mijn vriend is een stalker aan het worden !

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ollivia
Berichten: 371
Geregistreerd: 07-12-03

mijn vriend is een stalker aan het worden !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 21:58

ik heb hem vorige week ontmoet, hij is heel knap leuk lief, het leek echt de perfecte jongen voor me, we zagen elkaar echt iedere dag, maar op een gegeven moment mocht ik van mijn moeder niet meer weg, omdat ik de volgende dag moest werken en dat hield ik niet vol, als ik zo laat naat bed ging. ik ging dinsdag met wat vriendinne voetbal kijken in een cafe, toen belde hij op dat hij me wou zien, ik zei dat hij dan voor 11 uur moest komen omdat ik 11 uur thuis moest zijn, maar hij was te laat en ik was al thuis, toen stond hij bij me raam me te roepen, hij wou me wat geven zei hij, maar ik zei dat het niet kon, toen ben ik gaan slapen, en om 8 uur smorgens riep hij me wakker, mijn vader zei dat hij op onze oprit lag, ik heb hem niet meer gesproken, vanacht bleek dat hij er weer stond en hij was me aan het roepen, de buren hebben hem weggestuurd, en toen is hij denk ik weggegaan, hij belt me iedere minuut, hij is nu aan het werk ik heb zijn voice mail ingesproken dat t niet verder kan gaan zo, hij heeft nog niet gereageerd, ik ben bang dat ik niet van hem afkom! heeft iemand dit welleens mee gemaakt? ik ben best bang, als hij vannacht er weer staat moet ik dan de politie bellen?

bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 22:05

pfff dit lijkt mij dus echt niet prettig!!! kun je niet eerst eens met hem gaan praten, dat jij dit niet fijn vind? desnoods hou je je ouders in de achterhoede voordat hij gekke dingen gaat doen... en als hij het dan alsnog doet zou ik wel politie bellen...

succes er mee!

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 22:06

bokkertje schreef:
pfff dit lijkt mij dus echt niet prettig!!! kun je niet eerst eens met hem gaan praten, dat jij dit niet fijn vind? desnoods hou je je ouders in de achterhoede voordat hij gekke dingen gaat doen... en als hij het dan alsnog doet zou ik wel politie bellen...

succes er mee!


Mee eens.....
Probeer dat eens...

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 22:09

oefff.. dat lijkt me ook wel een beetje eng eigelijk Scheve mond
ik zou hem nog een keer proberen duidelijk te maken dat je niks meer met um te maken wilt hebben..
Ik zou zeker zorgen dat je niet alleen thuis bent, voor het geval dattie langskomt..
Als je echt niet aan z'n verstand kunt peuteren dat jij niks met um te maken wilt hebben, zou ik toch de politie bellen..
heel veel succes ermee

ollivia
Berichten: 371
Geregistreerd: 07-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 22:12

ja het probleem is dat ik hem nog niet gesproken heb, hij heeft me wel gebeld, maar ik heb mijn tel niet bij me als ik aan het werk ben, maar ik ga het m vanavond duidelijk maken en dan hoop ik dat hij normaal doet, mijn ouders weten er van ze zijn kei ongerust, ze denken dat ik dadelijk met hem wegga , maar dat doe ik zeker niet wat hij me ook beloofd

bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 22:14

ja, en neem je foon dan in ieder geval mee voor het geval dat! en hou je ouders ook op de hoogte! vind het nogal raar klinken zoals hij doet... zo'n jongen zou ik niet vertrouwen, daar komt alleen maar ellende van...

hou je ons ook op de hoogte?!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 22:18

politie zal in dit geval helaas niets doen... pas als er risico is op lichamelijke schade, dan doen ze wat
en in de realiteit doen ze pas wat als het kwaad al geschied is Boos!

ik denk dat je idd eerst zelf moet laten merken dat je hem niet wilt,
ik denk dat het beste is als een grote sterke vriend, broer of neef, zich voordoet als jouw ex, of beter nog, niet meer ex Tong uitsteken
ik denk dat dan de boodschap nl wat duidelijker is !
die jongen is iig ziek in zijn hoofd!

ollivia
Berichten: 371
Geregistreerd: 07-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 22:19

ik heb geluk dat mijn ( echte ) ex me wilt gaan helpen Haha! wat stom dat de politie nix gaat doen dan Boos!

bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 22:28

ja maar als die jongen midden in de nacht of 's ochtends vroeg bij je huis blijft ronddwalen zonder dat jij dit wil, en eventueel dus overlast veroorzaakt is het weer een ander verhaal...

pmarena

Berichten: 48090
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 22:28

Heu Verward ?

Wacht even hoor....

Jullie waren helemaal blij met elkaar die afgelopen week , was zo goed dat jullie elkaar elke dag zagen

Tot op een dag jullie niet samen afgesproken hebben (ook al wilde jij dat wel ) , hij belde dat hij langs zou komen maar hij was te laat.

Dus ging hij naar jouw huis om toch nog even z'n neus te laten zien , wel zo netjes als je afspreekt dat je langs komt

Zeker als jullie zo leuk met elkaar omgingen en elkaar graag wilden zien

Jij moest naar bed dus bent gaan slapen , hebt hem gewoon laten staan.

Sindsdien probeert hij je toch te zien / spreken , maar ineens krijgt hij jou niet meer te zien , na een week lang elke dag leuk samenzijn Verward

Kan me dan voorstellen dat hij zich afvraagt wat er aan de hand is ,
voor hetzelfde geld gaat het niet goed met jou ofzo , weet hij veel !

Het klinkt mij erg raar in de oren , als ik dit verhaal zo lees is mijn reactie : ga eens een gesprekje aan met die jongen , na een week leuk / lief / gezellig je ineens niet meer aan hem laten zien is natuurlijk raar , wellicht is hij gewoon bezorgd Lachen

Misschien is het in het echt heel anders hoor , maar dit is wat ik uit je verhaal opmaak.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 22:30

Nou, 'niets gaat doen'... als jij die jongen een keer goed duidelijk zegt dat je niets meer met hem wilt, hem niet meer wilt zien of spreken, en wil dat hij je niet meer belt of opzoekt of in de buurt van je huis komt... en hij blijft dat toch doen, zou je kunnen kijken of de politie eens een agent langs wil sturen om te praten. Ik weet van een geval waar dat gedaan is en dat hielp gelijk, gewoon om die jongen duidelijk te maken dat het haar menes was... Als hij door blijft gaan zou ik toch eens gaan praten op het politiebureau, dat je bang bent en of ze eens iemand bij hem langs willen sturen. Maar EERST zelf met hem praten en duidelijk zijn.

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 23:11

griezel..

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 01:29

òf een jongen die 'madly in love' is! Lovers

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 01:36

Ik vind er niets griezeligs aan, ben het met pmarena eens. Hij begrijpt er niets van en wil je graag spreken.
Praat eens met hem, misschien dat dat wat (of alles) oplost

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 07:21

ik ben eht eigenlijk ook met pmarena eens. Je weet niet zeker waarom hij dit doet... ik zou het ook gek vinden als mijn nieuwe vriend na een week me ineens helemaal afwijst. Maar aan de andere kant, als hij daar serieus de hele nacht op de stoep heeft gelegen vind ik het wel raar Verward ... maar jah.. ik zou gewoon eens die telefoon oppakken!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 07:55

hmmm vaag Haha!
aan de ene kant wel raar als ie op je oprit gaat liggen Verward
maar aan de andere kant kan ik me ook wel vinden in het verhaal van Pmarena.
Ik zou dus gewoon normaal een gesprek aan gaan met hem en uiztoeken waarom ie het doet.
En dan pas oordelen Knipoog

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:13

Dumpen Lachen Zo was mijn eerste vriendje ook. Ik werd daar zo moe van! Mja die jongen is kennelijk dol op je!

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:18

Ik zou hem ook dumpen

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:24

helemaal eens met Pmarena!

jullie zijn helemaal happy met elkaar, zien elkaar elke dag, behalve 1 dag, waarop hij je toch graag wil zien en je iets wil geven
jij bent al weg als hij komt, dus gaat hij langs je huis in de hoop je toch te zien, hij roept je, maar hij krijgt je niet meer te zien/spreken

logisch dat die jongen er nix van snapt en je wil zien en spreken! jullie hebben elkaar immers een hele week iedere dag gezien!
's ochtends vroeg staat ie er weer, waarom ben je toen niet ff iets gaan zeggen tegen hem Verward
die avond staat hij er weer, logisch hij wil je zien en iets geven, en ineens ontloop je hem al voor de 2e dag, hij snapt er dus echt niets meer van!

spreek met hem af en leg hem uit waarom je niet kan afspreken als je de dag erna moet werken en vertel hem dat ie niet midden in de nacht moet gaan staan roepen en kij dan of je nhog verder met hem wil ja of nee, en dan elkaar misschien wat minder vaak zien zodat t nog leukblijft?

maar tot nu toe heeft hij niets verkeerd gedaan hoor! hij is nogal gek op jou wi je graag zien, en na elkaar een hele week gezien te hebben ziet ie je ineens 2 dagen niet, terwijl hij je wat wil geven, niet gek toch dat hij er even niets meer van snapt! niet meteen zo slecht denken over hem hoor!

bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:34

nou, ik vind dit niet bepaald normaal... ok hij is gek op haar, dat kan zeker... maar om dan maar op de oprit te blijven slapen, en echt iedere minuut van de dag bij haar huis rond te lopen vind ik niet bepaald normaal hoor!

maar goed, heb je nou al met hem gesproken?!

pmarena

Berichten: 48090
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:52

Natuurlijk is het wel behoorlijk vergaand , niet echt normaal wat hij doet Haha!

Maar ik vind het ook niet echt normaal om ineens ZELF zo raar te doen , je niet te laten zien en zo slecht over die jongen te denken.....

Wellicht is het verhaal niet helemaal compleet maar van beiden klinkt het nogal als erg vreemd gedrag imo Clown

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:54

als je vader ook de hele nacht staat te kijken dat ie op de oprit ligt vink ook behoorlijk stalkerig Tong uitsteken Wie weet stond ie er net de twee momenten dat je vader keek.

bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:46

hmmm pmarena wat jij zegt, van dat het niet normaal is dat ook zij niks meer van zich laat horen, ben ik wel met je eens... maar goed, kan dat niet komen doordat ze misschien wat bang voor hem wordt?

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 13:02

Je zet in de titel, mijn vriend, maar je hebt hem vorige week ontmoet? Ik zou niet meteen naar de politie gaan. Heeft weinig zin.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 13:05

tuurlijk is het niet helemaal normaal dat hij zo vaak op de oprit staat enz, maar wat moet je dan als jongen?
je ziet je vriendin een hele week iedere dag, en zomaar ineens niet meer....

die 2 moeten gewoon eens een goed gesprek met elkaar hebben denk dat alles dan wel is opgelost Lachen