Grote schoonmaak

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Grote schoonmaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-02 14:27

en nee, niet van m'n kamer (al is dat ook geen slecht idee.. lol) maar van mezelf Lachen Heb twee weken geleden doorgelopen met een koudje, en merkte wel dat ik even moest relaxen (oftewel huid zag er niet uit, voelde me ook niet super)

Dus vandaag met volle moed een dagje sapvasten maar. Kant en klare fles gekocht van Cereal oid, waar je een dag mee moet doen en verder mag je alleen water, thee en boullon. Hopelijk onslak ik genoeg zo *LOL*

Dus heb mezelf een flutromannetje kado gedaan, een viva, lekkere badolie, maskertje, en 6 disney films gehuurd. Mjammie. Zo eens in de zoveel tijd mag dat wel Haha! Ik zou ook wel eens twee of drie dagen willen vasten, maar vrees dat mijn overige rij-en mest schema me dat niet toelaat (je wordt best wel slapjes als je 8 stallen moet mesten op een fles vruchtenkruidensap, trust me Haha! )

Spring, here we come, cleaned and energetic Schijnheilig

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 00:45

Jeetje, heb jij tijd over ofzo?
Mijn lot was vandaag hoorcolleges, in de trein zitten, oeverloze gesprekken voeren in de kantine, paardrijden, en weer studeren (middeleeuwen voorbereiden......zucht) - om half 12 heb ik de boeken maar eens aan de kant geschoven.......dagje sapje lijkt me toch een beter alternatief Knipoog

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 10:25

hahah ja ik heb vakantie tot de 17e... zucht... best lekker natuurlijk maar voel me af en toe net zo'n werkeloze. Lekker verkeerd ritme (opstaan om 12 uur gaan slapen om 2 uur) dan alleen maar achter de pc hangen en nog een beetje paardrijden. Ik doe gewoon niks nuttigs!!

Maarja, sapvasten gisteren was wel nuttig. Alleen was ik 's middags in slaap gevallen en had 3 uur geslapen, met als gevolg dat ik 's nachts tot 2 uur wakker heb gelegen, met gigantische honger (bruin broodje met kaas in de oven... kon het niet meer uit mn gedachte krijgen hehehe)

Maar dat heb ik overwonnen Lachen Vandaag weer lekker normaal eten... Kwijl