Bang voor zelfmoord..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Leo

Berichten: 50036
Geregistreerd: 06-12-02

Bang voor zelfmoord..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 14:36

[JH] Vriend van ons verliefd op mijn vriend..

Ohnee, dit is niet goed... vreselijk ruzie gehad..
Toen kreeg LorMir een telefoontje van die jongen. Hij klonk niet goed. Helemáál niet goed..

Nu zijn we beide vreselijk bang voor zelfmoord. Die jongen heeft een vreselijk minderwaardigheidscomplex, je moet zo oppasen op z'n gevoelens..
Dat heb ik vanmorgen niet gedaan..

Ik ben zo bang.. LorMir is hem nu aan het zoeken met zijn broertje. Ik zit thuis, 16 km van ze vandaan, te shaken in m'n stoel. Nu niet meer van woede maar echt van angst. Wat heb ik gedaan???

Als hij zelfmoord pleegt ligt de schuld bij mij... Ik ben zo bang.. zo bang.. Moet zo naar m'n werk.. Zit te wachten op nieuws... ben bang me niet te kunnen concentreren..

Ik wil helpen, ik moet iets doen, maar ik kán niets doen..

Ik hoop met heel m'n hart dat we teveel denken... Laat het overbodige bezorgdheid zijn...

Ik zit te klappertanden en te shaken... Voel me zo machteloos..

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..


Leo

Berichten: 50036
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 14:51

Ze hebben 'm gevonden.. voetballend.. Ben net gebeld..

Damn, ben echt blij dat hij (nog) niets heeft gedaan.. Maar ik zit hier nu gewoon te janken... Ik kan echt enorm slecht tegen dergelijke spanningen.. Huilen Voel me echt vreselijk...

Huilen

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..


Leo

Berichten: 50036
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 14:56

LorMir is m'n vriend...

En ik weet niet of ik in staat ben nu nog normaal te praten... voel me gewoon te slecht.. Geen idee hoe ik zou kunnen reageren.. Ik ben bang dat ik hem weer zal kwetsen of wat dan ook...

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Leo

Berichten: 50036
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 15:00

Hij weet het,'en was ook kwaad op die jongen..
Ook al geprobeerd te praten..

We voelden ons er samen klote om..

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Leo

Berichten: 50036
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 19:36

Ik was vanmiddag helemaal overstuur, continu huilen niets weg kunnen krijgen met eten.. m'n ouders het verteld...

Uiteindelijk wel naar m'n werk gegaan, in het begin enorm moeilijk, maar later mooie afleiding.. was blij daar te zijn Lachen

Nu ik thuis ben drukt het er gelijk weer op.. zit alweer te trillen....

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Leo

Berichten: 50036
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 20:27

Allereerst iedereen heel erg bedankt voor de steun in dit topic en de PB's (die ik zo ga beantwoorden..) en over msn..
Jullie hebben me aardig tot bezinning gekregen, en het gaat al weer beter... Het huilen is (voorlopig) gestopt... en ik heb hem maar even tijdelijk geblockt, op aanraden van mijn ouders. (Zij schrokken zich kapot, maken mij zelden zo heftig overstuur mee)

Ik ben benieuwd wat de toekomst brengt.... ik hoop dat alles goed blijft gaan Verdrietig

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Dominique_96, GoogleAdsense, swatch en 33 bezoekers