internetten op je werk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 18:39

Dat hadden we ook met het MRed IJslanderen... Geen verwijt hoor, maar ja, het staat wel banketstaaf. Vooral omdat Viv (haaai!!!!) zelf ziek was (aaaahhh) en Iloon het allemaal ging regelen (en die wist nergens iets van af)... Het is gewoon moeilijk om zoiets te regelen. ZElf ben ik er zo een dat als ik ja zeg dat ik altijd wel op kom dagen. Ookal heb ik totaal geen zin... Maar ja, nu moet ik dus 3x denken (Vol, Joop, Herc) voordat ik Ja zeg... Als het hier in de buurt is (DEN TREEK) dan kom ik met Vollebol en mijn pappie. Dan rijden we dus serieus een uur of drie en kom je op plekken waar je niet zo gauw komt. Het gaat dan ook op een flink tempo. Paarden kunnen geregeld worden bij de manege... Denk ik... Moet wel lang van te voren anders dan gaat het mis (vrij drukke manege). Als het je iets lijkt moet je het maar laten weten. Wordt sowieso na mijn examens...

Laudie (Stille Kracht uit, en op blz 70 v. Buitenvrouw (raar boek))

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 21:09

Midden van het land is sowieso wel handig... Midden he... En voor diegenen die een beetje veraf wonen: daar komen we dan één voor één langs... Ha ha... Heike maak je borst maar nat! Dat wordt 100x de video kijken...
Veluwe schijnt inderdaad lachen te zijn. Misschien dat mijn pappie dan ook mee gaat (met eigen paard) en dan is het dus niet zo dat ik langzaam ga rijden. D'r Mot Serieus Getraind worden...

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, agesus, Amazonbot, chocky84, Duality, Kirrietje, Lau07, Marije112, MarJon, marschwood, Melzazu, MerleSimone, Nientsje, Pieke_Gwen, Varekaj, Wopkebrok, xPabloBokt, xSuuzerd, YandexBot en 141 bezoekers