AAH!!!Ik word er gek van..dat oranje!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 22:03

Ik meld hier dus gewoon van: hee, morgen trouwt onze kroonprins! Antwoorden:

- o, hebben jullie een koningshuis?

- is die niet al een paar weken geleden getrouwd?


Wij hebben dus een feestje met een staand buffet voor zo'n 100 Bederlanders hier. Ik doe lekker mijn oranje schaatsmuts op. Het is hier overigens wel live op TV, dus wel grappig..

Kan ik dus nog iets aan mijn "Nederlander zijn" Doen.

Beried je maar voor, dit is tenminste een leuk feestje. Wat er de komende tijden staat te komen is niet zo heel vrolijk:

Juliana is 93
Bernhard is ook stokoud
Claus is niet zo gezond

Gelukkig op zijn minst nog twee feestelijkheden:

- geboorte van een koninklijk kindje
- kroning van Koning Willem IV

Ofwel, gewoon doorgaan met dit Haagse Carnaval, over niet al te lange tijd is het échte Carnaval!

PS: Ben blij dat je in NL woont, wij hebben hier dus een vrouwelijk president, waar de saaiheid vanaf straalt..



joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 23:46

Imposante schreef:
Twee mensjes gaan trouwen en bijna de hele wereld zit er over te praten enzovoort.


Hmm.. 16 miljoen mensen is wel iets minder dan 6 miljard.. Er zijn genoeg mensen op de wereld die niet eens weten waar Nederland ligt, dat we een democratie zijn met een koningin aan het hoofd die een huwbare zoon heeft, etc, etc

Dit is een Nederlands feest. De laatste keer dat we een koninklijk huwelijk hadden was in '65 of '66 geloof ik.. Best wel ff geleden. Zelfs de elfstedentocht wordt vaker gehouden en daar maken we dus ook meer heisa over... De volgende keer duurt nog wel een jaartje of 30.. (nee, dat ding met Marilène was toch niet hetzelfde..

Zeur dus niet en vier feest! Vergeet Marco Borsato en alle die andere doffe ellende eromheen en ben blij dat je wat hebt om te vieren!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, Googlebot, kaatje89, Koekie_186, lastig, Lugea, Muiz en 193 bezoekers