lusteloos gevoel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

lusteloos gevoel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 15:01

ik moet dus vet veel leren voor mijn tentamenweek maar nu heb ik dus een probleem, ben nog niet begonnen omdat ik gewoon zo'n zwaar gevoel heb in mijn lijf, echt van die loden benen echt er zit geen pit in Knipoog Scheve mond ik wil wel zeg maar maar mijn lijf niet echt vreselijk irritant, heb al koffie op blegh Maar t helpt niks, ben wel iets helderder in mijn hoofd aar mijn lijf is gewoon nog onwijs sloom heb totaal geen energie., had er trouwens gister ook last van, had les en totaaal geen energie meer in mijn benen heb af en toe echt mijn kiezen op elkaar moeten zetten om erop te blijven zitten en nog wat te kunnen doen.
Maar ja er is dus geen verbetering..
Maar ik móet leren weet iemand geen oppepmiddeltje ofzo?? Knipoog

ik weet niet waar t aan ligt maar goed...

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 15:07

niemand???

pmarena

Berichten: 48102
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 15:16

Verse sinaasappels uitpersen , ook een (half) citroentje erbij... dat geeft vaak wel even een goeie oppepper Maarja moet je dat wel net in huis hebben... of even lekker douchen en dan niet te warm , plons koud water in je gezicht , wat fruit / boterhammetje eten , even eruit en wat DOEN in de frisse lucht...

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 15:19

ben al onder de douche geweest, al een beetje yogurth met citroen gegeten, ff buiten in t zonnetje gezeten.. Maar iig bedankt voor je reactie! het enigste wat ik wil en kan is zitten of liggen, mijn benen wodern steeds zwaarder. en de rest van miij lijf ook, mijn ogen voel aan alsof ik vermoeid ben en mijn hoofd is ook een beetje raar... pfff waarom heb ik dat nu weer op dit momen??

pmarena

Berichten: 48102
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 15:21

En even een dutje doen , daarna lekker een stuk fruit en glas KOUD water ?

Misschien zit er wel een griepje aan te komen...

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 15:24

mm zou best kunnen, hoop t niet heb ik al eens eerder gehad. Maarja ik heb zoiets als k nu ga slapen, ik moet vanvond werken, heb ik de hele zaterdag niks uitgevoerd, niet dat ik nu veel doe Knipoog Maar goed, mijn armen doen ook een beetje pijn enzo, mijn botte.. Ik weet t niet ga zo eert maar eens stoppen met bokken en op bed liggen leren ofzo..