*zucht* waarom is het nou zo lastig!?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

QueenBeeBee

Berichten: 2317
Geregistreerd: 17-02-04

*zucht* waarom is het nou zo lastig!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 14:52

Oké Ik wil echt ff zeuren over mijn frustraatjes... Knipoog

Hmmm waar zal ik beginnen, net weer ruzie met mijn vriendje gehad! Verdrietig

Ik ben nu 8 maanden met mijn vriend. En we zijn echt gek op elkaar, maar op de één of andere manier hebben we regelmatig mot met elkaar. en dan bedoel ik ook goed mot met elkaar.. Ik word er altijd zo verdrietig van!

Ik ken hem al bijna 4 jaar. in die tijd ging ik nog met mij nex en woonde samen. dat ging niet meer dus heb het uitgemaakt, mede voor mijn huidige vriend. Bij hem hetzelfde verhaal. Oe romanitsch denk je dan, echt heel bewust voor elkaar kiezen en je huidige relatie uitmaken.. Maar ja soms is dat toch lastiger dan ik had verwacht.

Wat denk ik het grootste probleem is, is dat we niet echt dicht bij elkaar wonen en daardoor veel telefonisch contact hebben. we zien elkaar wel bijna ieder weekend, maar niet altijd ff lang. (soms alleen zondag) Als we dus irritatie naar elkaar toe hebben, gaat dat ook via de telefoon.. en dat werkt niet echt! We zijn allebei erg koppig en trots, en dat kan zoooo botsen. Maar het is erg lastig om zo samen een gezellige relatie te krijgen!

Hij wi ldat ik hem laat gaan, los laat. Dan komt hij vanzelf naar me toe. Maar ik heb het daar wel moeilijk mee. Ik wil graag bij hem zijn, maar hij heeft echt heel erg behoefte aan zijn eigen leven! ik moet daar aan wennen!

Verder zit ik ook gewoon niet zo lekker in mijn vel, daardoor kregen we vandaag ook ruzie denk ik! Hij raakt dan erg geirriteerd en begint te schreeuwen, waardoor ik weer boos word... Terwijl ik diegene ben die onderhand gefrustreerd raakt! Hoe dat komt?? Dat komt door het feit dat ik afgestudeerd ben, en absoluut geen baan kan vinden. solliciteer me suf en zoek me rot naar vacaturen. Ben zelfs nog niet 1 keer uitgenodigd... Daarnaast woon ik dus ook weer ruim 8 maanden bij mijn ouders, en de muren komen op me af! Wordt gek hier... al die regeltjes enzo.. Wil zo graag mijn eigen huisje, maar daar moet je werk voor hebben.. Ga zo maar door.
Dan wil ik ook graag paardrijden, maar heb geen vast bijrijdpaard. Daar baal ik ook van, want daar kwam ik altijd erg tot rust. echt een uitlaatklep voor me.. maar helaas Huilen

En dan ook nog ruzie met mijn vriendje.... en ik wil he mgewoon zo graag zien en bij hem zijn... Verdrietig

Nou heel verhaal... beetje mijn frustraatjes kwijt nu Haha! .. baal gewoon ff op het moment!


QueenBeeBee

Berichten: 2317
Geregistreerd: 17-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 17:21

esther82 schreef:
Suus heb je geen tijd om vanmiddag ff op stal te komen kletsen? Dan kun je je frustraties even op mij kwijt... Ach gut



Ha ha ik ben al op stal geweest, en mijn frustraatjes kwijt... lief van je

Het is echt lastig zo'n nieuwe realtie.. We hebben het wel uitgepraat gelukkig. Ik heb hem nog opgebeld!

Maar dat boek ga ik zeker lezen, ik heb daar al meer over gehoord! *LOL*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Binau, ComscoreBot, IASCrawler, MaiMai, Michelleex, PLK, Sandyislief, x_Jeanine_x, xkmmtjeee en 159 bezoekers