Mn hart is gebroken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

Mn hart is gebroken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 09:22

Huilen Het is voorbij.... Huilen

Ik was en ben zo verliefd op hem.. (zie topic ik ben verliefd) Ik heb m een mail gestuurd gister dat k m leuk vond en dat dat kwam omdat ik het altijd zo gezellig met hem heb enz. 4 uur later stuurde ie terug...4 uur lang heb ik zitten wachten... Huilen En toen kwam dus een mail van hem binnen terwijl ik zat te msnen.Ik duurfde m niet te openen Toch gedaan en in die ene minuut voelde k me zoo klote!! Er stond in: Ik vind je aardig en leuk maar dan op de vrienden manier en niet op de relatie manier. Ik wil vrienden met je blijven en hoop dat dat ook kan... Huilen Huilen Dat was het dus voorbij liefde...Ik dacht echt dat hij mij ook leuk vond!! Hoe die tegen me deed en over me praatte tegen anderen Hoe heb ik nou zo stom kunnen zijn...!! Ik voel me zo vernederd..nou moet ik Dinsdag dus mn rapport enz gaan ophalen en hem weer zien..Nou jullie snappen ik verheug me er nu al op...zeg wel dat ik ziek ben zodat een vriendin het voor me ophaald ofzo...ik wil m echt niet zien!! Niet omdat k boos op hem ben ofzo helemaal niet hij heeft eerlijk gereageerd en dan weet ik het tenminste, maar meer voor mezelf! Ik moet hem vergeten wat al moeilijk genoeg is zonder dat ik hem zie. Ik ben wel vaker verliefd geweest op een jongen en dat het dan niks werd en dan was ik ook verdrietig, maar meer verdrietig om het idee dat het weer niks was geworden...maar nu..ik kan alleen maar huilen om HEM! Hij is nu degene waar ik verdrietig om ben niet het idee erachter... Huilen

Kus van een verdrietige Jooske.

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 09:25

Ach gut

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 09:26

Hadden jullie al wat dan?? Ik zeg altijd maar zo geen hand vol maar een land vol!!

jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 09:28

Ja Youngster...dat denk ik normaal ook altijd...maar nu is het anders! Ik was nog nooit zo verliefd geweest...denk niet dat ik ooit ECHT verliefd ben geweest maja nu dus wel. En in de tijd van 1 minuutje is het inneens voorbij en moet ik er maar aan wennen dat ik hem moet vergeten. Verdrietig

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 09:35

Dat lukt wel hoor.. Maar ik denk wel dat je jezelf een schop onder je kont moet geven en zelf je rapport moet gaan halen.. daar word je namelijk alleen maar sterker van, en laat je aan hem zien dat je niet zielig en vol zelfmedelijden in een hoekje gaat zitten..Kom op hoor..

jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 09:39

Ja dat is waar Youngster! Denk dat ik inderdaad maar zelf ga...! Ben alleen wel blij dat het pas Dinsdag is Tong uitsteken

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 09:44

Daarom, heb je nog een paar dagen!! Goed zo dat je zelf gaat!!

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 09:55

mm ik ken het hoor. Was uit met een vriend van me die ik geweldig vond, hij heeft gigantisch lopen flirten om mij vervolgens af te wijzen. En ik zie hem elke dag op school, en ik vind hem nog steeds zo leuk.. Ik negeer hem alleen, loop met andere jongens te flirten waar hij bij is. You don't know what you've got until it's gone, nu is hij de gene die aandacht vraagt Extreme duivel Wellicht een tip?

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:27

probeer hem gewoon te vergeten er zijn nog zat andere leuke jongens die wel wat met je willen....en als je over hem heen bent kan je misschien wel met hem vrienden zijn als je dat eventuuel nog zou willen. en ik zou als ik jou was ook gewoon je rapport zelf op gaan halen anders denkt ie dat je zielig bent wat youngster al zegt. succes.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:36

Meis, dit is allemaal heel vedrietig! Kan je alleen 1 ding zeggen waar ik zelf achter ben gekomen........het heeft geen zin om van iemand te houden die niet van jou houd! Dus kop op, er lopen nog zat leuke andere joingens rond

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:43

precies! Haha!

jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 10:44

Ja ik weet het! Ik ga ook wel dinsdag! Hoop alleen niet dat ik in janken uitbarst als ik m zie.

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:12

Je hebt nog even de tijd voor het dinsdag is. In die tijd kun je het hopelijk een beetje verwerken Lachen Sterkte Ach gut

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:15

Hee sterkte Jooske!!

Je mag me pb-en hoor. Kan er over meepraten! Haha!

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:41

Het klinkt raar, maar elkaar juist zien helpt. Als je een persoon niet ziet, ga je juist meer denken van, ik wil die gene zien, was hij maar hier, waardoor je je nog verliefder waant. Als je een persoon veel ziet word dat veel minder (iig dat zijn mijn ervaringen)

jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 12:36

Ja Pam dat is miss wel zo idd!! K probeer mezelf zoveel mogelijk af te leiden ga zo naar utrecht proberen enigsinds gezellig te zijn Tong uitsteken

Rinthoron

Berichten: 113
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:38

Sjonge... wat Kl0te zeg..

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 13:50

Ik had het ook hoor Haha! Was tijdens het uitgaan zoow blij, vooral toen ie een arm om me heen sloeg. Ja en aan t einde van de avond.. niet te genieten eenmaal thuis. Ik heb me helemaal gek lopen praten, sprak hem niet enzo. Hij was wel online op msn maar gaf geen antwoord. Ik begon me al boos te maken dat ie me negeerde enzo. Mm.. nu vraagt ie aandacht. De andere keer geef ik t hem. Ik betrap me er nog wel op dat ik graag bij hem in de buurt ben, al is ie vet saai! Hij is zo onzeker als ik in de buurt ben, echt apart! En nog steeds flirt ie, kan ik me best wel boos om maken. Maar ik word nog gekker als ik hem tijden niet spreek. Daardoor weet ik namelijk niks en ga ik dingen inbeelden..

Paulientje
Berichten: 793
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 19:21

aah wat sneu. Je bent idd nog nooit zo vervelend verschrikkelijk verliefd geweest. (en dit is positief bedoeld he:P)

Ik ben er as zondag dan kom ik je wel troosten

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 19:29

Ach meisje toch Ach gut
Een voordeel je weet nu gelijk waar je aan toe bent... Dus daarover hoef je niet meer onzeker te zijn.

Er komen nog genoeg andere jongens op je pad die jou wel leuk vinden Knipoog
Ga lekker uit met je vriendinnen en vergeet je die gozer Knipoog

jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 19:45

Dank jullie allemaal! Ik ben nou al iets minder. Ik moet nog wel steeds aan hem denken en vraag me af waarom!? Ik dacht echt dat hij mij ook leuk vond hij was zo lief tegen me als ik naast m zat deed ie een arm om me heen hij flirtte met me was lief over mij tegen andere mensen! Niemand die hem samen met mij heeft gezien snapt er iets van!! Iedereen vroeg aan mij of ik wat met hem had of we een stel waren, want daar leek het ook op! We waren altijd samen. Maar ja kennelijk moet hij zn reputatie hoog houden ofzoiets...ik zie het wel! Had het in ieder geval niet verwacht dus ja de klap komt dan extra hard.

jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 20:21

Bedankt Plien! Lovers

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 21:22

Liefdesverdriet.... Mmmmm, ja das klote... Sterkte ermee, en je komt vast nog wel een leuke jongen tegen...! Ach gut

ArubaSma

Berichten: 187
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 02:30

Liefdes verdriet.... Hmmzs ken ut.
Ik was altijd eigenwijz als mensen zeiden er zijn nog genoeg jongens.
Zei ik jah genoeg maar geen 1 zoals hem.
Dat is mischien wel waar wat ik eerst zei.
Maar dat maakte me alleen maar verdrietiger.
Toen hebben mijn vrienden me zoveel gesteund ze hebben me haar leuk gedaan leuke kleren uitgekozen en we waren op stap gegaan toen ik zag dat er ook andere jongens waren en ik met ze gin flirte en telefoon nummers ging wisselen toen is ut over gegaan gelukkig.
maar al die tijd wou ik hem en geen ander.
Heb ik me eigen opgesloten en opgevreten.
En nu denk ik voor wat heb ik dat in hemels naam gedaan

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 11:10

hmss ik zeg ook altijd (over mijn huidige vriend wat ik ook meen) er is er geen 1 zo als hem..en dat meen ik ook met heel mijn hart. maar vroeger als ik vriendjes had zei ik altijd i love you enzo maar dat meen je dan helemaal niet misschien op dat moment maar ik weetn u wat echte liefde is.. en dat heb ik allemaal aan mijn vriend te danken. je moe nooit achter een jongen aan lopen die je niet eens ziet staan......