Opleiding fotografie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mauwie

Berichten: 358
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 12:14

Ik doe Grafisch Lyceum Utrecht,daar krigj ik ook fotografie les, ik wou hierna ook door naar een vakschool of kunstacademie maar het is echt heel erg duur en het is moeilijk er daarna ook een (vaste) baan in baan in te vinden. Je kunt ook ergens een avondschool of cursus volgen, lijkt mij beter maar je moet het natuurlijk zelf weten haha Verder weet ik niks over die school Lachen


Mauwie

Berichten: 358
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 12:56

Het grafisch lyceum draait voor het grootste deel om reclame maken. Ik krijg lessen als visualiseren,styling,vormgeven dat is dus tekenen en collages maken. Ook krijg ik beeldbewerken (photoshop) tekstbewerking, dtp. Voor de fotografie hoef je het niet te doen, je krijgt alleen wat basisles en je leert te ontwikkelen en je krijgt wat opdrachten maar veel les heb je niet. In de eerste kreeg ik 1 keer in de week les en nu dit jaar moest ik zelfstandig fotografieopdrachten maken. Cheese!
Jammer dat alle open dagen net voorbijzijn anders kon je eens gaan kijken

Mauwie

Berichten: 358
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 14:16

Grafisch Lyceum is een MBO opleiding Lachen Er zijn niet veel eisen meer om toegelaten te worden,toen moest ik hee lveel tekeningen laten zien en die werden heel streng beoordeeld. Maar nu kan je er heel makkelijk inkomen..als je havo hebt gedaan kun je een versnelde opleiding doen.

Mauwie

Berichten: 358
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 19:57

Voor het grafisch lyceum hoef je niet goed te kunnen tekenen maar je moet wel creatief zijn en goede ideeen hebben nelaten zien dat je gemotiveerd bent. Voor de fotografie hoef je het niet te doen nee, das gewoon iets kleins wat je erbij krijgt zeg maar


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Aard, Alfi2010, Amazonbot, AngeliqueB, Anoukjuuuhh, Danseresje, EmptyWords, FrNo, IASCrawler, laura22, lisanne87, lovemaylo, Marcella, Nietsmar, Sab1685, scrabbel, supervon78, xxmichellexx en 173 bezoekers