Concert

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pieternel
Berichten: 278
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: groningen en binnenkort weer in brabant

Concert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 01:04

Gaat er iemand van bokt ook wel eens naar concerten en welke dan ? Van welke zanger(s) of groepen. Ga je dan ook voor de zanger(s), groepen of voor de fun. Koop je kaartjes om naar een concert te gaan of ga je als je kaartjes krijgt.

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 01:28

Ik ben naar Marilyn Manson, HIM en the Offspring geweest Lachen Ik heb m'n kaartjes gekocht via vrienden gekocht en voor het MM concert bij het postkantoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 02:42

Ben bij Blöf, Micheal Franti & Spearhead, Kane, Di-Rect, Intwine en North Sea Jazz geweest.
Blöf : gekocht, Micheal Franti & Spearhead : gewonnen, Kane: gekregen Di-Rect :gratis, ex stond in voorprogramma, Intwine : gratis, oud klasgenoten van mijn ex, NSJ : gekocht

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 08:26

Ik ben bij het concert van Rene Froger geweest in de Arena!
(Ik had vrijkaarten gekregen!)
Lundi

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 09:50

Eh... ja. Heb nu kaarten liggen voor David Bowie, Nick Cave, Dandy Warhols, The Pixies en Bright Eyes, zit ook te denken over PJ Harvey... Dit jaar, hmm... Nick Cave al een keertje gezien, British Sea Power + 90 Day Men bij de Tombola, Rufus Wainwright, Einstuerzende Neubauten...

Dan naar het Werchter Festival (Pixies, Placebo, Muse & Bowie op een dag) en het Hurricane Festival in Duitsland (ook Pixies, Placebo en Bowie, oh en ook nog Mogwai).

Maar in ieder geval... ja dus, ik ga veel naar concerten Lachen

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 10:31

Ik ben al heel vaak naar Blof geweest (ik weet niet waar dat tekentje zit op mijn toetsenbord, ik kan het wel spellen hoor), naar Racoon, Faithless, de Puma's (afscheidsconcert) en nog een paar. Ik ga vaak met een heel groepje van de waterpolo, dan zegt iemand dat er een concert is en die koopt kaartjes en dan gaan we met z'n allen. Soms ga ik ook met mijn vriend, maar meestal vergeten we kaartjes te kopen en is het al lang uitverkocht. We gaan soms ook naar wat minder bekende bandjes, in van die kroegjes en zaaltjes, die zijn vaak verassend goed en je hoeft er geen maand studiefinanciering vooruit te trekken om naar binnen te mogen (vaak gratis).

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 10:37

Marco borsato in Groningen Lovers

Wow, heb nog nooit zó genoten

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 10:39

Ik ga 19 juni met heel het gezin naar Phill Collins... Niet omdat ik fan ben, maar zijn oude liedjes zijn wel gezellig, en met het gezin is ook wel eens leuk! Nog nooit zoiets met zijn alleen gedaan.
Verder ga ik 3 juli naar Usher. Ben ik twee jaar geleden ook al eens geweest, was zo super dat we nu een keer terug gaan!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 10:40

Ik ben naar het Britney Spears concert geweest!
Aankomende donderdag ga ik naar het idols concert en die week daarop ga ik naar het Marco Borsato concert!

Saar4
Berichten: 2347
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 14:20

Ik ben naar Nightwish, After Forever, JJ72 en Rammstein geweest. Ik ga tijdens Nederland-Duitsland naar Norah Jones.

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 14:20

lundi schreef:
Ik ben bij het concert van Rene Froger geweest in de Arena!
(Ik had vrijkaarten gekregen!)
Lundi



ik ook! ik vond het een leuke show!
en a.s woensdag ga ik naar Marco!

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 14:56

ben al een tijdje niet meer geweest...kost wel heel veel centjes zo'n concert... Het laaste waar ik ben geweest was Supergrass, Live en Coldplay in Nijmegen. Dat was zooooo gaaf sindsdien ben ik helemaal Coldplay-fanaat OK dan!

Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 15:04

Margon schreef:
Aankomende donderdag ga ik naar het idols concert


Oehhh wat zal Mereltje jaloers op jou zijn Tong uitsteken Ze wil ook, maar niemand wil mee, zielig he Verdrietig

(ff tussendoor, ik kan niet mee want ik zit hier met een geopereerde voet ...)

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 15:45

ik ben 2x naar mostly autumn geweest, een keer naar korn, naar yes, 3x golden earring, 4x naar vrienden van amstel live en de rest kan ik even niet op komen Haha!

dakota
Berichten: 420
Geregistreerd: 31-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 16:32

Ik ben in april naar het 1e concert van Bust(ed) in Nederland geweest.
Ik had ook een meet en greet gewonnen met Bust.
Vorig jaar ben ik naar Good Charlotte geweest. Verder ben ik in het verleden naar Pepsi Pop, Tmf Awards, Fox Kids Planet Live (Ja echt Schijnheilig )5ive en Backstreet Boys geweest. O ja en ook een keer naar Het Pittig Popconcert van Telekids, maar dit is echt al lang geleden Haha! .
Ik heb mn kaartjes altijd op het postkantoor gekocht, soms via de ticketservice.

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:09

Ik ben naar de TMF Awards geweest (een aantal jaren geleden al wel), naar Pepsi Pop, naar Five (:o, tja was toen behoorlijk fan Knipoog), naar Live (was echt supergoed OK dan!), Krezip, Di-rect, Acda en de Munnik en dat was het volgens mij zowel een beetje. Voor deze concerten heb ik altijd kaartjes gekocht, meestal via de ticketservice. Verder ga ik ook nog redelijk vaak naar concerten in het poppodium waar ik werk, maar daar mag ik gratis naar binnen, dus meestal ga ik ook niet speciaal voor die artiest Knipoog

pieternel
Berichten: 278
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: groningen en binnenkort weer in brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 17:20

Wanneer waren jullie bij Froger Lundi en Mexx. Ik was er de 31e Mei

pieternel
Berichten: 278
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: groningen en binnenkort weer in brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 17:23

Ik had deze kaartjes dus via mijn werk gekregen. Anders was ik er denk ik niet zo snel naartoe gegaan. Wel gaaf concert hoor

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:42

Ben nog nooit bij een echt concert geweest, maar ben van plan om daar woensdag verandering in te brengen.

Vriendin had kaartjes voor een concert, maar ging zelf niet en vroeg of ik die kaartjes wou hebben.
Uh, ja, alleen de vraag is nog wie er mee gaat, maar dat komt wel goed.
Concert van Marco Borsato, in de Kuip, Rotterdam.
Flink stukje rijden dus.

Maar ik heb er wel zin in!
Anders zou ik nooit gegaan zijn, maar als het mij aangeboden wordt...
Ja, waarom niet?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:42

ik heb al heel veel concerten gezien (gister zelfs nog BZN, met mijn moeder... Haha!) maar tegenwoordig ga ik alleen als ik op de gastenlijst kom... kan het niet meer veroorloven om ervoor te betalen (en daar heb ik ook geen zin in als het ook gratis kan.. Clown)

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:54

Wat op mijn lijstje staat voor komende tijd :

Red hot chili peppers...
Rush...
Nightwish...

Maar daar blijft het vast niet bij Haha!
Ik ga naar een concert als ik helemaal weg ben van de muziek, en het haalbaar is Knipoog...In sommige gevallen wordt ik erop getrakteerd...in dit geval bij Rush...Lachen

secricible

Berichten: 25696
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 20:11

After forever gezien in Venlo, en kzou naar Nightwish gaan in februari maar dat is uitverkocht :'(. Nu misschien nog in december, daar zijn nog kaartjes voor te vinden...

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 20:14

Een oud topic. Ik zet een slotje Lachen.