Dienstmededeling: Nieuw forum, De Stapmolen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Dienstmededeling: Nieuw forum, De Stapmolen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-02 13:18

De afgelopen dagen hebben de moderators erg veel PB's, Emails en ICQ berichten gehad van mensen die erg ontevreden zijn over de huidige situatie op Bokt. Hierbij wordt vooral gedoeld op het doelbewust 'afmaken' van andere Bokkers, het laten verzanden van serieuze topics in oeverloze slow chats, de constante steken onder water en het constant op het randje balanceren van een aantal Bokkers.

Aangezien deze groep gebruikers constant blijft zeggen dat ze niets verkeerd doen en het vooral een 'apart soort humor is' is er vanaf nu een nieuw forum beschikbaar; De Stapmolen. Dit forum is vooral bedoeld om te kijken als je je 'leuke' topic ineens kwijt bent en niet meer op de normale forums kan vinden.

Als je nu op de index pagina kijkt dan zie je dit forum niet in de lijst staan, je ziet dit forum pas als je jezelf toegevoegd hebt aan de 'Stapmolen' groep, dat kan via onderstaande link:

http://www.bokt.nl/forums/groupcp.php

Deze pagina is ook te bereiken via 'Gebruikersgroepen' in het menu rechtsbovenaan iedere pagina. Via die gebruikersgroepen kan je je ook weer afmelden van die groep waarna je het forum ook niet meer ziet.

Alle topics die de sfeer op Bokt (voor het gros van de gebruikers) ook maar enigzinds minder maken worden vanaf nu verplaatst naar de Stapmolen. Dat forum zelf wordt gemodereerd door het hele moderatorteam.

Op dit moment staan er dus een aantal topic uit het Kippenhok (stuk of 15), 1 topic uit VMR en 1 topic uit Algemeen.

Als er problemen zijn hoor ik het graag, liefst via de mail;

bart@bokt.nl

We hopen dat door deze actie de sfeer weer beter wordt en iedereen weer nomaal berichten en reacties kan plaatsen. Het is niet bepaald leuk dat mensen gaan vertrekken van Bokt of vrijwel niets meer plaatsen op Bokt door een klein, overheersend, groepje.

Happy Bokking...

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 13:22

goed intianitief!!


ik denk dat het idd gezelliger op bokt wordt daardoor ik en vele andere bokkers zouden denk ik al aardig ziek geworden zijn door al die ´ruzies´.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 13:30

*grin* slim hoor.. want je zet jezelf aardig voor schut door je toe te voegen aan die groep :p

Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 14:52

Ik vind niet dat je jezelf voor schut zet als je daar lid wordt. Je wilt toch alles 'bijhouden' Haha! .

Ik vind het wel een heel goed initiatief van je, Bart, want ik werd er ook erg moe van de afgelopen dagen.
Hoewel het buiten het KH om wel mee viel.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 15:00

maar dus de topics die verziekt worden, worden daar naartoe geplaatst?!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 15:12

Waarom mag je in de stapmolen je berichten niet bewerken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 18:12

Ik heb me daar ook aangemeld en voel me niet voor schut staan.
Ik ben wel nieuwschierig naar wat er daar gezegt word.

Maar 1 ding snap ik dan weer niet helemaal.
Er worden daar geen slotjes geplaatst?
Dus kun je daar naar harte lust mensen de grond in boren en afzeiken zonder dat er iemand ingrijpt ?
Of ben ik nu heel blonT

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 18:28

Waarom kan ik de berichten die daar staan niet lezen en waarom krijg ik alleen de lijst te zien van de mensen die zich aangemeld hebben? Verward

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 18:30

ik snap ff iets niet.
was ook wel nieuwsgierig en wou eens zien wat er daar dan geplaatst werd.
dus ik heb me aangemeld, maar kan het forum nog niet vinden en bij groepsleden staat mijn naam ook nog niet.
en er boven staat:
Groepsnaam: Stapmolen gasten
Groepsomschrijving: Voor iedereen die in de Stapmolen wil
Groepslidmaatschap: Je lidmaatschap is nog niet goedgekeurd


moet je daar dan goedgekeurd voor worden?
dat vind ik dus dikke onzin en door wie dan wel?
door moderators, door de leden?
wordt dit dan niet zo besloten clubje, van jij mag wel en jij mag niet?
dan komt er echt zo'n groepjesvorming, daar wordt Bokt toch ook niet beter op Verward
vind het maar vaag hoor.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-02 18:36

Kawa, nee, ook in dat topic worden topics die te ver gaan geslotterd en verwijderd, net als op de andere forums van Bokt.

Wat betreft het aanmelden, op het moment is het nog niet zo dat je in phpBB2 een groep kan maken waar iedereen meteen voor aangemeld wordt, misschien leuke optie voor de volgende versie.
Intussen moet ik jullie namen even aanvinken en dan ben je toegevoegd aan die groep, iedereen wordt toegelaten, het is dus geen 'ik mag wel en jij niet'..

Is simpelweg zo dat alles dat de sfeer op Bokt negatief beinvloed daar heen gaat. En nee, dat is geen beslissing van Bart maar van het hele moderator team en op verzoek van een hele horde users die het ook allemaal behoorlijk gehad hebben met de situatie van de afgelopen dagen/weken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 18:43

BartVB schreef:
Kawa, nee, ook in dat topic worden topics die te ver gaan geslotterd en verwijderd, net als op de andere forums van Bokt.


pfff. gelukkig ik dacht al.
Dus echt een blonde gedachte van me Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 18:51

Heeee, goed initiatief!

Toch uit nieuwsgierigheid maar ff aanmelden Haha!

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 18:55

Geweldig!!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 19:30

Hee, eigenlijk een heel goed idee. Al ben ik er nog niet helemaal uit of ik me aan ga melden of niet grinnik. Ben toch wel erg benieuwd en ik stoor me niet aan dat soort berichten, behalve als ze echt tever gaan. Clown
Ik denk dat ik er binnenkort wel eens binnen'stap' ...
Hoe kom je btw aan die afschuwelijke naam 'de stapmolen'??? Ik zie de link niet....

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 19:32

Ik heb m... iedereen draait om elkaar heen en draait door ? Haha!

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 19:32

gelukkig geen: ik mag wel, jij lekker niet.
alleen dat aanmelden is wel een beetje vaag.
want je weet wel hoe je je aan moet melden, dat blijkt wel voor zich, maar hoe het dan verder gaat staat er niet beschreven.

en dat lidmaatschap heb je dus uitgelegd hier, maar de meesten zullen nog wel steeds raar daar over te staan kijken.

maar ik kan er nu opkomen en het staat nu ook bij mij op de hoofdpagina, dus bij mij geen problemen meer.

ps. wel erg frapant, alle topics een slotje behalve die daar zijn gestart.

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 20:09

Heel fijn, dank je wel !

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 20:17

Uitstekend plan, lijkt mij. Een lolletje op z'n tijd moet natuurlijk kunnen, maar soms gaat het inderdaad een beetje te ver, vind ik...

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 22:16

Alleen zie je bij 'actieve topics' (bij de Nieuws pagina) nu ook de onderwerpen uit 'De Stapmolen', terwijl ik dacht dat het forum juist opgericht was om van die berichtjes af te zijn.. Knipoog

Nou weet ik dat het antwoord zal zijn 'Dan lees je die toch gewoon niet'
Klopt. Maar als batjes teksten zien als 'Sorry, alleen Gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen onderwerpen lezen in dit forum' worden ze vreselijk nieuwschierig Haha! Schijnheilig

Ik neem aan dat ook alleen Modjes de nieuwe berichten in het Mod forum in de active list zien, kan er ook zoiets voor de stapmolen komen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 22:43

Dat is misschien wel een goed idee.
Eerst een misverstand uit de weg helpen: iedereen kan lid worden van De Stapmolen, daar zijn geen speciale eisen voor. Het enige wat je hoeft te doen is je aanmelden. Wie niet geinteresseerd is in wat er op Stapmolen staat, meldt zich dus niet aan.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-02 23:16

Is gefixed. Overigens kan je je ook weer afmelden van die groepen, die knop was kwijtgeraakt Knipoog

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 23:22

BartVB schreef:
Is gefixed.

Ik zou je toch bijna gaan zoenen Tong uitsteken
tanx!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 23:26

daar komt niets van in dat jij bart gaat zoenen!!!!!!!!! ikke eerst want ik ben megagrotesuperVEN van bart }> }> }> Kusje

*sorry voor t offtopiczijn*


goed idee dat forum, hopelijk haalt t de gezellige sfeer weer wat terug zou ik niet erg vinden Haha!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 23:28

batje schreef:
Ik zou je toch
bijna
gaan zoenen Tong uitsteken
tanx!


En niet offtopic gaan.. Foei! Haha!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 23:58

ik snap niet zo goed waarom je je hiervoor speciaal moet opgeven? hij kan toch wel gewoon standaard op de forumlijst? als je het niet wil lezen, kijk je er gewoon niet. uiteindelijk maakt het toch geen verschil, want waarschijnlijk zal iedereen zich wel aanmelden, al was het alleen uit nieuwsgierigheid. en waarom wordt het in hemelsnaam gemodereerd door een heel peleton van moddies??