Rotdag op werk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Rotdag op werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 22:58

Vandaag ging ik vol goede moed naar mijn werk. Lachen Door telefonisch contact gedurende mijn ziekte ben ik nog een beetje op de hoogte gebleven van alle veranderingen binnen onze vestiging. Fijn. Toen ik de winkel binnenliep viel, ondanks de info die mij was gegeven, mijn mond nog even los. Bloos! ALLEMACHTIG.

Ik wist dat ze de opzet van de winkel zou veranderen om meer overzicht te bieden aan de klant. Vanaf het begin heb ik al geroepen dat dat niet zou werken. In de eerste 5 minuten kreeg ik al gelijk. Niet alleen was er weinig ruimte voor mij over gebleven om de winkel en klanten te observeren, maar ook de klanten liepen mij in de weg bij de werkzaamheden en ik liep de klanten in de weg. Verward Conclusie: Theoretisch leuk bedacht,maar in de praktijk werkt het niet.

Toen het even rustig was ben ik mij in gaan lezen in alle veranderingen van ons kassasysteem. Vingers aflikken Ook daarvan heb ik meteen al geroepen dat het niet zou werken. Omdat het hoofdmagazijn overgenomen word door Euroshoe in Belgie worden er veranderingen doorgevoerd. Gevolg is dat hoofdkantoor in Nederland ook zelfs niet eens weet om te gaan met het kassasysteem en laat staan ons kan helpen. Daarbij valt alle service voor de fillialen onder elkaar weg zoals elkaar via mail kunnen informeren en de service voor de klant om bestellingen te doen etc is ook opeens van de kaart Boos! Conclusie: theoretisch leuk bedacht, maar in de praktijk werkt het niet

En zo kan ik nog wel even doorgaan.... ZUCHT Schijnheilig

Ik hoopte dat de tijd snel voorbij zou gaan, omdat ik na mijn werk bij mijn beste vriend op bezoek zou gaan. Haha! Daar had ik me enorm op verheugd, omdat ik hem niet vaak zie. Terwijl de klanten binnen bleven stromen en er een band met veel herrie voor ons winkel begon te toeteren en te zingen was ik toe aan koffie. PFF ik was nog maar even aan het werk, maar toen alweer moe... Achter keek ik even of ik berichtjes had. Zo af en toe heb ik nog wel eens fans Clown 1 nieuw bericht ontvangen Haha! terwijl ik het las besefte ik me dat het nog wel eens een lange dag kon worden...

Mijn beste vriend was opgeroepen te komen werken en onze afspraak ging niet door.

Na het werk ben ik dus heel zielig naar huis gefietst en ik zit al de hele avond te kniezen en te snotteren.... Ach gut

POEDERSUIKER!

[Edit Apple: titel duidelijker gemaakt]

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 18:04

Ik verwacht maar niet teveel van onze eventuele afspraak van vanavond. Zo raak ik ook niet teleurgesteld. Des te fijner als het nu wel door kan gaan...

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:19

Aaah dat is wel jammer ja...nouwja snel een nieuwe afspraak maken Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:56

Agussie...

Maar heb je nog wel leuke collega's? Ik ben afgelopen vrijdag voor het eerst weer naar het werk gegaan in 8 maanden en het enige wat ze zeiden was: Hoi... en toen gingen ze weer door met tegen elkaar beppen. Je kan wel raden wat ik toen dacht: Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 18:58

Mijn collega's zijn super. Is een leuk team waarin ik werk. Dus dat scheelt er gelukkig niet aan...

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 19:10

Ruilen dan???? Knipoog Jij mijn collega's en ikke die van jou??? OK dan!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 19:12

Ik bedank Knipoog

Het is gewoon poedersuiker om in zo'n zwijnenstal terug te keren in de winkel wanneer je langere tijd ziek bent geweest...

Daarbij is het gewoon ellendig dat ik er niet voor mijn beste vriend kan zijn wanneer ik weet dat hij alle steun nu wel kan gebruiken...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 21:43

Kan me voorstellen dat je behoorlijk baalde.....

Heb je trouwens al wat van die sollicitatie gehoord?

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 23:40

Balen doe ik alweer... of nog steeds... het is hoe je het bekijkt. Ook vanavond kon de afspraak niet doorgaan met mijn beste vriend Huilen

Ik heb nog niks van mijn sollicitatie gehoord. Dat zal denk ik pas na 15 juni komen. Tot die datum konden brieven gestuurd worden... Is dus nog even spannend!