Heb ik dat weer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Heb ik dat weer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 21:57

Van het weekend is er een fietser op mijn geparkeerde auto geknalt. Zitten nu 3 deuken in. Was wel blij dat hij zich even gemeld heeft. Moet nu afwachten wat zijn verzekering doet.
Heeft iemand hier ervaring met van die schadecentras?

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 22:24

Hey,

PFFF mag jij van geluk spreken dat de brokkenmaker zich bij je is komen melden!

Mijn zus heeft het een keer meegemaakt en de fietser wou zich uit de voeten maken. Gelukkig werd hij gepakt door een oplettende voorbijganger.

Verzekeringsmaatschappijen handelen dit soort zaken relatief snel af!

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 22:26

geen ervaring mee eigenlijk ... weet wel van een vriend van me dat toen hij zijn auto totall loss gereden werd doordat er een andere auto ingeklapt was hij redelijk snel zijn geld had ...

maar je hebt zeker mazzel dat hij zich kwam melden !!!

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 22:35

Nou hij kon zich niet uit de voeten maken hij kon niet zo best meer lopen en ik stond er natuurlijk gelijk bij. We zagen het binnen gebeuren. Maar ja blijft een heel gedoe.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 12:22

twee weken geleden is een motorrijder tegen m'n vaders auto aangeknald en heeft zich dus niet gemeld. 2500 euro schade en een hoop papier ellende... Boos!

Echt blij dat die fietser zich netjes gemeld heeft, wel zo netjes

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 12:28

Volgens mij gaat het zoals gezegd wel snel met dit soort zaken. De schuldige partij is bekend, dus dit hoeft niet uitgezocht te worden, en zodra de schade getaxeerd is zal het waarschijnlijk niet zo heel lang duren allemaal...

En, je mag blij zijn dat je het zag gebeuren, anders had de fietser zich misschien alsnog uit de voeten gemaakt

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 13:49

Ik heb in februari een autoongeluk gehad. (auto totall-loss) De dader was bekend (ik reed op een voorrangsweg en kwma van rechts) de politie is erbij geweest enz enz. Alles was bekend, maar de tegenpartij had de schade niet gemeld bij zijn verzekering. We hebben vorige maand pas het geld terug gehad...
Hij heeft zich zelf gemeld en we kregen van onze eigen verzekering het geld vrij snel terug, maar de no-claim is pas vorige maand terug gekomen.

Gelukkig heeft deze persoon zich gemeld dus ik denk dat alles vrij snel afgehandeld is. Het is gewoon vervelend dat het gebeurt. Je kunt er zelf niks aan doen, maar je zit wel met de hele rompslomp... (wij moesten een nieuwe auto kopen... de bestuurder van de andere auto bleek geen rijbewijs te hebben en is weggelopen van het ongeluk... later wel weer terug gekomen... hij moet nu voorkomen...)

Babsiej

Berichten: 6236
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 13:57

Wij hebben dat vorig jaar januari gehad, mijn vriend wilde inparkeren en raakte daarbij een andere auto Bloos Dus wij 3,5 uur Schijnheilig gewacht op de eigenaar en was een vreemde man, hij wilde het niet via de verzekering doen maar hij wilde het contant hebben Verward

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 17:57

Ja ik moet nog steeds afwachten op de verzekering van die man. Dus ben benieuwd. Als die niks uitkeren moet hij het zelf betalen wordt wel een duur grapje. Een vriendin van mij had een klein deukje en dat schatte ze al in op 1000 euro en ik heb 3 flinke.