Nacht mee met de hondenbrigade

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
boytjeh
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-07-03

Nacht mee met de hondenbrigade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 20:10

Vanacht ga ik dus mee met de hondenbrigade ik word zo om 20:15 opgehaald en word om 5:00 weer thuis afgeleverd.Ik zelf wil ook graag bij de politie en me oom zit bij de honden dus had hij gevraagt of ik mee wou.Ik heb echt super zin ben benieuwd of ik nog iets mee maak.

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:24

nou je bent ondertussen al weg neem ik aan ... hoop dat je veel plezier hebt gehad ... en dat je er ook nog eens iets van geleerd hebt !! ..
laat je horen hoe het was?

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:53

Ja idd. Laat horen hoe het was.. Ik vond het altijd super.. Ben inmiddels een aantal X meegeweest.. Met verschillende honden. (verdovende middelen hond en de surveillance hond)

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 07:32

Leuk hoor!! Hoop ook dat je een leuke nacht hebt gehad....Zit je oom in Utrecht???

boytjeh
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 10:01

Jah ik ben nog heel na een nachtje met de honden Haha! .Het was echt super veel te doen in Utrecht we moesten 1x op prio 1 uitrukken en wat was ik misselijk in de autozeg plat door de bocht ik had een gevoel het gaat zo komen en me oom maar lachen.

We hebben op gecontroleerd in de prutsmutsen buurt jeetje wat een figuren vind je daar zeg .Ook hebben we bij de uitgaans buurten wat knokpartijen gehad waar het hondje lekker kond happen.
We hebben ook gezelli op het bureau gezeten waar die agenten allemaal niet over praten hahah alleen maar over seks hahaha.
Om 5 uur ging ik lekker naar huis me bedje in om te slapen alleen vroeg op want heb zo een wedstrijd.
Het is een beetje raar geschreven want ben nog niet wakker heb net een sterk koppie koffie op om wakker te worden.

En me oom zit inderdaad in Utrecht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 10:35

Wat leuk dat je oom hondengeleider is, ik ben ook hondengeleider bij de politie op de Noord-west Veluwe.
Lijkt het je nu wat om ook bij de politie te gaan?
Billy van bokt is een keer een nacht met mij meegegaan en heeft besloten dat het echt niets voor haar is Haha!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 11:37

Hahaha, moet je wel het hele verhaal vertellen Haha!
Ik ben erachter gekomen dat ik te aggressief ben voor de politie Schijnheilig
Er was een arrestant die niet wilde meewerken, en ik had de neiging om hem te boeien, op de grond te kwakken er erbovenop te gaan zitten zodat hij niet anders kon dan meewerken. Cool
Geloof dat ik toch maar gewoon verpleegkundige blijf, dan heb ik tenminste geen handboeien Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 11:42

Yep, ik denk dat je binnen 2 weken een intern onderzoek aan je broek had hangen Tong uitsteken
Ik heb zelf ook wel eens dat ik tot 10 moet tellen omdat ik het liefst iemand gewoon een ontzettende schop onder z'n hol wil verkopen.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 11:50

Wow cool, mijn vader heeft 15 jaar geleden bij hondenbrigade gewerkt, het lijkt me vet leuk om dat eens mee te maken Lachen

boytjeh
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 18:44

Jah me oom vind het echt super leuk als hondegeleider ik wil het zelf nu ook wel het is zo leuk om te zien dat ze een team vormen.Ik zelf heb bij amsterdam-amsteland gesoliciteed.

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:09

Kijk da's nog eens een leuke besteding van je nacht.... in bed liggen en slapen is ook niet alles Knipoog

boytjeh
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 20:26

Jah en vooral als het hondje aan het werk mag gaan dat is helemaal een prachtig gezicht al die mensen rennen als een gek weg hahah

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 20:31

Billy schreef:
Hahaha, moet je wel het hele verhaal vertellen Haha!
Ik ben erachter gekomen dat ik te aggressief ben voor de politie Schijnheilig
Er was een arrestant die niet wilde meewerken, en ik had de neiging om hem te boeien, op de grond te kwakken er erbovenop te gaan zitten zodat hij niet anders kon dan meewerken. Cool
Geloof dat ik toch maar gewoon verpleegkundige blijf, dan heb ik tenminste geen handboeien Haha!



ik heb het psychologische rapport nog liggen, ik ben daarop afgekeurd. Haha! Haha! Haha! Heb ooit eens gesolliciteerd bij de politie maar ben te impulsief Haha! Toen vond ik dat ze ongelijk hadden, maar nu begrijp ik het wel.......... die man die zn vrouw het huis door timmert heeft namelijk hele grote kans dattie per ongeluk tegen mn knuppel aanloopt Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 20:31

boytjeh schreef:
Jah me oom vind het echt super leuk als hondegeleider ik wil het zelf nu ook wel het is zo leuk om te zien dat ze een team vormen.Ik zelf heb bij amsterdam-amsteland gesoliciteed.



lijkt mee een heel leuk beroep Haha!

boytjeh
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 20:35

is het ook

Qweeny

Berichten: 558
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: (leidschenveen) Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 18:24

Lijkt mij erg leuk ik hou wel van honden.

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 18:30

hmm...misschien dat ik daar maar op ga solliciteren! ik wou eerst heel graag bij de bereden politie, maar dan heb ik eerst 5 jaar werkervaring nodig!!!

boytjeh
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 21:16

Jah wil ook bij de paarden maar aangezien ik honden nu ook leuk vind en bijna geen vrouwen bij de honden zijn haha

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 21:53

Eerst maar eens solliciteren..opleiding, werken en vast contract krijgen.. dan ben inmiddels alweer 4/5 jaar verder.
Na wat werkervaring op straat kan je dan solliciteren bij de honden of de paarden, mits plaats.
Lijkt allemaal idyllisch, maar je moet wel weten waar je aan begint.

boytjeh
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 21:54

Jah weet ik ook het is ook niet 1 van de makkelijkste beroepen hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 22:22

meis_lief schreef:
hmm...misschien dat ik daar maar op ga solliciteren! ik wou eerst heel graag bij de bereden politie, maar dan heb ik eerst 5 jaar werkervaring nodig!!!


Dat heb je voor de honden ook nodig Knipoog
Bedenk wel dat de kans dat er vacatures komen bij de honden/paarden vrij klein is en er altijd veel sollicitanten zijn.
Het kan dus best zijn dat je jaren en jaren bij de politie kan werken zonder ooit met een hond of paard te werken.