Waarom heb ik het altijd gedaan....?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Waarom heb ik het altijd gedaan....?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 23:57

Ik heb het altijd gedaan, alles is mijn schuld....

Net is er dus een kennis geweest voor de computer....en hij zei dat ie zo slecht was omdat er veel gedownload wordt enzo en heel veel internet...

Dus mijn moeder verteld het aan mij.....: ja hij is dus zo slecht omdat je te veel download...
Ik: ik download bijna niks...
Ma: en toh komt het daardoor...
Ik LEG ME DAN EENS UIT WAT IK GEDONLOAD HEB BEHALVE ICQ??
Ma: loop weg gaat naar bed.....

Af en toe krijg ik echt van die moordneigingen(niet te serieus opvatten)
Het maak t me zo verdrietig... Verdrietig zit nu ook te huilen....
Ze geloofd me toch niet, wat ik 0ok zeg....
Maar ik download niks......ik zit altijd hier op bokt.
Verdrietig waarom doet ze dit....haat ze me ofzo...

En van de week zat ze tegen mn zus te smoezen....zodra ik naarbinnen liep(waren buiten aan eten) om vla schaaltjes te pakken hoorde ik haar smoezen en als ik dan buiten kom prat ze gewoon verder maar dan over wat anders....

Waarom ben ik altijd het zwarte schaap...
Toen ik nog echte puber was had ze heel de familie verteld dat ik onhandelbaar was en mn zus is een heilige boon...die vind dat dus ook....ik was echt neit erger dan de doorsnee puber die hun ouders uitschelden....ik heb haar nooit uitgescholden wat al mn vriendinnen wel altijd deden bij ruzie...........

Wat heb ik misdaan Verdrietig


bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 00:52

Ja mijn vriend zei het net ooka l op msn : tijd voor een huisje....
Maar we kunnen er geen kopen omdat we beiden geen baan met een vast contract hebben.....

Enne met een huurhuisje daar zijn we al voor punten aan het speren , alleen duurt eht waarschijnlijk nog 3 jaar Verdrietig dat is lang als ze nu weer zo gaat doen...

Soms gaat het echt een tijd goed en nu gaat ze ineens weer dingen beweren die niet waar zijn....
En op het moment dat ik uitval gaat ze weer: ja het is altijd hetzelfde met jou, het moet nu eens afgelopen zijn enz enz....

Terwijl het dan een hele tijd goed gegaan is....
Soms heb ik echt een ontzettende verschrikkelijke gruwelijke ontiegelijke hekel aan haar.....
heb net echtr zitten janken, werd me echt te veel...

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 01:04

Ow das wel beter dat je zo iets hebt kunnen vinden ja.....dat is zeker redelijk snel gegaan dan..?

Ik begon de laatste tijd steeds vaker denken dat ik het nog wel 3 jaar hoier zou volhouden....e ineens heb ik weer wat gedaan...

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 01:37

Klinkt wel gezellie dus Lachen dan is het goed he!

Ja idd heel erg evil van ze ~~}> en dan zeggen dat je altijd zo bezig bent he , terwijl het al een dikke tijd goed gaat.....
Waarom.......?

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 13:47

Nu is er dus weer ruzie over de telefoon rekening....
pff wordt hier zo moe an he....
waarom duurt het zoalng altijd voor je in aanmerking voor een huis komt??

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 14:21

Idd als je bijna nooit thuis bent heb je het zelfs altijd gedaan.....
Wanneer stopt het?

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 14:38

Vertvelend he, ik baal er echt van zodra ik dalijk mn bek opentrek gaat zwe dalijk mn vader bellen omdat ze denk dat dat helpt......(vroeger wel nu niet meer ben 18 Haha! )

En als ik niks zeg of neit reageer wordt ze boos......zeikwijf..
ben het zo beu..nu is ze gelukig boodschappen doen, dus ik wou de telefoonrewkening narekenen heeft ze hem ergens weggestopt....
En toch reken ik m na ik beteel het niet hoor!Zij rekend alle nummers erbij die haar niet bekend voorkomen terwijl er de vorige keer wel 4 van dr vriend tussen zaten Verward
Vieze geldtrekker......*kotssmiley*

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 14:48

timilon schreef:
jezus,jullie hebben het wel lekker thuis heh?
ik heb het ook tot vorig jaar heel moeilijk gehad thuis.
mn moeder had altijd commentaar en kreeg woede-aanvallen en ik kon het ontgelden.
dr vriend werkte ook niet echt mee met zn verslavingen.
tja,ze is opgenomen geweest,en zit nu nog in therapie,en het scheelt zoveel!!!
ik heb ook therapie gehad,en het werkte best goed!
ik wil ook graag snel het huis uit,maar mn moeder wil dat weer niet enzo,best moeilijk!
ik hoop voor jullie dat er snel verbetering komt,want zo'n huissituatie is echt afschuwelijk!


Idd vervelend ja en je hebt gelijk als je op het punt staat te vertrekken zeggen ze ineen dat ze je gaan missen enzo Verward uuuuhm vaaaaag

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 14:55

Balen he,ik weet hoe het voelt....
Sinds mijn moeder dr vriend heeft of trouwens altijd al slecht luisteren....
Als ik praat en mn zus zegt wat gaat ze naar mn zus luisteren...
Dan zeg ik ja laat maar en dan ist niet goed....
Altijd gezeik voe, me zo poedersuiker.... ik was gisteren dan niet naar boven gerend want daar waren hun maar ik zat hiet beneden ook te janken...

ouders.....

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 14:58

Is idd slim pam.....wie weet hoe lang het nog duurt voor het weer mis gaat....
Dan kun je jeidd beter laten inschrijven ja...
Ik wil zo graag samen met mn vriend n huisje maar het gaat gewoon nog enit....

als je huis wilt kopen moet je beiden en vast contract hebben en laat ik nou toch uitzendkracht zijn.....
en mn vriend zit ook weer zonder hem hebben ze doodleuk verteld geen werk meer te hebben....

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 15:10

timilon schreef:
soms snap ik echt niet waarom ouders zo doen?zeker als ze meerdere kinderen hebben,snap ik niet waarom 1 van hen de pispaal word.
gelukkig ben ik enigs kind,maar jah,dan moet alles maar op mij afgeschoven worden.
ben echt blij dat t nu zoveel beter gaat,maar wil nog steeds wel het huis uit.


Klopt er zit altijd 1 lieverdje bij en dat is overal....1 pispaal en 1 lieverdje....is het zo moeilijk om ze gelijk te behandelen??...
Ik denk dat iedereen hier graag het huis uit wilt zo te horen Haha! whaha
Op de momenten dat het goed gaat denk ik het heeft geen haast , maar nu denk ik weer van wel...


bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 15:19

Ik wil niet in een studenten kamer....doe mij maar een gewoon huis waar ik me kan nestelen met mn vriend ,hond erbij en een lekekr leven lijden zonder gezeur....

Particulier huren pipo is een idee, maar het is vaak duurder en hier in mijn woonplaats is dat heel erg moeilijk te vinden en ik wil graag hier blijven.....

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 15:41

Dat motto heb ik ook geprobeerd amar tis nooit goed....
Zeg ik niks......is het fout....zeg ik wel wat......is eht toch neit waar....

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 17:20

Sharlyn schreef:
Hey

Nog even een reactie van mij.
Ik zit alle reacties zo is te lezen en als je nou heel eerlijk tegenover jezelf bent he, zouden de ruzie's dan ook niet een beetje aan jullie zelf liggen?
Natuurlijk kunnen ouders (in jou ogen) belachelijk reageren, maardat denken zij ook over sommige reacties van jullie. Ookal zie je dat nu niet in.
Zoals ik al eerder had geschreven ben ik ook geen heilig boontje en heeft het tussen mijn ouders en mij ook flink geknettert Bloos!
En jullie zullen vast ook wel gedacht hebben na een ruzie, oliebol, dat had ik beter niet kunnen zeggen
En zo zie je maar weer, dat het spreekwoord: waar er 2 vechten hebben er 2 schuld ook klopt.

Voor mijn opleiding geef ik nu les op een mbo school enen omdat ik nog redelijk jong ben komen er wel leerlingen naar mij toe met kwade verhalen over hun ouders. Of ik hoor ze onderling met elkaar praten over wat hun ouders nu weer hebben gezegt/gedaan. Nou en dan denk ik ook, je kan nu wel mooi commentaar op je ouders geven, maar als je zoiets tegen mij had gezegt, of mij die streek had geleverd dan kwam je er ook niet zomaar mee weg.

Oh ja, en dat downloden waar je van beschuldigt werd, luister je vaak tijdens het "bokken" naar de radio via de pc? Zo heel je nl ook heel veel bites binnen en ben je aan het downloden Knipoog Weeet ik ook pas sinds kort hoor Haha!

Nou meiden, sterkte Ach gut even kiezen opelkaar en af en toe even je boze woorden inslikken scheeld al een heleboel!! OK dan!



Nee ik luister dan niet naar de radio ik zit gewoon hier te lezen en te antwoorden.......dus wat ik nou download???
En vindt je is ze redelijk dat ik de telefoon nummers die ik zlef neit eens ken ook mar moet betalen??de vorige keer kwamen we er ook achter dat ze van haar vriend waren...
Is het eerlijk dat ze tegen mn zus zit te smoezen als ik even in de keuken sta ??
Al dat soort dignen......dit ligt toch neit aan mij???
Van mij hoeft ze niet te smoezen tegen me zus...ze loopt iedereen maar zo tegen me op te stoken....
O ja en als je praat en dr vriend zegt ineens wat ben je helemaal uit beeld, dit doet ze bij mn oma ook wat ik erg zielig vindt....vorige keer heb ik het ook tegen haar gezegt: HALLOOOO oma was aan eht praten hoor!!!

Zielig hoor al je je zo gedraagd....

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 17:28

Iniminie schreef:
Ach ja bij mij gaat het ook altijd zo, maar ze nemen ons gewoon niet serieus omdat we kinderen zijn ofzo, weet ik het, stom gezeik...
Gewoon lekker naar je paard gaan, als je die hebt, die zijn tenminste altijd leuk...


Ik spaar Haha! want ik mag er nu een .......nu wachten tot ik mijn liefde tegenkom....
Maar heb ook verzorghaffen dus en het zijn er veel(fokkerijtje) dus genoeg te knuffelen Haha!
Alleen rij nog steeds neit kom er al vanaf november, hier baal ik ontzettend van Scheve mond

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 17:43

zo das helemaal balen als je daarmee vergeleken wordt....
mijn ma zit nu schijnheilig te doen aan de tafel...
Be je moeee?
nuuh....
ik zeg haast nikl skijk allen chago heel de dag..
maar ik ga moet zo naar de manueel therapeut(rugklachten)

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 20:19

Sammm schreef:
Ik ken het. Ach gut

Mijn vader heeft ook alleen maar oog voor mijn zus, ik stel niks voor. Ik heb het ook altijd gedaan. Rolleyes

Ach gut


Vervelend he....
Ik ben de hele dag al down.....baal er zo van...
Doet echt pijn Scheve mond

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 20:30

timilon schreef:
mmm,moest nodig zeggen dat het goed ging!
mn moeder komt thuis,stormt mijn kamer in:je moet je bed opmaken!
en gister ging ik naar boven,om mn bed op te maken en toen zei ze:nou,voor mij hoeft dat niet hor.

jah hallo,hoe zit dat nu?
nah,klein voorbeeldje,maar is echt zo weird!


Ja idd weird Scheve mond ....
Beetje wisselvallig??


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, amandananana, Amazonbot, Berdien, Cowboy55, Eleeke, IlBuono, Laurora, MarJon, nick_en_ik, Xayah, Yltje en 177 bezoekers