Bokt op 3FM!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rene
Berichten: 266
Geregistreerd: 06-07-01

Bokt op 3FM!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-02 08:56

Hallo!!! Lovers

mijn wekker ging vanmorgen om 20 op vijf af Slapen , ik zet altijd de Buzzer aan want anders slaap ik er doorheen. Toen ik een beetje wakker werd zette ik de radio aan, zodat ik niet meer in slaap val. Ik hoorde de dj, iets vertellen over een woordenlijst die hij had met benamingen voor allerlei woorden. Op een gegeven moment hoorde ik het woordje "bokken" = internetten. en toen moest ik meteen denken aan deze site natuurlijk. En meteen daarna las hij het woordje "broodje bokt" waar ik zelf nog nooit van had gehoord op. Dit was een broodje met saus ofzo Vingers aflikken die door zo'n 2000 mensen gegeten wordt. Ik weet het niet precies meer (was nog vroeg Dromen ) In ieder geval, wilde de dj wel weten wat dit allemaal betekende en belde hij sandra (kan best zijn dat de naam anders geschreven wordt, want ik weet niet welke Sandra v.d hoeveel het is??? hihi) op. En zei moest het allemaal even gaan uitleggen. Ik geloof dat die dj nog nooit iets met paarden te maken heeft gehad want hij wist niet eens dat een paard bokt en wat het dan wel betekende, toen sandra hem dit uitlegde. Hij wist na afloop nog niet precies wat het nou was maar hij zou deze site wel eens gaan bezoeken!!!
Ik was wel gelijk wakker toen ik het woordje "bokken hoorde" hihi. En was ook eindelijk eens op tijd voor de krant hihi.

Groetjes René,

ps. ben wel benieuwd wie nu live te horen is geweest op de radio?!

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 09:37

Whahahaahahhaha! Grappig joh! *LOL* *LOL*
Wat een toeval.

Maar wel goed dat jij naar die radio luisterde, anders lag je nu misschien nog te slapen Slapen

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 14:26

Zwoele Sandra heeft een eigen stukje bij 3FM... Hier heet ze Honeybee, ik denk tenminste dat zij het is... Haha!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 15:04

heeft zij een eigen programma bij 3FM?
cool!
moet ze veeeeeel meer over bokt vertellen Haha!:P

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 19:42

Ja, ik moest ook direct aan Honeybee denken, zij zal het wel geweest zijn... Knipoog

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 20:49

een beetje offtopic maar hoe laat ging jou wekker af


ik heb vanaf 8.30 3fm gehoord zekker weer te laat Frusty

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 21:18

Jaaaaa!!!!! Ik ben schuldig }>
Ik moest vannacht weer eens werken.. en ja, dan gebeurt het wel eens dat ik 3 FM bel. In het verleden had ik mijn eigen rubriek (als Zwoele Sandra zorgde ik voor het laatste nieuws) op de radio bij Giel Beelen. Dit is gestopt vorig jaar, nadat hij werd ontslagen bij de KRO.

Wat betreft afgelopen nacht... In het programma van Winston heb ik weer eens gebeld. Hij hield een competitie genaamd de Slang top 7

Uitleg Winston: Slang top 7
Turbotaal, straattaal, moedertaal, hoe je het ook noemt, bij Winston hoor je de leukste vondsten. Verzin zelf een woord en laat het Winston weten tijdens zijn uitzending. Winston laat de meest originele vondsten horen. Wat vind je van een huilbezem (stofzuiger) of horecapiloot (taxichauffeur)?

Ik bracht hem de woorden bokken (= internetten) en boktbroodje (= puddingbroodje) via sms aan. Hij had al ontzettend veel woorden binnen gekregen, maar vond dit wel opmerkelijk. Bij mijn sms had ikvermeld dat deze woorden door zo'n 2000 gebruikt worden en/of bekend zijn. Doordat hij hier wel in geinterresseerd was heeft hij mij live in de uitzending opgebeld en om uitleg gevraagd. Ik heb hem verteld over deze website en gezegd dat we ook woorden als boktmeeting, bokteling enz. gebruikten. Hij vroeg zich af wat bokt dan precies was. Heb meteen maar gevraagd of hij niet wist wie er nog meer bokken. Nou nee, daar kon hij niet op komen. Ik vertelde hem dat paarden bokken en dat het zodoende een website was die met paarden te maken had. Nou wist hij nog niet wat bokken nou echt was.. vertelde hem dat als een paard zijn kont in de lucht gooit, dat dat bokken was en wanneer een paard zijn voorbenen in de lucht gooit dat dat stijgeren was. Nou ja, hij begreep het niet allemaal, maar vond het toch wel enorm leuk. Zo'n vijftien minuten later maakte hij de uitslag van de top 7 meest originele woorden bekend. Ach, wie vind bokken nou origineel dacht ik nog. Maar.... we zijn toch met STIP op nummer 1 terecht gekomen. Vond ie echt wel geweldig dat bokken Lachen

Tja.. ik zou vannochtend zelf hier al een verslag neer zetten dat het woord bokken als meest originele woord was bestempeld met deze betekenis.. maar.. ik was best wel moe.. dus ben ik toch maar gaan slapen. Totdat ik vandaag tijdens een boktmeeting hoorde van dit betreffende onderwerp Lachen Toch leuk dat er iemand was die dit hoorde.

BTW.. ik was rond half zes op de radio en op onderstaande website is de uitzending nog na te luisteren. Lachen

http://www.omroep.nl/nps/flyer/welcome_ ... ml~content

Rene
Berichten: 266
Geregistreerd: 06-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-02 22:45

Mijn wekker ging om 20 op 5 af Samantha5, maar dit stond ook al in mijn verhaaltje. Op de eerste regel nog wel!!! hihi, grapje, maakt niet uit. Ja de mensen hebben de kranten graag voor 7 binnen.

Maar helaas kon ik niet langer luisteren want, dan kwam ik te laat en was ik misschien weer terug in slaap gevallen. (Dit is wel heel erg off-topic?!)

Vind het wel geweldig dat je als eerste bent geeïndigd!!! Met de woorden Bokken en broodje bokt. Zo heb je de website goed kunnen promoten!!! hihi. Benieuwd of hij nog is komen kijken?!

ps. ("een dag niet gelachen is een dag niet geleefd") komt dit toevallig van Isabelle? Daar luisterde ik altijd naar, voordat ik ging slapen. En zij zei dat toch altijd, oh nee laat maar zij zei: Doe niets wat ik ook niet zou doen. Alweer fout! Dit is van Kas van Iersel met de verborgen camera.

ps. ik had blijkbaar per ongeluk op nieuw onderwerp geklikt i.p.v nieuw antwoord. (dus staat er een heel nieuw o.w voor niets) SORRYYYYYYY!!!
_________________
www.immetjeshoeve.nl