ook wel eens ruzie met de pc?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mwroap1

Berichten: 219
Geregistreerd: 13-05-04
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 20:05

Misschien moet je eens via start--->uitvoeren msconfig intypen en dan bij het tabblad opstarten alles uitvinken. Misschien loopt ie dan wat minder vast.
Enne, dat van die diskette die em terugzet naar de fabriekinstellingen, dat is alleen bij een Packard Bell en nog een paar andere producenten. Bovendien formatteert dat ook je harde schijf.
Het is inderdaad heel erg frustrerend als je meer last hebt van je virusscanner dan je ooit van virussen gehad hebt.



Mwroap1

Berichten: 219
Geregistreerd: 13-05-04
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 20:44

Met systeemherstel worden alleen de gewijzigde instellingen ongedaan gemaakt, je bent geen bestanden krijt of iets dergelijks. Het helpt dus ook weinig tegen virussen.

Find me and follow me
through corridors and factories

Mwroap1

Berichten: 219
Geregistreerd: 13-05-04
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 20:58

Ik zei dat over die virussen in het algemeen om de limiet van systeemherstel aan te geven, probeer toch echt eens via uitvoeren msconfig in het tabblad opstarten alles uit te zetten.

Find me and follow me
through corridors and factories

Mwroap1

Berichten: 219
Geregistreerd: 13-05-04
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 21:54

Uninstall je em wel via configuratiescherm-->software? anders kan er nog zooi blijven zitten.

Find me and follow me
through corridors and factories

Mwroap1

Berichten: 219
Geregistreerd: 13-05-04
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 23:50

Ik heb 1,5 jaar ruzie gehad met een niet werkend draadloos netwerk. Die hele tijd geen internet op mijn eigen puter.

Find me and follow me
through corridors and factories


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie