Hellup...chello.....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dees

Berichten: 18873
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Hellup...chello.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-02 14:39

Haai, ik hang nu aan de telefoon met Chello, maar die @543@$%^& hebben me nu al onbehoorlijk lang in de wacht gestaan, ik heb een vraag over de e-mail...

Iemand hier die me nu wat verder kan helpen op Bokt?
Voor klachten over chello, liever even niet hier reageren....
Wie kan me nu helpen?

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Dees

Berichten: 18873
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-02 14:46

Laat maar....ze zijn daar hartstikke GEK bij chello, wat een %^*(@!^bedrijf!!!!!! Boos! Boos! Boos! Frusty Frusty Boos! Boos! Boos!

Mijn moeders had natuurlijk haar computer weer in de hobbel, dus Drs. Compukennis [naam verwijderd] er weer achter om een en ander op te lossen..... Voor zolang het duurt natuurlijk.
Maar dan heb je bij een simpele e-mail vraag even die helpdesk nodig en dan wordt je rucksichtlos 35 minuten in de wacht gezet a 10 eurocent per minuut!

als je dan gaat rekenen, is een telefoonlijn helemaal nog niet zo gek...Lang leve Planet Internet....

Rotchello, snertupc......Laat ze toch allemaal een Trojan HOrse krijgen! GVD.....

He, dit lucht op Haha!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Dees

Berichten: 18873
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-02 16:03

Lief aangeboden hoor, dank je wel...
inmiddels heb ik het 'repareren' van mijn moeders e-mail bestanden maar even opgegeven, als ik weer wat meer moed heb, en wat ben gekalmeerd, dan prober ik het wel weer.....

Ik wilde met upc de standaard instellingen van Chello doornemen, zodat ik er zeker van kon zijn dat alles weer bij het oude was....mijn moeder heeft er een handje van om eerst zelfstandig, niet gehinderd door enige kennis van zaken, wijzigingen door te voeren.... Knipoog
Oude mensen met knoppen.... je kent het misschien wel.... Haha!

Volgende keer beter!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie