5 personen waren we in euro's 35 euro kwijt en de drank ( en cocktails Tong uitsteken ) is ook zeker niet duur.
Als je souvenirs meeneemt..let op want 9 van de 10 dingen zijn nep. Ook erg leuk hoor Haha! Maar stop bv je Tommy Hilfinger tas onderin je koffer Haha!
Die pakken ze nml anders af bij de douane ( we zagen echt een heel stel liggen), ga je met de bus dat is het geen probleem. Daar letten ze echt niet op Knipoog
Waterschoenen heb je echt nodig door alle kiezels, maar die kan je ook kopen in alle nepmerken daar Tong uitsteken
Neem absoluut je duikbril en snorkel mee ! Echt dat is een must !! Anders mis je zoveel troposche vissen. Het water is nml ontzettend helder !! Porec heeft de helderste zee en de mooiste stranden (niet alleen volgens de reisgids Knipoog ).

Waar ga je precies naartoe ? Naar een Camping of een hotel ?

Ik ben echt vreselijk enthosiast over Kroatié en Porec en ik antwoord graag je vragen
Geloof me..eenmaal in Porec geweest..dan wil je terug.
Wij hebben gelijk voor volgend jaar geboekt Haha!

We hebben net foto's op de pc gezet. Mocht je intresse hebben dan hoor ik het wel

Groetjes
Janneke

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.


SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:40

Hihi die pizza..ik heb 4 pizza's in 1 week gegeten Haha!
Owh ja..over eten gesproken...neem geen vis schotel Scheve mond Dat liggen de vissen je vrolijk aan te kijken, de gamba's ''dansen'', inkvisringen liggen royaal op je bord en gefrituurde inktvisjes liggen er zielig bij Knipoog
En verwacht van de mixed grill geen vlees schotel zoals in nederland. Kip kunnen ze overgens wel erg lekker kruiden Bbq is dus een absoute aanrader.

Percivino ik zal je morgen foto's sturen..moet ze even klein maken enz..en het is al laat (lange reis van 26 uur gehad Scheve mond , dat heb je met de busreis helaas).
Maar ik verzeker je vriend dat hij er geen spijt van krijgt. Porec oogt als een tropisch eiland, maar dat zal je morgen wel zien

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 23:01

Tja ik heb er zowiezo problemen mee als vis me ligt aan te kijken Scheve mond En als daar de ''ongeschilde'' in een houding opstaan, heb ik niet zo'n trek meer Scheve mond

Maar daarna heb ik gewoon lekker patat gegeten Haha!

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 14:16

Ga naar PLava Laguna !!

Dat is vlak in de buurt van waar wij zaten
Erg gezellig !!


Als iemand een goeie uploadpagina heeft voor mij kan ik wat foto's plaatsen Knipoog

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 15:33

Als je op Plava Laguna staat hoef je alleen de straat op te lopen, de heuvel af en je staat bij Club International.

Wil je een cocktailbar dan moet je naar camping Beila Uvala lopen, naar het strand en daar heb je echt een geweldige cocktailbar. Errúg gezellig en super lekkere cocktails !

Ik hoorde dat de Ierse Pub idd erg gezellig is.

Kruscovac is idd HET Kroatische drankje en best lekker. Aleen moet je wel de zoete versie (oranje) nemen, er is nml ook de bittere versie en die is niet lekker

Bij Plava laguna (net ervoor) hebben ze elke dag kraampjes met vanalles te koop. Vooral nepmerk tassen,zonnebrillen,petjes en parfum Knipoog
Net zo leuk om te kopen Knipoog Vooral de parfum is aan te raden

Wat je ook absoluut een keer gedaan moet hebben is s'morgens in Porec, op de markt je boodschappen doen. Echt erg leuk !
Ik raad je trouwens aan om zowiezo boodschappen buiten de camping te doen, want op de camping is het wel duur.

Als je een auto huurt rij dan eens helemaal naar rechts, richting Pula. Dan kom je een binnenzee tegen (helaas helemaal de naam vergeten) en dat is werkelijk adembenemend.
Als je daar toch bent dan zie je kraampjes langs de weg staan. Koop daar dan eens de bramenwijn Tong uitsteken



Nou is het al duidelijk wat een geweldig land het is en wat een geweldige stad Porec is ? Knipoog

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 16:04

Lanterna ligt voor mijn idee te ver. Laguna lag 5 km van Porec.
Als je lekker uit wil gaan zit je bij Laguna het beste

Ik wens je onwijs veel plezier !!
En als je foto's hebt zie ik ze graag Haha!

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 12:59

Wij zijn ook een dagje naar Venetié geweest. Erg mooi maar erg vermoeiend.
Dat kwam vooral omdat het echt heel warm was.
Op de boot kan je kaartjes kopen voor een lunch, een gondeltochtje en voor de taxiboot.

Omdat het wij er niet op gerekend hadden dat je daar nog apart voor moest betalen hebben wij alleen de lunch en de taxiboot gedaan.
Achteraf hadden we beter s'middags met de gondel kunnen gaan varen want we zaten zowat te slapen in die taxiboot Haha!
De lunch was best aardig..maar jeetje wat een sago ober liep daar rond zeg Haha!
Echt zo'n stijve Italiaan Knipoog

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, Amazonbot, Amberr09, Anoukjuuuhh, chinnie, gerlienke, goesju, GoogleAdsense, Googlebot, hagelslag, Kairos, Kim_97, Lestrange01, Lian, pluklief, shaddy82, singa, tengeltje11 en 147 bezoekers