Iemand een orgineel idee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
daffy
Berichten: 18
Geregistreerd: 10-01-02
Woonplaats: almelo

Iemand een orgineel idee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-02 17:38

Hallo allemaal,

Het bericht over de Uitzet zette mij ertoe een vraag aan jullie te stellen, misschien hebben jullie op dit gebied ook goeie ideeen.
Ik heb namelijk al een paar maanden een vriend en we willen iets van een sieraad kopen met de namen erin om elkaar op die manier altijd een beetje bij je te hebben. We wonen namelijk zo'n 200 KM bij elkaar vandaan. Maar we willen graag iets orgineels. Dus liever geen Vriendschapsringen of Ketinkjes met naam erin. Hebben jullie een leuk idee??? Ik hoop het alvast bedankt...

Groetjes Daffy

D Lovers P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 17:44

Cool TATOO Cool

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 17:48

Ja, daar dacht ik ook meteen aan, maar het lijkt me toch wel heel eng hoor! Stel je voor dat het weer uit gaat....

daffy
Berichten: 18
Geregistreerd: 10-01-02
Woonplaats: almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-02 19:03

Ja haha, Misschien doe ik dat wel als ik ermee getrouwd ben, maar nu nog maar niet. Ken hem pas een paar maanden, Maar wel een leuk idee!!!

Haha!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 21:19

haha, tatoo zou ik nog maar ff niet doen nee..
misschien een piercing?moet je ook maar durven..of oorbel(misschien minder leuk voor hem??)ik weet het niet..ik zou zeggen ga naar een juwelier en vraag wat hij allemaal kan doen op dit gebied..

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 23:27

Ik had vroeger een slotje om mijn nek hangen, een klein verzilverd dagboekslotje, en mijn vriendje had het sleuteltje Haha!

Ook heb ik een vriend eens een van mijn feng sui muntjes gegeven om aan een leren veter om zn nek te doen (die muntejs zijn erg persoonlijk en mag je eigenlijk niet weggeven)
Creatief zijn!

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Iemand een orgineel idee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 10:16

daffy schreef:
Maar we willen graag iets orgineels. Dus liever geen Vriendschapsringen of Ketinkjes met naam erin




Wat is er mis met vriendschapsringen? Mijn vriend had voor mijn verjaardag vriendschapsringen gegeven. Werkelijk de tranen stroomden over mijn wangen. Ik was zo ontzettend emotioneel. Ik had het nooit verwacht. Ik kan begrijpen dat het in jouw situatie anders is omdat je weet dat je zoiets gaat kopen.
Naar jouw mening is het niet "orgineel". Maar ik ken niemand in mijn vriendenkring die ze heeft. Mede ook door het feit dat zijn naam er in staat en niemand anders die heeft Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 17:10

Ik heb ook wel vaker gezien dat een koppeltje van die kettinkjes had met een gebroken hartje...de een had de ene helft, de ander weer een andere helft Lachen

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Iemand een orgineel idee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 19:12

Siempie"]
[quote="daffy schreef:
Maar we willen graag iets orgineels. Dus liever geen Vriendschapsringen of Ketinkjes met naam erin




Wat is er mis met vriendschapsringen? Mijn vriend had voor mijn verjaardag vriendschapsringen gegeven. Werkelijk de tranen stroomden over mijn wangen. Ik was zo ontzettend emotioneel. Ik had het nooit verwacht. Ik kan begrijpen dat het in jouw situatie anders is omdat je weet dat je zoiets gaat kopen.
Naar jouw mening is het niet "orgineel". Maar ik ken niemand in mijn vriendenkring die ze heeft. Mede ook door het feit dat zijn naam er in staat en niemand anders die heeft Haha!
[/quote]

Dan kan ik er je zo nog 5 vertellen in mijn vriendenkring die ze wel hebben... Including myself.
Best leuk hoor, maar apart? Neuj..
Denk dat ieder vast stelletje wel ooit zon ring gehad heeft Lachen Maar ach, hoort erbij Lovers

daffy
Berichten: 18
Geregistreerd: 10-01-02
Woonplaats: almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-02 22:34

Leuke reacties!!! Echt erg tof dat jullie meedenken. Jullie hebben gelijk dat ook een gegrafeert kettinkje en ringen erg romantisch zijn maar ik wilde eerst kijken of er iets apparters is. Maar ik zie wel. Ik vind vooral het idee van dat slotje erg gaaf. Echt zoiets van: JIJ HEBT DE SLEUTEL NAAR MIJN HART! Of word ik nu heel sentimenteel??

In elk geval bedankt voor de reacties tot nu toe, als jullie nog wat tips hebben ik hoor ze graag!!

Groetjes Daf

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 22:48

een ring is een beetje afgezaagd maar wel heeeeeeeeel erg leuk.........

daffy
Berichten: 18
Geregistreerd: 10-01-02
Woonplaats: almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-02 22:54

hmm ja ik denk dat het dan uiteindelijk toch zoiets wordt. Maar euh ik heb nog ff dus..... Ideeen blijven erg welkom!