ik ben verliefd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

ik ben verliefd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 15:47

Naja de titel zegt het al Tong uitsteken , maar ik ben verliefd. En niet zo'n beetje ook ik ben nog nooit zo verliefd geweest Bloos Ik ben verliefd op een jongen uit mn klas! Als iets van 2 maanden vond ik m leuk, maar wou hem niet leuk vinden dus ik heb het geprobeerd tegen te houden, maar ja met liefde kan dat niet. Dus ik ben nou toch echt uit de ontekkingsfase Tong uitsteken En geef toe dat ik verliefd op hem ben. Ik kan nergens anders meer aan denken het begint echt een beetje TE erg te worden Tong uitsteken . Maar ja het grote probleem is nog hij weet van niks. We flirten wel in de klas en hij heeft wel hele lieve dingen over mij gezegd tegen een vriendin van me namelijk dat ie me lief vond Bloos en dat ie het altijd heel erg gezellig met mij vond en dat ie graag met me praatte enzo Haha! We zijn ook vaak bij elkaar in de les, ik kan gewoon ontzettend met hem lachen, hij heeft precies dezelfde humor als ik dus dat is erg leuk Lachen We hadden ook een afspraak om iets te gaan doen zaterdag, maar nu kan hij dus niet meer Verdrietig Dus het is weer een flinke stap terug, wat ik juist wou voorkomen!, maar nu dus de vraag aan jullie wat moet ik doen?!? moet ik hem vertellen dat ik verliefd op m ben? of moet ik gewoon afwachten? HELP!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 16:36

leuk toch dat je verliefd bent Haha!
Je moet gewoon vragen wanneer jullie die afspraak opnieuw gaan doen!
als jullie dan die afspraak hebben, komt hij er vanzelf wel achter hoe leuk jij wel neit bent Tong uitsteken

jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 16:38

Ja ik wil wel graag weer een nieuwe afspraak maken, maar ik ben bang dat als ik het te vaak vraag hij dan helemaal niet meer wil Scheve mond

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 16:39

Leuk dat je verliefd ben tuurlijk. Ik zou eerst wachten totdat jullie weer gaan uitgaan, want dan is de kans groter dat ie jou ook leuker vindt.

jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 16:43

Ja idd, denk alleen niet dat het nog gaat gebeuren

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 16:45

Onderneem zelf ACTIE, zoiets is niet verboden, afspraakjes maken mag altijd hoor. Dus maak nieuwe afspraak

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 16:47

Dat zei ik dus ook haha, trouwens, actie ondernemen is altijd beter dan het laten zitten. Dan betekent het misschien wel wat voor hem Haha!

jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 16:48

Ja had ik al gedaan, ik had hem gebeld of ie wat wou gaan doen Cool Vond het heel dapper van mezelf Tong uitsteken pieste wel in mn broek maar ja Tong uitsteken Maar we zouden aanstaande Zaterdag gaan maar toen ie gister kwam dat ie niet meer kon had ik gevraagd of ie dan vrijdag of zondag kon, maar toen kon ie ook allebei niet en ja toen dacht ik van ja als ik nou nog meer dagen ga vragen wordt ie misschien ook een beetje gek van me Bloos Tong uitsteken

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 16:49

jessielover schreef:
Ja ik wil wel graag weer een nieuwe afspraak maken, maar ik ben bang dat als ik het te vaak vraag hij dan helemaal niet meer wil Scheve mond


Je hoeft het niet vaker dan eens te vragen...
je stelt gewoon de vraag : WANNEER jullie nu gaan .... (weet niet wat het plan was) aangezien het niet doorging? Haha!

Heb je gelijk een nieuwe afspraak, klaar! Knipoog

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 16:53

Gewoon nieuwe afspraak maken ja Haha!

jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 16:57

Hmm ja denk dat ik het maar gewoon vraag idd Knipoog

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 16:59

Succes dan maar he, en je hebt zeker de zenuwen. Maar probeer het op een close manier te vragen, waar je mee omga met hem....
Succes!!

lil_angel

Berichten: 51
Geregistreerd: 05-06-04
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 17:19

Lanide schreef:
Succes dan maar he, en je hebt zeker de zenuwen. Maar probeer het op een close manier te vragen, waar je mee omga met hem....
Succes!!


Ben ik het meej eens Knipoog
Veel succes !!!

jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 17:43

pff ik wacht nog wel even tot vrijdag hoor!! haha dan hoef ik hem niet meteen de volgende dag onder ogen te komen Tong uitsteken

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 18:48

Haha ja Haha! Vrijdag is slim:)

jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 19:59

Ja idd!!! hahha Tong uitsteken , maar ik pies wel nu al in mn broek Tong uitsteken

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 21:46

Niet gaan pissen zou ik zegge Lachen zet hem op of heb je voor "altijd" spijt van

jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 13:07

Ja idd! Ik kan t altijd proberen Tong uitsteken

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 00:19

jessielover schreef:
Ja ik wil wel graag weer een nieuwe afspraak maken, maar ik ben bang dat als ik het te vaak vraag hij dan helemaal niet meer wil Scheve mond


hallo, hij moet jou vragen
H.J.E.H(hou je ego hoog !)

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 08:18

Leuk dat je zo verliefd bent ! Enne gewoon zelf naar hem toe stappen, als je op die jongens moet wachten gebeurt er nooit wat Haha! Ook al is het eng gewoon doen. Ik heb het 3 jaar geleden ook moeten doen en ik ben er nog steeds erg blij mee dat ik het gedaan heb Lachen

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 09:21

Ieder jongen is verschillend, sommige jongen stapt meteen op je af, en sommige jongen juist niet,... Hoe is jouw jongen dan?

Missie_N
Berichten: 1
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Halsteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 11:32

heey
zijn er hier ook mensen die wedstrijd rijden bij de paarden?
daar zijn pas leuke jongens *LOL*
maar ja....ik ben hier nog maar pas dus ik weet het allemaal nog niet zo goed
maarja
ik ga
maar weer
doeiiiiiiiiiiiiiiiixxxxxxxxxxx

missrosa
Berichten: 293
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 12:03

Mijn ervaring (is niet zo groot, ben meer een afwachter) is gewoon nog een keer vragen. En dan een beetje een open vraag, dus idd. 'wanneer' i.p.v. 'kun je dan en dan'. Nee heb je Ja kun je krijgen. Nee kun je ook krijgen, maar dan weet je meteen waar je aan toe bent. En geloof me, dan raak ja sneller over hem heen dan wanneer je nog hoop hebt. Maar als ik zo je verhaal hoor, is de kans groot dat 'ie wel wil.

Ik ben ook verliefd. En op wie!!! Ik heb anderhalf jaar iets met hem gehad. Toen is het uit gegaan en nu zijn we weer helemaal verliefd op elkaar Lovers . Vanmiddag hebben we onze 'eerste date'. Nou ja, date, ik ziek, dus we gaan hier saampjes voetbal kijken. Verward