Nog een keer jullie mening svp + UPDATE

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23436
Geregistreerd: 09-04-01

Nog een keer jullie mening svp + UPDATE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 22:58

Ik wordt er nu strontziek van.
Ja, ik weet het weer die verzorger.
Ik heb vanavond haar moeder aan de lijn gehad en ik wilde koste wat kost voorkomen dat er weer zonder testemming gereden wordt (er mag wegens gezondheidsredenen niet op Polly worden gereden en dat hebben we bij het begin van het verzorgen afgesproken, moeder en dochter gingen accoord)
Haar moeder smijt maar met haar problemen inhet rond, de eerste dag kreeg ik meteen haar hele familie probleem te horen (hallo wat heb ik daarmee te maken?!?!?!!).
Een week geleden hoorde ik dat er zonder toestemming al een aantal maanden gereden wordt en niet gewoon, nee flink schoppen natuurlijk.

Ik heb daar de hele week over zitten dubben en heb heel erg getwijfeld of ik nou met ze verder moet of niet.
Ik heb hetvanavond nog maar eens voorgelegd en ze begon tocht te schreewen!!!! Dat ik er niet meer over moest beginnen en dat ze dat 'gekonkel' op stal meer dan zat is enzo. Die mensen vertellen alleen maar dat er iets is gebeurd wat niet mag, waar ik ze erg dankbaar voor ben aangezien ik er nooit ben als zij er is.
Dat ze het nog 2 dagen wilde aanzien en anders moest ze maar stoppen, ik kon er niet eens tussen komen, het liefst had ik opgehangen maar daar ben ik dan weer te schijterig voor Extreme duivel
Ze bleef maar schreewen en toen wou ze inene ophangen.
Ik heb meteen een goede vriendin gebeld die ook op stal staat en die ook meteen weer de schuld kreeg en die zei dat als die moeder een ding tegen haar zou zeggen dat ze die dan meteen van het erf zou schoppen, ze verzorgd mijn paardje ook en ze ziet haar achteruit gaan.

Ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee, aan de ene kant heb ik de behoefte om daar morgen een briefje neer te leggen en te zeggen dat ik wil dat ze ermee stopt, dat meisje kan er ook niks aan doen maar ja ze zit er ook stiekem op en daar kan ik gewoon niet tegen, is dat zo vreemd dan

Wat zouden jullie doen als je in mijn schoenen zou staan

Ik hoop op vele meningen, alvast bedankt.

Renee
Laatst bijgewerkt door Polly op 28-01-02 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 23:01

Stoppen met dat meisje! Absoluut! Dit kan toch allemaal niet?! Boos! Het is jouw beslissing, maar ik had het wel geweten! Boos!

assie

Berichten: 9486
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 23:04

He renee!
Het is toch JOUW paardje! En niet haar paard! Het klinkt nu alsof dit alleen maar slecht is voor Pol!
Ik zou echt met dit meisje stoppen!
Maar dan niet door een briefje, maar probeer het recht in haar gezicht te zeggen, als je dat niet durft, neem dan die vriendin mee!

Ik had dat meisje echt de deur uitgeschopt!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23436
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 23:47

Ik heb het er net met mijn ouders over gehad en mijn vader zegt dat ik het nog even moet aanzien, vooruit, morgen alleen nog.
Ik ga dat wijf echt niet meer op te bellen, ze schreeuwt toch alleen maar tegen me, daar kan ik niks mee. Mijn vader zou haar dan wel even bellen, tegen hem durven niet veel mensen te schreeuwen Haha! behalve ik dan af en toe *LOL*
Ze heeft wel sleutels van mijn hok en mijn kast en poetskist maar die krijg ik dan wel terug.
Aan de ene kant kinderachtig, maar het enige wat ik hoor als ik haar bel is dat het slecht gaat met haar familie, ja en, ik ken dat hele mens niet wat moet ik er dan mee Verward
Ik hoop op nog meer reacties maar dit zijn wel de reacties die ik had verwacht, ik weet gewoon niet wat ik ermee aan moet.

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 00:19

Als je bijrijdster niet wil snappen dat ze niet mag rijden omdat het slecht is voor de pony dan is ze niet geschikt voor een (bijrijd)paard. Laat ze eerst maar eens respect krijgen voor levende wezens en niet denken dat pony's er alleen maar zijn om mee te rijden, maar ook voor andere dingen. En al helemaal dat er met een "zieke" (weet niet wat ze mankeert) pony anders omgesprongen moet worden als met een oergezonde.
Ik zou dus gelijk stoppen met zo iemand.

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 08:27

als ik jou was,zou ik eisen dat dat meiske stopt. Jullie hebben toch afgesproken dat er niet werdt gereden. En als zij zich daar niet aan houdt....jammer dan! Dan kan ze wat mij betreft opsodemieteren. Zo simpel is het.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 09:00

Als jij zegt dat er niet op die pony gereden mag worden, en dat kind doet het toch, dan zou ik ze echt met een rotvaart van het erf afschoppen. Waarom zou je dat nog langer aan gaan kijken? Zodat ze nog vaker stiekum op die pony kan gaan zitten? Opzouten!!!!
En je hoeft je door dat mens niet af te laten bekken hoor, dat is nergens voor nodig, en bovendien zit ZIJ fout (zij is verantwoordelijk voor dat kind) en niet jij! Boos!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 09:22

Waarom zou je nog even afwachten en die mensen nog een kans geven? Die vrouw loopt asociaal tegen je te schreeuwen, nou als ze nou nog normaal zou reageren en sorry zou zeggen dan zou je misschien nog even kunnen afwachten maar op deze manier!! Frusty Je moet echt voor je paardje kiezen, hoor!!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23436
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-02 11:31

Ik heb er weer veel over nagedacht, slecht geslapen enzo en ik denk dat het gewoon afgelopen moet zijn.
Vanmiddag ben ik er niet als ze er is maar als ik haar morgen zie vraag ik mijn sleutels terug en zeg ik dat ze niet meer hoeft te komen, hoe ik dat ga zeggen weet ik nog niet (nog iemand tips misschien) maar het is idd beter als ze er nu mee stopt, ik ben er klaar mee!!

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 11:34

Ik ben het met de bovenstaande reacties eens,
en tips hoe je het ,het beste kunt zeggen.
Gewoon recht voor ze raap, meteen vertellen niet omheen draaien, en je reden geven, en die is echt wel goed hoor!!!

succes
han

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 11:46

Gewoon zeggen dat ze niet meer mag komen omdat ze zich niet aan jou regels heeft gehouden. Het is haar eigen schuld.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 11:49

ja, gewoon afkappen ermee
het is tenslotte wel jouw eigendom waar ze het over hebben
hun hebben niks te zeggen over jouw pol!

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 12:30

Nou, hier zou ik geen minuut meer over na denken...gewoon verbieden dat ze nog langer voor je pony 'zorgen'. Het is jouw paard, jij bent baas. Simpel. Punt.
En puur al dat jij een soort raar onderbuik gevoel hierover hebt zegt al voldoende. Verder, als zo'n volwassen vrouw zo op je gaat lopen inzeuren, ja hoor, daar heb je toch geen tijd voor?! Doe die lui de groeten, gister was de laatste keer. Nooit weer.

Dat is even hard, en het is ook zeker niet leuk, maar eh....hier hoef jij je geen zorgen om te maken. Vanaf nu is het hun probleem, jij hebt er niets meer mee te maken, zolang ze maar van je pony afblijven....
Succes en sterkte. Laat niet over je heen lopen hoor!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 13:44

Ik zou haar ook wegsturen. De gezondheid van Polly gaat toch voor? Mocht er een X iets fout gaan wat per ongeluk gebeurt kan dat gewoon gebeuren. Maar per ongeluk er op gaan zitten lijkt mij een beetje stug. Afspraken zijn afspraken. Ook al is ze nog niet zo oud. De regels waren toch gewoon duidelijk. En als ze zich er niet aan houd is het jammer voor haar.

Mutzzzzz
Berichten: 261
Geregistreerd: 12-12-01
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 17:14

Stoppen met dat meisje!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 17:33

Je hebt iig zelf ook al in gezien dat je het beste kan stoppen met dat meisje! Je kan best rustig zeggen, dat je de tot de conclusie gekomen bent, dat de combinatie "jij-zij-Polly" niet de meest geschikte verbinding is, omdat jullie meningen blijkbaar te veel uit elkaar liggen en dat Polly nog altijd jou paardje is! Zeg gewoon dat het je beter "voor alle partijen " lijkt, als ze op zoek gaat naar een andere verzorg pony en of je ajb de sleutels terug kan krijgen?!!
Ik weet, dit soort dingen zijn altijd l*llig om te moeten zeggen Verdrietig , maar ik denk dat als je het achter de rug hebt, je een stuk beter zult voelen! Succes!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23436
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-02 22:29

Er lag vanavond op stal een briefje dat het hun beter leek om ermee te stoppen.
Aan de ene kant vind ik het jammer, had liever de eer aan mijzelf gehouden maar aan de andere kant ben ik blij dat ik het niet tegen het meisje heb hoeven te zeggen.
Het schijnt dus dat ze de hele middag heeft lopen schelden en tieren op stal terwijl dat meisje huilend/met tranen in haar ogen Polly heeft gedaan.
De sleutels heb ik ook terug en ik ben nu dus gewoon lekker van haar af.
Een goede vriendin van mij, die haar paardje daar ook heeft staan gaat ze nu samen losgooien in de bak 's morgens en ze heeft ook een landje voor ons samen geregeld, niet te groot en we zullen dus wel moeten bijvoeren, maar ach dat maakt niet uit. Ik ben nu gewoon blij.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie reacties, ik heb er veel aan gehad en als ze het nu zelf niet had gedaan had ik het morgen gedaan.

Maar goed, thanx bokkers!!!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 22:38

Gelukkig is het opgelost!
En die vrouw zag de bui natuurlijk al hangen en wilde, net als jij, de eer aan haar zelf houden!!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 11:10

Prima, probleem opgelost Pling !

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 11:24

vertrekken dat meisje!!

Ze doet je paard pijn en haar moeder is onfatsoenlijk!

Zoek toch iemand die goed voor je paard is....

Kus,
Frederike