afvallen is dat normaal of niet?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

afvallen is dat normaal of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-02 21:11

In oktober/november was ik altijd heel erg moe en ziekig, bleek enzo, toen hebben we bloedonderzoek laten doen en daaruit bleek dat ik het cytomegalie virus heb (dat is dus een soort van pfeiffer). Ik was er niet zo heel erg ziek om en ik ben tot nu toe nog gewoon elke dag naar school gegaan enzo. De laatste tijd ging het even heel slecht maar nu denk ik zelfs dat ik weer bijna beter ben. Voordat ik ziek werd woog ik ongeveer 48 kg. dat is niet zo heel veel maar ik was daarmee niet te licht, omdat ik altijd al niet zoveel woog. Toen ik dus die ziekte kreeg was ik wel ietsje afgevallen, maar niet meer dan 1 a 2 kg geloof ik. Nou woog ik vorige week ineens nog maar net 44 kg Verward Ik vind het wel een beetje raar want ik eet wel evenveel als daarvoor enzo, en ik ben nu juist ook weer veel minder moe dan een paar maanden geleden. Nu weeg ik weer bijna 45 kg maar ik vond het best wel raar eigenlijk dat er ineens 4/5 kg af was! Het was niet eens te zien aan mij, ik zie er helemaal niet dunner uit maar gewoon nog hetzelfde als eerst.. een beetje slank maar wel gezond. kan dat door die ziekte komen dat ik ineens af val? ik ben trouwens 15 jaar en 1,67 m. lang

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 21:19

Ik heb de ziekte van Pfeiffer gehad toen ik 10 was, ik ben toen ook heel veel afgevallen, op foto´s van toen lijk ik net een anorexia patient.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 22:14

nou mijn lichaam maakt het helemaal bont....Boos!
ik beweeg niet meer, ik eet neit minder, maar tog ben ik 2 kilo afgevallen en ik weeg nu dus nog maar 43 kg.
Ik ben dus ook weer hard bezg met aankomen

Dennis

Berichten: 31465
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 22:37

Echt zwaar ben je niet. Ik ben 17, 161cm en ong 42 kg. Niet veel dus. Ik moet ook niet lichter worden. Ik heb een half jaar geleden(toen ik in het ziekenhuis lag door een ongeluk met Dientje) ong 37/38 kg gewogen. Kwam omdat dat ziekenhuis eten niet te vreten was! Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk
Ik zou dus wel op passen dat je niet meer af valt. Maar zolang je je er goed bij voelt is er niets aan de hand hoor!