Uitzendbureau's geen werk? Echt wel!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 09:09

Hier zit alles echt bomvol bij de uitzendbureau's voor de zomer. EN een flinke wachtlijst... je moet erg veel geluk, of ervaring op een voor anderen onbekend gebied hebben wil je er door komen... en ik hoop dat ik er nog door ga komen. Wil namelijk in de vakantie ergens 30-40 uur gaan werken.. hoop dus dat ik nog wat kan vinden.


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 10:22

Kliko schreef:
Uitzendbureaus hebben altijd werk, al is het niet wat je zoekt, dan kun je altijd nog even tijdelijk iets anders doen...


Daar moet je wel de nodige ervaring en diploma's voor hebben dan.
Net even een stuk of 10 sites bezocht van uitzendbureau's hier uit de buurt.. Op 2 vacatures gereageerd en ik denk niet dat ik er een positieve reactie op terug krijg...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 12:20

Tja, daar heb ik allemaal geen ervaring in. Maargoed, ik snap nooit dat iedereen altijd en overal ervaring vraagt... als iedereen ervaring vraagt, waar moet je dan beginnen vraag ik me wel eens af?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:37

Ik kreeg net bij mijn zoektocht inderdaad genoeg banen die voor vast waren, en ook een aantal waar je eventueel na je tijdelijke periode nog kans had op een vast contract.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 16:51

Charlotte schreef:
Oke, ik race dit weekend nog naar het uitzendbureau!
Heb gister als postbode gesolliciteerd, en zou zo snel mogelijk bericht krijgen, dus ik duim heel erg hard.. Ben namelijk al stuk of 4 x afgewezen dit jaar met vakantie baantjes schiet echt niet op!


Postbode heb ik een jaar of 1 1/2 terug ook geprobeerd.. ze hadden niemand nodig maar ze zouden me nog een half jaar in het systeem houden en dan mijn gegevens verwijderen.. half jaar ging om, nooit meer iets van gehoord.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:20

Mijn broertje had het pas ook. Hij gaat naar een uitzendbureau, wordt uitgenodigt om te beginnen bij een bedrijf. Belt het bedrijf even later op, dat hij het kon laten zitten en niet hoefde te komen want ze hadden iemand gevonden die er vorig jaar ook al gewerkt had...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:45

Sonja wat ze bedoelt te zeggen (denk ik) is dat ze al werk klaar hadden staan voor hem wat hij alleen nog maar moest goedkeuren. Toen hij eenmaal daar aan kwam om het werk goed te keuren (of af te keuren) was er al geen werk meer...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:50

Als er een tijd afgesproken is, zoals in dit voorbeeld 17:30, dan horen ze nog gewoon hun afspraken na te komen. Zou het na 17:30 gebeurd zijn, dan had ik gezegd: eigen schuld dikke bult.. Maar ik vind dit echt belachelijk. Geldt hier trouwens niet iets van een mondelinge afspraak?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 11:40

Hoef al niet meer naar het uitzendbureau, ging gisteren even op bezoek bij mijn ex-stagebedrijf en ze boden me nog onderhand voor ik binnen was vakantiewerk aan. (En waarschijnlijk willen ze me volgend jaar weer voor stage hebben Haha!) Ben helemaal heppie!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GoogleAdsense, IASCrawler en 124 bezoekers