EK weer begonnen....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JoanneArnhem

Berichten: 909
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Apeldoorn

EK weer begonnen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 21:53

Het is weer zover een paar weken lang elke dag voetbal....fijn als je een vriendje hebt die alles wilt zien.
Ik vind er niet zoveel aan maar zal zeker wel naar de nederlandse wedstrijden kijken. Wel een mooie smoes om lang en veel achter de pc te zitten en even bij bokt buurten...

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 21:54

ze hebben er hier gelukkig niet zo'n last van, als je door het centrum loopt wel! Ze hebben bij de snackbar zelfs oranje bakjes!!

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 21:54

Ik vind het EK echt super leuk! Maar voetbal vind ik ook heel leuk .. Dus bij mij is het juist even minder bokken.. Knipoog

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 21:55

Inderdaad goede smoes!
Mijn vriend is geen voetbal-kijker, dat scheelt Haha!

Ik ga de eerste wedstrijden niet kijken, pas als Nederland echt verder komt en het interessant gaat worden, dan vind ik het wel leuk! Tenzij ik juist op de tijden dat ze spelen les heb ofzo, dat blijft voorgaan Lachen !
Gister was een fanatiekeling hier in de wijk bij elk doelpunt (was het nou Portugal tegen Griekenland ofzo??) op zo'n toeter aan het blazen, mén, ik schrok me elke keer lam Haha! Haha!
En uiteraard hangt de wijk vol met oranje vlaggetjes!

Ik vind het wel gezellig !

JoanneArnhem

Berichten: 909
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 22:01

Al dat oranje vind ik ook wel leuk en ik heb me door mijn vriend laten vertellen dat heel Apeldoorn uitloopt naar de maagden(rotonde) om daar een feestje te vieren. Dat vind ik wel lachen, maar al die wedstrijden....ben al blij dat mijn paps en mams op vakantie zijn, hoef ik al ik thuis zit niet 'verplicht'te kijken....

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:01

Ik ga absoluut NEderland kijken maar ben ook een voetbal fan Haha!

Menno

Berichten: 1595
Geregistreerd: 16-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:39

Zojuist weer een sinds tijden van het voetbal genoten!

Fantastische wedstrijd tussen Engeland en Frankrijk.

Tot op de 90e minuut stond het 1 - 0 voor Engeland. In de laatste minuut een schitterend doelpunt voor Frankrijk en nog geen halve minuut later een penalty! eindstand 2 - 1 voor Frankrijk. Lachen

JoanneArnhem

Berichten: 909
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 22:42

Ja ik hoorde het hier...ze hadden een poul opgezet en mijn zwager dacht dat hij hem gewonnen had...nou mooi niet dus...mijn schoonmoeder ging er met de pot vandoor....

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:45

Mijn ouders zaten net Engeland Frankrijk te kijken, stond 1-0...
ik kijk de laatste 3 minuten mee, en het wordt 1-2...
Hoop dat ik dinsdag toch niet alleen de foute momenten zie Clown

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 23:01

Viva la France!! Haha! Neehoor, England verdiende het om te winnen, dus beetje zuur voor ze..

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 23:39

Über-Zidane!!

Echt, super genoten vandaag, ik denk niet dat er dit EK veel betere wedstrijden zullen komen. Wat een geweldige partij zeg!

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 23:50

Hier ook een voetbalfan. Ik volg zoveel mogelijk wedstrijden. Gelukkig ben ik de baas over de TV Tong uitsteken

Frankrijk - Engeland was een leuke pot! Jammer dat Frankrijk op de valreep won.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 23:51

Hier een voetbalhater. Die dus GEEN ENKELE wedstrijd gaat bekijken, en ergens stiekum hoopt dat ze er snel uitliggen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 23:57

Menno schreef:
Zojuist weer een sinds tijden van het voetbal genoten!

Fantastische wedstrijd tussen Engeland en Frankrijk.

Tot op de 90e minuut stond het 1 - 0 voor Engeland. In de laatste minuut een schitterend doelpunt voor Frankrijk en nog geen halve minuut later een penalty! eindstand 2 - 1 voor Frankrijk. Lachen

Helemaal mee eens, topwedstrijd
Was helemaal blij dat Frankrijk toch nog de overwinning kon pakken.

Ik kijk ook niet alle wedstrijden, maar iig wel alle wedstrijden van Nederland en andere mooie wedstrijden, zoals die van Frankrijk-Engeland bijvoorbeeld. En de andere wedstrijden uit groep D, waar Nederland ook in zit.
Ach, eigenlijk nog aardig wat wedstrijden Haha! Maar dan alleen tijdens het EK en WK.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 00:00

'k Heb gelukkig geen vriendje en ik zit tijdens het grootste gedeelte van het EK in Amerika Haha! dus daar merk je er niet veel van. *pjoe* niet dat ik een hekel heb aan voetbal maar mijn ouders en mijn broertje zijn diehard voetbalfan (broertje plus paps hebben een seizoenskaart voor de F-side van Ajax, al een jaar of 10)... dus dan is er gewoon bitter weinig te beleven, en bij iedere kik die ik geef is het dan SSSSST!!

dus ja... doe mij maar Amerika Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 00:38

Mijn man en ik houden allebei niet zo van voetbal. Toch zal ik dinsdag naar het plaatselijk café gaan om te kijken.
Nederland-Duitsland in een Belgisch café Haha!
Ik weet dat er een paar Duitsers speciaal voor de wedstrijd heengaan, dus ik zal wel moeten... toch? Schijnheilig
De Hollandse leeuw blijft deze keer thuis, vorige keer was ie gejat en vonden we hem pas terug toen de 'Ollanders' eruit lagen Boos!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 00:39

Kleintje19 schreef:
dus ja... doe mij maar Amerika Haha!


Eh...mag ik met je mee? Haha!

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 01:17

Whahaha, ik kijk alle wedstrijden zo'n beetje, niet allemaal even geïnteresseerd, maar het staat wel aan. Vanavond was een mooie wedstrijd, alleen jammer dat Frankrijk won.... (stiekum een beetje Beckhamfan Knipoog )

Bij de Olympische Spelen ben ik helemaal erg.... Ik kijk dan zelfs naar waterpolo Verward Misschien moet ik toch maar eens aan een therapie gaan denken voor mijn sporttic Haha! Ach gut

Ik word nu al helemaal hyper als ik aan 4 juli denk Hyper! Alles tegelijk! Wimbledon, tour de france, EK, formule1 in Frankrijk.....
Ik geloof ook nog concours die dag.... Ai, dat wordt druk allemaal.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 08:10

Ik ben eigenlijk geen voetbal fan, maar al het EK
of WK is dan kijk ik toch wel naar de wedstrijden dat geeft otch weer een bepaalde sfeer.
Bij ons is de straat ook helmaal versiert met ballonnen en slingers.

En net als de Tour de france dat vindt ook altijd gezellig als dat is.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 08:28

ach word een beetje moe van de oranje gekte... want wat stelt het nederlandse voetbal tegenwoordig nog voor. We hebben ons met moeite gekwalificeerd, en alle wedstrijden die ervoro kwamen verloren.. nee ik heb er geen vertrouwen in, mijn voorspelling? ze komen niet verder dan de eerste ronde zeg maar...

Verder vindi k het wel een beetje leuk om die andere landen in de gaten te houden en zo, maar daar houd het dan ook wel bij op....

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 08:33

Ik vind het wel leuk, en ik moet zeggen dat heel ons huis is omgetoverd in oranje-invasie! Haha! Dat maakt het nog extra gezellig

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 09:19

Ik doe nu voor het eerst mee met een poule (schrijf je dat zo?)
Dat maakt het wel wat interessanter hoor, ik kijk nu minstens met 1 oog mee!

Oranje kijk ik meestal wel, gewoon gezellig!

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 10:36

BArst wou gisteren kijken naar Frankrijk - Engeland maar we kregen nog onverwacht bezoek en heb dus niks gezien van de match behalve die haan dat die Franse supporters meehadden Haha! .

Op de Belgische sportzender is er een poll gaan voor het kiezen van de eurohunk (sexieste voetballer).

Dames misschien kunnen we dat hier ook doen *LOL*

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 10:45

Ik haat voetbal, en mijn vriend ook. Hopelijk gaan ze het niet op 10 zenders tegelijk uitzenden.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 11:26

Ik kan nu eindelijk hele lange buitenritten maken omdat het zoooo rustig op de weg wordt (dinsdagavond) dus ben er ook blij mee Haha!