Dag 13

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-01 23:22

heb de hele dag niet kunnen bokken, maar tot mijn schrik is er niemand over dag 13 begonnen Verward hoe han dit? Verward
Maarre mijn dag begon gister al slecht. Had gedacht dat ik het weekend geen dienst zou hbben, en Marc was vandaag ook vrij, en we zouden lekker gaan paardrijden (eh hij fietsen dus..) Heb ik wel dienst! Is er bovendien een nieuwe regel dat wij als assistentes bij de weekendspreekuren moeten zijn als we dienst hebben. moest vanmorgen dus al ( Verward ) om 11:00 beginnen. Vooraf ontbeten met 2 broodjes en melk. 't was niet druk, maar de 2e (en laatste) patiënt was goed raak. Een kat die met spoed geopereerd moest worden. Kon ik pas om 14:15 naar huis. Met Marc in de auto naar Groningen gesjeesd, daar 2 winkels in geweest (veel he?), oh ja en een Italiaanse bol bij Bakkerij Bart Vingers aflikken gehaald. Toen weer naar assen, was precies om 17:00 weer op de praktijk. Is 1 patiënt geweest, mocht ik wel weer naar huis gaan. Hoop niet dat er vannacht wat komt. Morgen om 11:00 moet ik er weer zijn...
Vanavond heeft Marc gekookt ( Kusje ), macaroni-ovenschotel, op mijn verzoek zo min mogelijk vet.... Was errus lekker, bedankt Kokkie!!! Lovers Lovers

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 12:48

Nouja zoals ik al zei: ik begin ma overnieuw denk ik
Gister: ontbeten met Kellogs special K
lunch: vier witte bolletjes met rosbief + 1 hagelsag, aspergesoep, moussetoetje en melk
tussendoor: 4 chocokoekjes + sisi
diner: Nasi met gebakken banaan, satesaus en een magere kwark na.
Bruiloft: 4 glazen water, 2 witte wijntjes, een lepeltje huzarensla, vleeswaar en twee stokbroodjes met kruidenboter.

mmm Boos!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 17:15

was niet zo'n beste dag, zou het dat zijn?

geen ontbijt
springles met Pablo
2 boterhammen met kaas
een heleboel dropjes
's avonds 3 broodjes met roomkaas, mierikswortel, rauwe ham en salade
pilsje