Phil Collins volgende week, wie gaan ook?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Phil Collins volgende week, wie gaan ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 08:36

Volgende week zaterdag gaan mijn vriend en ik naar Phil Collins, gaan er nog andere Bokkers naartoe?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 15:52

Kliko schreef:
Ik ga er heen! Met het hele gezin! Vader, moeder, broer en zijn vriendin en ik! Heb er zin in! Haha!


Heb je staan of zit plaatsen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 13:46

Leuk!! Ik heb ook staanplaatsen... Ik ben er al heel vroeg om goede plaatsen te hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 11:01

Wij hebben ook in de rij gestaan bij het Postkantoor en vlak voor onze neus uitverkocht. Ik heb gelukkig toch nog 2 staanplaatsen kunnen bemachtigen.

Ik denk dat ik er al vroeg in de ochtend naartoe ga om goede plaatsen te hebben

Het is inderdaad zijn laatste tour. Tenminste het heet zijn First Farewell tour. Hij had ook nog niet uitgesloten dat hij nog ging touren Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 09:18

Het was helemaal top gisteren OK dan!
Wel een hoop naar en arrogant publiek dat wel, maar dat kon de pret niet drukken. Ik wil nog een keer Haha!
Die man weet wel hoe je een show moet maken hoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 09:49

Scum schreef:
Phil Collins is wel heel goed hoor! Aan zitplaatsen heb je toch niks? Iedereen gaat meteen staan zodra de muziek begint.

Het schijnt wel dat hij doof begint te worden. Daar iets van kunnen merken?


Iedereen die zitplaatsen had was inderdaad gaan staan Haha!

Dat hij doof aan het worden is heb ik niets van kunnen merken.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 13:36

caranthir schreef:
Ik was er ook! Vond het echt een gaaf optreden! OK dan!
Ik had een staplaats, maar mn voeten deden wel ontzettend pijn daarna. Het mocht iig de pret niet drukken.


Waar stond je ongeveer? Ik stond in de eerste instantie helemaal vooraan bij het scheidingshek tussen de eerste ring en de rest van het veld. Het was daar alleen ZOOOOOO warm dat we wat meer naar achteren zijn gegaan.
Maar mijn voeten deden ook goed zeer. Ik stond al vanaf vroeg in de middag voor de deur hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 15:06

caranthir schreef:
Wij stonden rechts van het geluid en cameradinges. Wij waren er om ong 6 uur. De rest van de fam. zou zo lang staan nooit hebben volgehouden Bloos


Ik stond daar ook in de buurt Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 15:17

Hier een stukje van de Planet.nl website

Citaat:
[img]
http://www.planet.nl/upload_mm/d/f/3/a1 ... .jpg[/img]

Phil Collins neemt afscheid van Nederlandse fans

Gepubliceerd op zaterdag 19 juni 2004

AMSTERDAM (ANP) - De Britse popster Phil Collins heeft zaterdagavond tijdens een concert afscheid genomen van zijn Nederlandse fans. In een uitverkochte Amsterdam ArenA, waar volgens de organisatie 37.000 mensen bijeen waren, blikte de 53-jarige zanger, drummer en componist terug op zijn muziekcarrière.

De vroegere voorman van de symfonische rockgroep Genesis bedankte het Nederlandse publiek voor alle steun door de jaren heen. Tijdens zijn optreden zong Collins diverse hits die hij als soloartiest scoorde, zoals You Can't Hurry Love, Sussudio, Easy Lover, Two Hearts en Can't Stop Loving You. Collins was jarenlang drummer bij Genesis en later ook zanger. In 1996 verliet hij de band na ruim twintig jaar definitief.

Afscheidstournee

Het eenmalige optreden van Collins in het Amsterdamse stadion maakte volgens organisator Mojo Concerts deel uit van zijn afscheidstournee door Europa en de Verenigde Staten. Maar gezien de naam daarvan - First Final Farewell Tour - is het nog de vraag hoe definitief het huidige afscheid is. Collins zei aan het einde van het concert dat dit zijn laatste tour is. ,,Maar niet de laatste show'', voegde hij daaraan toe.

De verrichtingen van het Nederlands elftal in Portugal gingen niet aan de concertgangers voorbij. Via vele mobieltjes kwam rond 21.00 uur het bericht binnen dat Oranje had gescoord. Een enorm gejuich ging op. Kort daarna was het weer raak. Aan het einde van de avond was de teleurstelling echter groot toen bleek dat Oranje had verloren.



Ik betwijfel het dus ook of dit inderdaad zijn laatste tour is. Ik hoop het niet. Maar in ieder geval gaat hij ook met Genesis weer het een en ander doen. Dus we zijn GELUKKIG nog niet van hem af. OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:31

Citaat:
was een van jullie dat toevallig


Dat zou kunnen... Heb wel standen doorgegeven inderdaad


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Mir, aliida, aniek_joefy, Anne., Anomien, Bianca_v_s, Drico, Esther, Inney, kosseh, Maanon_, MagicBullet, Pellelilly, Pferdchen, RianC, Tomboy0, Vuri, Westhof, xelle, xLiez, xRaisin en 53 bezoekers