praktische vraag: koffer of sporttas.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

praktische vraag: koffer of sporttas.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 21:48

Ik ga dus van de zomer op vakantie met eht vliegtuig Nagelbijten / Gniffelen
Maar nou weet ik niet of ik een koffer of een sporttas mee moet nemen. Heb thuis wel een sporttas met wielen, maar die is vanzichzelf al vrij zwaar. Heb geen koffer, maar heb al een aantal leuke gezien, voor niet al te veel geld. Maar in een koffer past mijn beautycase weer niet Clown

Dus dilemma, dilemma. Wat zijn jullie ervaringen en wat is jullie tot nu toe het beste bevallen.

Oh ja beautycase mag ook als handbagage, maar daar heb ik al zo'n ander ding op wieltjes bij me *LOL*


SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 21:55

Nee ik ga ( niet jaloers worden mensen Haha! ) naar Cran Canaria, in een hotel, dus dat zal wel goed komen, als ik ging camperen deed ik het ook niet hoor.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 22:14

Ja klopt ga maar eens even bij mijn ouders informeren, heb namelijk ngo geen verjaardagskado gehad.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 22:20

Ja ik neem een soort van kleine koffer mee, zal eens kijken of ik een plaatje dan vinden. Die mag ook me. Weet dat het idd niet meevalt, maar heb ook nog vriendlief die wel liever een sporttas meeneemt, die heeft dus nog wel wat handjes vrij.


SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 22:29

Nou zoiets dan, kon niet zo snel eenbeter plaatje vinden

Afbeelding

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 08:43

Ja over hoeveel een koffer mag kosten, er is in Groningen een winkel en die verkoopt dus koffers uit een oude collectie Verward of van in beslag names van een andere winkel, vandaar dat ze zo goedkoop zijn, ze zijn meestal heel erg afgeprijsd, waren eerst 130 euro ofzo en nu nog 50.
Maar goed er gaat idd een koffer mee en dat over die handbagage enzo is wel heel erg handig.Daar kan ik een hele boel mee en ik denk dat ik voor mijn vriend dan ookwel wat dingetjes voor de eerste dag mee kan nemen. JA ik weet de gewichten die ik mee mag nemen, gelukkig gaan we in de zomer en weegt de kleding endan niet zo veel en we kunnen hier zelf ook even wegen voor dat we weggaan.
het is trouwens nog lang niet zo ver, maar ben al helemaal zenuwachtig, durf namelijk eigenlijk ook niet te vliegen, iemand daar ook nog tips voor??

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 14:57

Ja dat van de pil enzo had ik ook al bedacht. Maar goed ik woon nog thuis dus de rest van de familie blijft achter, das dus pech voor de creatieve dieven.

Heb dus net de reis bevestigd, maar ik moet voor zaterdag de hele reis al betaald hebben, omdat we zo laat geboekt hebben. Dat viel me wel een beetje rauw op mijn dak, dacht dat dat nog wel een maandje kon wachten. Maar ja daar komen we ook wel weer uit.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 09:09

Sorry dat ikj het nog even weer omhoog schop hoor, maar de koffer heb ik inmiddels, toch maar gewoon een zwarte zie me over 10 jaar namelijk niet met een felroze koffer lopen.

Maar jullie hebben eht de hele tijd over een cargo-strap, maar wat is dat?? en waar kan ik dat halen??

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 09:30

Maar waar kun je die dingen dan halen???

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 09:41

oh dan zal ik vanmiddag nog wel even kijken, en hoe duur zijn die dingen, heb namelijk niet echt een meewerkende bankrekening aangezien in net dehele reis in 1 keer betaald heb.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 09:47

oh oke dat kan ook ngo wel bedenk ik me net, is ook geen haast bij, ben al te druk bezig met die vakantie, liggen al hele checklijsten klaar van wat er mee moet, ben eenbeetje pietje precies in dat soort dingen.
Maar ga straks naar groningen als ik er een tegen kom neem ik wel mee uiteraard.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 09:52

Hebben ze ook leuke kleurtjes?? Haha!

heb al even op hte internet gezocht en kan zo snel even niks vinden er over.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 10:25

Ja nou ik heb van Tessebes ee nmooi aanbod gehad en ik moet toch nog even naar de Hema en dan zal ik ook nog wel even kijken. Tja ik hoop wel dat ze mijn koffer een beetje heel gaan laten.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 11:28

Maar toch................

.......is een koffer in een opvallende kleur heel erg handig. Haha!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 21:20

Ik dacht er zelf aan, om een opvallende kleur tape te kopen en daarmee het handvat een andere kleur te geven.
Of doen heel erg veel mensen dat al?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_26, AnnetteFlame, cariena1, CoonArt, Cowboy55, Dennenboom, Eliana, Esplendido, Eulogy, Googlebot, Happy_Hippie, Hindo2, IASCrawler, Icelandshet, juval, kimmetje26, lies_sparkle, LouLi, Mariett, midori, Mirjam79, Niika, Oehlala, Petra_O, Piekosjj, ryukapple, S_Figo, StonedRomy, Suliko, Telpeva, Temeraire, Tess__, tiwi1969, Whizz, Wpaard, XladyX, xPabloBokt, xU_Blinghx en 83 bezoekers