Weekje Londen (met foto's)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mandyy

Berichten: 30480
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Weekje Londen (met foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 16:12

Ben een weekje in Sturry(Canterburry) buitenwijkje van Londen geweest met school!
Op zaterdag gingen we weg.. moesten we best lang in de bus zitten ma was heel gezellig met leuke muziek enzo. Toen op de boot was ook heel leuk.. de boot was heel groot en er waren leuke winkels. Toen waren we in Engeland!!! Gingen we een kerk bezoeken en daarna winkelen. Was wel leuk! Toen gingen we de gastgezinnen ontmoeten. Elke ochtend moesten we verzamelen bij een veld en ik en een vriendin 'woonde''tegenover dat veld Lachen Toen we binnenkwamen liet de vrouw de kamer zien.. heel gezellig en de douche. Toen hebben we onze spullen uitgepakt en ff daar gezete. Toen was het half 10 (nederlandse tijd) en we hadden nog niets te eten gehad. Moesten we er maar om vragen.. toen kregen we nog net te eten. Maar toen we het eten zagen hadden we eigenlijk al niet zo'n honger meer. Was hartige taart met aardappelen en vlees erin...Die dag hadden we niet zo'n zin om uit te gaan (waren erg moe) en zijn vroeg gaan slapen...

Volgende dag moesten we om half 8 al op het veldje zijn. Toen waren we echt in Londen geweest. Rondleiding gehad en veel gelopen.. waren naar een kerkdienst geweest en op een pleintje waar je kon discussieren met allemaal mensen.. met groot grasveld midden in. Elke dag kreeg je een lunchpakket mee van je gastgezin.. dus daar zaten we op het veld.. spullen te ruilen van lunchpakketten.. Iedereen had het al weer over wat ze die avond wel weer niet te eten krijgen. Die mensen daar eten gewoon heel anders dan hier. Toen hadden we bij die mensen gegeten en zijn we uit geweest.. was heel gezellig *LOL*

Volgende dag mooesten we weer om half 8 op het veld zijn. We waren naar de bekende krijtrotsen geweest!!een kermis en naar ashford (met allemaal overdekte belastingvrije winkels en een MAC Haha! ) dus iedereen daar heen en eten!!! Toen kwamen we bij het gastgezin kregen we een heeel groot bord vol met eten.. wij overleggen waar we dat eten wel neit moesten laten want dat kregen we natuurlijk nooit op. Maarja een beetje van dat eten gegeten en de rest terug gegeven en gezegd dat we met school al ergens gegeten hadden. Vond die vrouw gelukkig niet zo erg. Toen gingen we weer uit.

Volgende dag moesten we alweer om half 8 op het veldje zijn. Het bas Tube day. je kreeg een kaartje voor de metro en je mocht de hele dag met de metro. Je moest 3 museums bezoeken.. wij waren geweest naar Modern tate was niet zo leuwk en 2 warenhuizen dat was heel leuwk!! verder mochten we de hele dag winkelen en savonds kreeg je geld om ergens te eten (WEER DE MAC Lachen ) daarna gingen we met zn allen naar een musical WE WILL ROCK YOU. met alllemaal liedjes van queen! was echt heel erg leuwk! Haha!

Volgende dag gingen we weer naar huis. Moesten wel eerst ngo straatintervieuws doen!! Verward dat was niet zo heel leuwk maar daarna gingen we avondeten in de MAC Scheve mond alweer... was wel gezellig..
Nu de foto's:

Afbeelding
Ik en een vriendin

Afbeelding
De kamer

Afbeelding

de big ben

Afbeelding
krijtrotsen!!

Afbeelding
Dover Castle

Afbeelding
Ik(blauwe jas), Mirjam, anne en martine

Afbeelding
een kathedraal

Afbeelding
anne en ik

Afbeelding
mirjam en ik
Afbeeldingmirjam, marianne, pauline, anne.

Afbeelding
reuzenrad

Afbeelding
Alieke, Yixian, Kristel, Mirjam en anne...

Afbeelding
vanaf de boot

Afbeelding mirjam en marcel

Afbeelding
een paard!!

de foto's staan niet op volgorde!!!

wat vinden jullie van de foto's?
kusjes Mandy

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 16:24

PAARD! Leuke foto's hoor, vooral die laatste (omdat die jongen zo raar kijkt Knipoog ) Jijzelf ook nog lekkere massages gehad Tong uitsteken ?

Mandyy

Berichten: 30480
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 16:26

Kieffertje schreef:
PAARD! Leuke foto's hoor, vooral die laatste (omdat die jongen zo raar kijkt Knipoog ) Jijzelf ook nog lekkere massages gehad Tong uitsteken ?

ja nu je het zegt die op het paard zit!! ja hij mocht niet lachen.. dus wij hem aan het lachen maken steekt ie zn spoor tegen pauline aan hahaha..

ja ik heb wel lekkere massages gehad.. iedereen was elkaar aan het masseren haaha.. was gewoon zo gezllig!!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 16:55

Leuk hoor, al ik eerlijk moet zijn vind ik nergens het eten zo lekker al hier. En tja, als ik het eten niet lekker had gevonden, was ik gewoon elke dag naar de mac gegaan Tong uitsteken Leuke fotos ook

Mandyy

Berichten: 30480
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 16:57

horsewisper schreef:
Leuk hoor, al ik eerlijk moet zijn vind ik nergens het eten zo lekker al hier. En tja, als ik het eten niet lekker had gevonden, was ik gewoon elke dag naar de mac gegaan Tong uitsteken Leuke fotos ook

nee ik vind het meestal hier al niet zo.. daar dus al helemaal niet.. maja voorlopig kom ik niet bij de mac *LOL*

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:16

Man wat kan ik in ene heimwee krijgen van zulke foto's...

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:29

leuk hoor Lachen en hoezo kom je voorlopig neit meer bij de mac?
wij moeten ook voor school naar londen berlijn of parijs. IK denk dat ik naar londen weil. Is het mooi daar?

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:00

ik kom er zowat iedere week, meestal kom ik er langs als ik wedstrijden ga kijken

Mandyy

Berichten: 30480
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 18:06

ArwenLune schreef:
Man wat kan ik in ene heimwee krijgen van zulke foto's...

heimwee? waarnaar?

Mandyy

Berichten: 30480
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 18:07

djangogirl schreef:
leuk hoor Lachen en hoezo kom je voorlopig neit meer bij de mac?
wij moeten ook voor school naar londen berlijn of parijs. IK denk dat ik naar londen weil. Is het mooi daar?

omdat ik daar afgelopen week dus 3 keer ben geweest... kan ff geen patat meer zien Maar zo vaak kom ik er hier niet als ik in Nederland ben.. net met een paar vriendinnen gewoon na de toetsweek voor de gezelligheid *LOL*

Wij konden kiezen uit venetie, ardennen, florence, elzas en vogezen.. Ja londen is heel mooi en je kan er goed winkelen!!

Lady_Promiss

Berichten: 712
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Havelterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:12

die laatste met dat paard...die heb ik ook Lachen
ZOooooh mooi he ! vooral dat landschap bij Dover Castle !! en die krijtrotsen..Wauw!

Ik ben er voor 2 jaar terug geweest ! en krijg nou weer helemaal het gevoel terug als ik zo die foto's van jou zie !

Mandyy

Berichten: 30480
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 19:07

Lady_Promiss schreef:
die laatste met dat paard...die heb ik ook Lachen
ZOooooh mooi he ! vooral dat landschap bij Dover Castle !! en die krijtrotsen..Wauw!

Ik ben er voor 2 jaar terug geweest ! en krijg nou weer helemaal het gevoel terug als ik zo die foto's van jou zie !

ja is echt leuk daar.. wil nu al terug!! maar ga als ik me examen gehaald heb er cker nog een xtje heen

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:21

mandyy"]
[quote="ArwenLune schreef:
Man wat kan ik in ene heimwee krijgen van zulke foto's...

heimwee? waarnaar?
[/quote]

Naar Londen! Ik heb er een tijd gewoont Lachen

iolalover
Berichten: 69
Geregistreerd: 10-05-02
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:22

Hey Mandy!
Leuke foto's heb je gemaakt in Londen! Ziet er wel mooi uit daar Lachen
Alleen dat eten he...vieze ei met vlees erin enzo Tong uitsteken bleh.

Mandyy

Berichten: 30480
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 19:23

ArwenLune"]
[quote="mandyy"][quote="ArwenLune schreef:
Man wat kan ik in ene heimwee krijgen van zulke foto's...

heimwee? waarnaar?
[/quote]

Naar Londen! Ik heb er een tijd gewoont Lachen
[/quote]
ohh cool!! wil ik ook wel *LOL* maar dan neem ik me eigen eten mee

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:26

Ik ben er ook 1 week geweest. Jij had beter weer... En ik zou ZWEREN dat ik precies hetzelfde paard-ventje heb gefotografeerd :|

Jouw foto:
Afbeelding

Mijn foto:
Afbeelding

Mandyy

Berichten: 30480
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 19:38

Rainie..
ik denk ook dat het het zelfde ventje is de zelfde blik.. was zeker mooi weer. warmer dan hier en helemaal geen regen Haha! maar wanneer was jij er dan

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:41

Paar maanden terug. Ik vond de ondergrondse echt geweldig Haha! (simpele ziel ben ik toch ook...)

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:49

leuk, mijn broer is ook pas nar londen geweest, mooie foto's ook nog

Mandyy

Berichten: 30480
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 19:56

de laatste tijd gaan er heel veel mensen naar Londen als je het zo hoort!!! leuk!!

ja de ondergrondse is erg leuk!! snap eindelijk hoe dat werkt met dat schema!!! *LOL*