Wie is ook postbezorger?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 08:26

Ik heb een jaar lang op zaterdag de post bezord.
Leuk baantje, maar ik kreeg ruzie met de bedrijfsleider. Meneer plaatste mij over naar iedere stad in de buurt, zonder daar van te voren met mij over te overleggen.
Toen ik dus op een gegeven monent 2 uur moest reizen om bij mijn werk te komen ben ik er mee gestopt.

Maar met dit weer is het heerlijk, lekker buiten lopen OK dan! Have fun!!

17 mensen vinden dit leuk


wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 08:50

Summertje schreef:
Oh dat is irritant wennie!
Het meisje wat op zaterdag en in de vakanties elke dag mijn wijk deed, krijgt dus ook iets anders. En dat wist ze zaterdag dus nog niet toen ze mij ging inwerken (was iemand anders dan de vorige 2 keren) ik wist dat ook niet, dus ik zat al nou lekker, straks pik ik iemands wijk in of straks kan ik weer voor een andere wijk ingewerkt worden.




dit soort dingen deden ze dus standaard bij mij op kantoor.
Klagen hielp niet, want de parsoon die er over ging zorgde wel dat hij/ zij niet te bereiken was.

Wel lekker dat je alleen hoeft te lopen, hoef je dus ook niet zo onwijs vroeg op te staan Schijnheilig

17 mensen vinden dit leuk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyII, Astrid_Brann, bora, Dammie, Emoreoa, Galaika, gigil, goesju, GoogleAdsense, Granoek, karelien, katinker, Maanon_, Mo_86, Niwla, Paardennamen, Poosje81, Rooss_24, Ruai, ryukapple, Sanet, Taucha, VuurVleugels, wessel6, wiifke, xColorCross, xHaithi en 67 bezoekers