Musical Hair komt!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 21:28

ow ik wil zeker weten heen! Hair is geweldig! We hebben m ook een keer opgevoerd met onze musicalvereniging! Leuk cadeautje voor mijn verjaardag! Ben jarig in feb... Haha!

Onderschriftloos :Y)


SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 21:49

aquarius is super hoog joh! Heb je de film musical ook gezien? Wel raar, geloof dat in de film uhm hoe heet ie ook weer? die hippie de oorlog in gaat, maar op de cd is dat die andere man. Als ik het goed heb. Of misschien was het wel zo dat onze musical vereniging hem anders deed dan de film. haha sorry ik weet t niet meer!

Onderschriftloos :Y)


SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 23:15

ja lovely, zo gaat t idd in de film, maar er was ergens een versie waarin claude toch de oorlog in gaat. Maar dat zal dan wel bij onze versie zijn geweest. Snap nog steeds niet waarom ze dat zo gedaan hebben..
Maar de musical lijkt me echt geweldig! Zal deze wel een beetje betaalbaar zijn?

Onderschriftloos :Y)

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 13:00

Lovely schreef:
Van de toneelversies die ik gezien heb, staat me niet zozeer een afscheid bij van een van hen, maar meer globaal een aanklacht tegen de oorlog en een protest tegen elk slachtoffer in het algemeen.


Nou maar dat is het ook zeker wel ja! Het is wel een supergoed verhaal eigenlijk..
Maar ik ga er dus zeker heen en voor mij is het ook best een eindje rijden, maar dat heb ik er graag voor over!

Onderschriftloos :Y)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Amazonbot, Balou_k, Boheme, Celebi, ComscoreBot, DDD3, dezzie, dust, ellen05, Hannanasjuh, JackieT, Jeska2, Kaplaars, Lalladidoo, LuckySeven en 140 bezoekers