Aandenken gekregen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Aandenken gekregen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 10:11

Mijn ouders zijn op dit moment bij ons in huis. Ze hadden 2 dingen voor me meegebracht.
De digitale camera van mijn broertje en een zakhorloge.
Mijn broertje was erg blij met die digitale camera hij had er veel geld aan uitgegeven en maakte er ook veel foto´s mee. Ik vind het een hele eer dat ik die nu mag gebruiken om mijn gebeurtenissen vast te leggen.
Mijn vader had een oud gouden zakhorloge in zijn familie, het was de bedoeling dat die naar de oudste zoon ging en mijn vader had hem dan ook aan Arjan gegeven. Helaas mocht het niet zo zijn en dus heb ik hem gekregen. Vroeger keken we vaak naar dat horloge en we wilden heb allemaal graag hebben. Als 10 jarige is zo´n horloge net een hele schat Lachen
Nu vind ik het vooral een hele grote eer dit horloge bij me te mogen hebben en ooit weer door te geven aan mijn kinderen.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 10:31

Het gaat al een week best heel goed eigelijk Lachen
Nu zijn mijn ouders er dat maakt wel weer heel wat los.
Morgen gaan we een steen uitzoeken *slik* dat wordt wel weer heel moeilijk maar het is fijn dat we straks wat moois hebben. De tekst wordt nog lastig in een paar woorden iets heel moois zeggen is moeilijk.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Amazonbot, Ania, anji, ComscoreBot, DieL_Zor, Facebook, herr_balou, JenniferU, LiDi, moeshie, perdjes, Reyndir, YandexBot en 195 bezoekers